Název:
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of Marketing Strategy of Selested Company
Autoři:
Záleská, Monika ; Nesrsta, Martin (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na strategický marketing. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné k porozumění dané problematiky, v druhé části jsou aplikovány tyto poznatky na konkrétní společnost a je provedena analýza stávajícího tržního postavení společnosti. Na základě zjištěného stavu je vyhodnocena marketingová strategie podniku a doporučeny změny, které povedou ke zlepšení postavení podniku na trhu.
This bachelor's thesis is focused on strategic marketing. In first part are mentioned theoretic knowledges that are needful to understanding of the dilema, in second part are applied these knowledges on concrete company and then is made analysis current market situation. Based on ascertained position is evalution marketing strategy and there are advised changes that target to improve company market positron.
Klíčová slova:
BCG matice; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; PESTE analýza; Porterova analýza; SWOT analýza; BCG model; Marketing; marketing mix; marketing strategy; PESTE analysis; Porter's analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17985