Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  začátekpředchozí53 - 62další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro poradenství v oblasti organizační ergonomie
Viktorinová, Iva ; Kosturová, Radmila (oponent) ; Šopíková, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována podpoře rozvinutí oboru organizační ergonomie do podvědomí firem. V teoretické části bude vysvětleno, co znamená pojem organizační ergonomie a jaké druhy marketingových strategií se dají použít pro zviditelnění služeb ergonomického poradce. Závěrem jsou uvedeny návrhy na marketingovou strategii potřebnou k dosažení cíle této práce.
Analýza firmy pomocí vybraných metod
Šikula, Roman ; Ing.František Janáč (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou vybrané organizace. Obsahuje teoretické poznatky z oblasti vybraných metod, rozbor vnějšího i vnitřního okolí firmy, na jehož základě jsou formulovány návrhy a doporučení, které společnost může využít ke zlepšení stávajícího stavu.
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Záleská, Monika ; Nesrsta, Martin (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategický marketing. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části jsou aplikovány tyto poznatky na konkrétní společnost a je provedena analýza stávajícího tržního postavení společnosti. Na základě zjištěného stavu je vyhodnocena marketingová strategie podniku a doporučeny změny, které povedou ke zlepšení postavení podniku na trhu.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
Analýza rizik v oblasti zaměstnaneckých benefitů
Kalina, Michael ; Šťastná, Markéta (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Analýza rizik se stává nedílnou součástí plánování a výhledůspolečností. Je důležité, aby společnosti tyto analýzy pravidelněprováděly, rizika zavčas identifikovaly a měly možnost tato rizikaeliminovat a případně stanovovat akční plány. Tato diplomová práce sezabývá analýzou rizik v oblasti zaměstnaneckých benefitů. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy spjaté s touto problematikouvčetně popisu metod, které budou k analýze rizik v oblastizaměstnaneckých rizik použity. V praktické části diplomové práce jsou zmíněny zaměstnanecké benefity ve vybrané společnostia systém zdanění s přihlédnutím navyužití benefitů. V této oblasti jsou aplikovány vybrané metody proanalýzu rizik a zároveň definována rizika vyplývající z použitých analýzs nasimulovaným odrazem ve výpočtu a zdanění mezd. Závěrem práce jenavržení opatření pro snížení či úplnou eliminaci rizik v oblastizaměstnaneckých benefitů.
Analýza rizik společnosti DINA-HITEX,spol. s.r.o
Tesař, Jaroslav ; Srna, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou rizik, které jsou v současné době součástí podnikání. Je důležité, aby podniky pravidelně prováděly identifikaci a analýzu rizik a snažily se tato rizika eliminovat. V rámci diplomové práce bude provedení analýz společnosti vybranými metodami, identifikace rizik vyplývajících z analýz a navržena opatření pro snížení a eliminace těchto rizik.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kalina, František ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Marketingové plánování ve stavebním podniku“ se zabývá návrhem marketingového plánu stavební společnosti Mlátek s.r.o. Na základě marketingových analýz určuje současnou situaci podniku, analyzuje její silné a slabé stránky a zároveň zjišťuje hrozby a příležitosti blízké budoucnosti. Pomocí definování marketingových strategií určuje způsob dosažení podnikových cílů.
Podnikatelský záměr pro založení poradenské firmy v oblasti mystery shoppingu
Veselý, Lukáš ; Ptáček, Roman (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení poradenské firmy v oblasti mystery shoppingu. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretická východiska pro vypracování podnikatelského záměru a teoretická východiska mystery shoppingu. V praktické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního i vnějšího okolí nového podniku. Na základě teoretických východisek a výsledků z provedených analýz je uveden vlastní návrh podnikatelského záměru.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
Podnikatelský plán malé společnosti se zaměřením na stimulaci prodeje tepelných čerpadel
Faltýnek, Aleš ; Divoká, Eliška (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je podnikatelským plánem zaměřeným především na marketingovou oblast, která má napomoci stimulovat prodej tepelných čerpadel malé společnosti. Jedná se o živnost vydanou fyzické osobě Františka Faltýnka. Problémem této společnosti operující v Moravskoslezském kraji je špatná marketingová koncepce a nedostatečná přizpůsobivost novým možnostem trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   začátekpředchozí53 - 62další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.