Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5,050 záznamů.  začátekpředchozí5017 - 5026dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.85 vteřin. 
Sunsilk - Analysis of Brand Strategy
Mackovičová, Lucia ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Tato práce analyzuje strategii a aktivity značky Sunsilk na českém trhu od její vstupu na trh v roce 2003 až do konce roku 2007 a hledá příčiny její neúspěchu. Především úspěch značky na zahraničních trzích, její pozitivní start na českém trhu a velmi dobré vnímání značky již krátce po vstupu na český trh jí předurčovali k dlouhodobě příznivým výsledkům. Značka přicházela s inovacemi, které na trhu doposud chyběli a podporovala své portfólio a aktivity zajímavou komunikací. I přes to nastal na konci roku 2005 zvrat ve vývoji a prodeje, tržní podíly a vnímání značky začali klesat a produkty značky Sunsilk jsou dnes stahovány z regálů obchodů. Jádrem analytické části této práce je popis a vyhodnocení vstupu značky na český trh vlasové kosmetiky, přehled projektů značky Sunsilk v létech 2004 až 2007 a vyhodnocení komunikace značky v tomto období. Důraz je kladen na novinky a změny v portfóliu a jejích komunikaci, která je svojí nekonzistencí považována za hlavní příčinu neúspěchu značky. Analýza je zaměřena na vnímání komunikace a značky spotřebiteli, porovnání vnímání s konkurenčními značkami a efektivnost komunikace. Pozornost je v této práci věnována i změnám v cenách na trhu vlasové kosmetiky a analýze změn portfólia značky Sunsilk.
Využití současných ICT pro firemní komunikaci
Kábele, Martin ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Volráb, Oldřich (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s možnostmi využití současných informačních a komunikačních technologií (ICT) pro vnitrofiremní komunikaci a komunikaci firmy s jejím okolím. První část je věnována zadefinování základních termínů, které souvisejí s tématem, a představení některých vybraných technologií a služeb, které je vhodné pro firemní komunikaci využít. V druhé části je na reálné firmě ALLIMAC, s. r. o. ukázáno použití těchto ICT, resp. popsání stavu před a po provedených změnách a popsání a vyhodnocení těchto změn z hlediska organizace a finančních dopadů. Dále jsou zde nastíněny další možnosti rozvoje ICT ve sledované firmě a tím i směr, kterým se chce firma do budoucna ubírat v této oblasti. Závěr práce je věnován stručnému shrnutí hlavní myšlenky celé práce.
Marketingová komunikace značky APOGEO
Karlíčková, Jana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Polanská, Jana (oponent)
První část práce je věnována teorii marketingové komunikaci, marketingovému plánu a především komerčním komunikacím. Další část je věnována představení skupiny APOGEO a analýze její marketingové komunikace za rok 2008. V závěrečné části je zhodnocena efektivita marketingové komunikace značky APOGEO a jsou navržena možná zlepšení.
Změny v komunikaci médií a vývojové trendy
Hádková, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blodigová, Lenka (oponent)
Diplomová práce popisuje oblast komerčních komunikací a současnou situaci na mediálním trhu v ČR. Stručně provádí mediálním plánováním a zahrnuje praktickou analýzu mediálního chování dvou vybraných cílových skupin. S vývojem společnosti klesá konzumace tradičních médií a objevují se moderní způsoby, jak spotřebitele ovlivnit. Nové trendy jsou zařazeny s ohledem na jejich využití v ČR a doplněny příklady ze zahraničí. Závěr shrnuje odhady vývoje mediální sféry v kratší časové perspektivě.
Psychologické aspekty grafické komunikace a interpretace informace
Špaček, Vojtěch ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce analyzuje některé problémy vizuální komunikace a interpretace vizuálních informací. Zaměřuje se na psychologické aspekty obrazového sdělení a proces jeho interpretace pozorovatelem. Nejprve definuje teoretické podklady z oblastí psychologie a některých poznatků fyziologie zraku a myšlení. Dále analyzuje obecný proces přijetí a strukturace obrazové informace kognitivní a emoční složkou našeho vnímání. Ve vytyčeném rámci pak vybírá poznatky především z oboru estetiky, které konkrétněji definují účinky různých prvků obrazového sdělení na podvědomí pozorovatele. Na skutečných příkladech jsou pak prezentovány popisované přístupy. Na závěr je zmíněn teoretický rámec sledování účinku podvědomé složky vizuálního sdělení a uvedeny některé výsledky statistik vztahujících se k problematice. Celá práce je zaměřena na možnost přímého využití v praxi podniku z pohledu jeho kvalitní vizuální prezentace a komunikace.
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
Cimpová, Martina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kůlová, Petra (oponent)
Cilem me prace je udelat komplexni prehled o komunikaci lokalni znacky Oskar a pozdeji globalni znacky Vodafone se zamerenim na provedeny rebranding. Zamerim se na komunikaci reklamnich agentur, ktere pro operatora pracovaly a zanalyzuji jejich nejuspesnejsi reklamni kampane. Zamyslim se nad tim, zda byla premena znacky nutna, co operatorovi prinesla a co mu naopak vzala.
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti ČSA a.s.
Hovorka, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Novotný, David (oponent)
Práce analyzuje komunikační strategii společnosti ČSA a.s. - vlajkového dopravce České republiky. Teoretická část shrnuje poznatky o marketingové komunikaci a marketingová specifika letecké dopravy. Aplikační část se věnuje strategii a pozici Českých aerolinií na trhu letecké dopravy, analýze užití jednotlivých nástrojů komerční komunikace. V závěru práce jsou uvedena autorova komunikační doporučení.
Propagace a komunikace ve zdravotnictví
Polanecká, Šárka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámení s jednotlivými nástroji propagace a komunikace ve zdravotnictví. Teoretické poznatky jsou pak aplikovány do praxe na příkladu konkrétního zdravotnického zařízení.
Důvěra a komunikace v globálních institucích
Pastushenka, Volha Bc. ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Kozel, Radim (oponent)
Komunikace je jedním ze základních témat managementu a v současné době globalizace, je aktuální otázkou důvěra na pracovišti. Člověk v pracovním procesu je v neustálém kontaktu s druhými lidmi. Je proto podstatné vědět, jak správně komunikovat, abychom Vás pochopili a komunikace byla účinná. Větší část svého života jedinec stráví na pracovišti mezi lidmi, s kterými tvoří tým. Tenhle tým má společný cíl, který bude jen těžko dosažitelný bez komunikace a důvěry mezi pracovníky. Proto je důležité zabývat se otázkou důvěry a komunikace v rámci jednoho pracoviště. Navrhovaný komunikační model by měl napomáhat řešit tuto otázku.
Analýza a návrh změn marketingové komunikace společnosti Ekokom směrem k občanům
Kuhn, Petr ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce hodnotí současný stav marketingové komunikace - komunikačních aktivit společnosti Eko-kom a na základě navrženého průzkumu uvádí možné změny i nové aktivity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 5,050 záznamů.   začátekpředchozí5017 - 5026dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.