| |
| |
|
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Záleská, Monika ; Nesrsta, Martin (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategický marketing. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části jsou aplikovány tyto poznatky na konkrétní společnost a je provedena analýza stávajícího tržního postavení společnosti. Na základě zjištěného stavu je vyhodnocena marketingová strategie podniku a doporučeny změny, které povedou ke zlepšení postavení podniku na trhu.
|
|
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
|
|
Analýza rizik v oblasti zaměstnaneckých benefitů
Kalina, Michael ; Šťastná, Markéta (oponent) ; Svirák, Pavel (vedoucí práce)
Analýza rizik se stává nedílnou součástí plánování a výhledůspolečností. Je důležité, aby společnosti tyto analýzy pravidelněprováděly, rizika zavčas identifikovaly a měly možnost tato rizikaeliminovat a případně stanovovat akční plány. Tato diplomová práce sezabývá analýzou rizik v oblasti zaměstnaneckých benefitů. V teoretické části jsou vymezeny hlavní pojmy spjaté s touto problematikouvčetně popisu metod, které budou k analýze rizik v oblastizaměstnaneckých rizik použity. V praktické části diplomové práce jsou zmíněny zaměstnanecké benefity ve vybrané společnostia systém zdanění s přihlédnutím navyužití benefitů. V této oblasti jsou aplikovány vybrané metody proanalýzu rizik a zároveň definována rizika vyplývající z použitých analýzs nasimulovaným odrazem ve výpočtu a zdanění mezd. Závěrem práce jenavržení opatření pro snížení či úplnou eliminaci rizik v oblastizaměstnaneckých benefitů.
|
|
Analýza rizik společnosti DINA-HITEX,spol. s.r.o
Tesař, Jaroslav ; Srna, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou rizik, které jsou v současné době součástí podnikání. Je důležité, aby podniky pravidelně prováděly identifikaci a analýzu rizik a snažily se tato rizika eliminovat. V rámci diplomové práce bude provedení analýz společnosti vybranými metodami, identifikace rizik vyplývajících z analýz a navržena opatření pro snížení a eliminace těchto rizik.
|
|
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kalina, František ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Marketingové plánování ve stavebním podniku“ se zabývá návrhem marketingového plánu stavební společnosti Mlátek s.r.o. Na základě marketingových analýz určuje současnou situaci podniku, analyzuje její silné a slabé stránky a zároveň zjišťuje hrozby a příležitosti blízké budoucnosti. Pomocí definování marketingových strategií určuje způsob dosažení podnikových cílů.
|
|
Podnikatelský záměr pro založení poradenské firmy v oblasti mystery shoppingu
Veselý, Lukáš ; Ptáček, Roman (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského záměru na založení poradenské firmy v oblasti mystery shoppingu. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretická východiska pro vypracování podnikatelského záměru a teoretická východiska mystery shoppingu. V praktické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního i vnějšího okolí nového podniku. Na základě teoretických východisek a výsledků z provedených analýz je uveden vlastní návrh podnikatelského záměru.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
|
| |