Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování věrnostrních programů jako nástroj marketingové komunikace
Shatova, Mariya ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Magdyčanská, Radmila (oponent)
V této práci jsou popsány věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace se zákazníky. První kapitola pojednává o teoretických východiskách, z nichž se dá pochopit, proč věrnostní programy jsou nezbytným a velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníkem. Jak založit účinný věrnostní program. Druhá kapitola seznámí čtenáře s historií věrnostních programů a prvním věrnostním programem, který byl založen společností American Airlines. Třetí kapitola popisuje věrnostní programy ve třech aeroliniích a seznamuje s tím, jaké moderní věrnostní programy tyto společnosti nabízejí. Poslední část je zaměřena na analýzu, která byla získána provedením vlastního výzkumu. Prostřednictvím této analýzy je ukázáno, že věrnostní programy jsou široce vnímány lidmi a mohou být úspěšně prosazené u různých společností. Druhá část výzkumu se týká leteckých společností a ukazuje, jak jsou věrnostní programy využívané a vnímané v tomto konkrétním případě.
Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Javořík, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vacek, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů, zejména pak věrnostním programem společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce pojednává o samotném významu existence věrnostních programů, o tom proč se společnostem vyplatí financovat tyto aktivity. Zároveň se práce snaží postihnout nové trendy v oblasti tvorby těchto programů a stanovit zásady pro vytvoření efektivního věrnostního programu. Praktická část se zaměřuje na vývoj a analýzu současného stavu věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Primárním cílem práce je zjistit, do jaké míry je program efektivní z pohledu udržení zákazníků, popřípadě jejich vyššího plnění a také, jak se podílí na tvorbě image společnosti.
Analysis of the loyalty program of IKEA
Lukáčová, Jana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Stejskalová, Petra (oponent)
Diplomová práce na základě teoretických východisek o zákaznické loajalitě a věrnostních programech analyzuje a hodnotí věrnostní program společnosti IKEA, srovnává ho s věrnostními programy konkurentů v ČR a na základě primárního výzkumu s pomocí dotazníkového šetření zjišťuje míru účasti zákazníků na programu, jak je program vnímán a pro koho je nejatraktivnější. Na základě těchto zjištění jsou potom navržena možná zlepšení.
Zhodnocení věrnostního programu a možnosti dalšího rozšíření tohoto programu v lékárnách ALMA
SKÁLOVÁ, Veronika
Bakalářská práce byla zpracována na téma: Zhodnocení věrnostního programu a možnosti rozšíření tohoto programu v lékárnách ALMA. Cílem této práce bylo zhodnocení věrnostního programu v Lékárně ALMA a navržení možností dalšího rozšíření do partnerských lékáren ALMA. Praktická část bakalářské práce byla rozdělena do tří částí. V první části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu pomocí interních dat získaných z prodejního systému a z pohovorů s pracovníky lékárny. V další části byl proveden marketingový výzkum mezi zákazníky lékárny. Dotazníkové šetření zjišťovalo, jak často zákazníci navštěvují lékárnu, zda jsou spokojeni a za jakých podmínek by pravidelně nakupovali v lékárně ALMA. V třetí fázi této práce byly navrhnuty možnosti rozšíření tohoto programu v Lékárně ALMA a v partnerských lékárnách ALMA.
Platební karty a věrnostní programy
Linhartová, Lucie ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce jsou platební karty a věrnostní programy. Práce se v obecné části zabývá základní deskripcí platebních karet, tj. historií, jednotlivými druhy platebních karet, jejich právní úpravou a charakterizuje věrnostní program. Dále práce obsahuje praktickou část -- je zaměřena na analýzu bankovních institucí s důrazem na jejich věrnostní program a doplňkové služby platebních karet.
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků
Lenková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zabývá různými typy věrnostních programů, které analyzuji a popisuji jejich vliv na loajalitu zákazníků. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, která je dále dělena na osobní a neosobní komunikaci, komerční komunikaci, ATL a BTL komunikaci a B2B a B2C komunikaci. Druhá kapitola se věnuje Sales promotion. Třetí kapitola se zabývá pojmem zákazník a vlivy, které působí na jeho rozhodování. Čtvrtá kapitola se věnuje pojmům loajalita, loajální zákazník, oddaný zákazník atd. Pátá kapitola se věnuje věrnostním programům. Šestá kapitola je zaměřena na konkrétní věrnostní programy. V sedmé kapitole tyto věrnostní programy porovnávám. Osmá kapitola se zabývá způsoby měření loajality.
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá budováním loajality zákazníka ke značce Linde. První kapitola této práce popisuje typy komerční komunikace, ATL a BTL marketingové komunikace a specifika mezi B2B a B2C. Druhá kapitola se zabývá značkou v rámci budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Třetí kapitola se zabývá zákazníky a spokojeností zákazníků. Čtvrtá kapitola vysvětluje význam termínu "loajalita" a popisuje CRM. Pátá kapitola se soustředí na věrnostní programy obecně. Šestá kapitola představuje společnost Linde Gas, a.s. a její věrnostní program, který je popsán podrobně v sedmé kapitole. Poslední kapitola je o vyhodnocení věrnostního programu a komunikace značky Linde. Na závěr navrhuji změny do budoucna.
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Hrubešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu v České republice. Dále je představen samotný věrnostní program Active beauty a vyhodnoceny výsledky průzkumu.
Implementation of loyalty program in chosen company
Šenitková, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Důležitost budování dlouhodobých vztahů podniku se zákazníkem nabýva v poslední době na významu. Obsahem práce je analyzovat přínos zavedení jednoho z marketingových nástrojů -- věrnostního programu, který se v současnosti zavádí v mnoha různých oblastech obchodu. Práce je zaměrená jednak na teoretická východiska věrnosti, spokojenosti a hodnoty zákazníka, jako i jednotlivých prvků věrnostního programu. Práce se dále věnuje analýze maloobchodního trhu v oblasti širocesortimentního zboží v Čechách a na Slovensku, a využívání různych typů věrnostních programů. V poslední části je podrobně analyzováno zavádení konkrétního věrnostního programu jednoho z dominantních hráčů na našem i světovém trhu. Cílem práce je zhodnotit využívání těchto programů, jejich výhod a nevýhod, a celkové úspěšnosti ze strany společnosti i ze strany zákazníka. Práce obsahuje návrhy a doporučení pro tvorbu efektivního věrnostního programu, jako i vlastní marketingový průzkum u zákazníků dané společnosti.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.