Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4,443 záznamů.  začátekpředchozí4373 - 4382dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Jandová, Veronika ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Myslík, Lubomír (oponent)
Tato práce se zabývá zpracováním strategické analýzy podniku a zahrnuje externí i interní analýzu. Cílem práce je zpracovat strategickou analýzu firmy Secar Bohemia, a.s., zhodnotit stávající situaci firmy na trhu a zjistit faktory, které budou její vývoj nejvíce ovliňovat. Práce je rozdělena na část teoretickou, která obsahuje teoricko-metodologická východiska práce (PEST analýza, 4C analýza, Porterův model, prověření vnitřních zdrojů atd.) a na část praktickou, která je zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na externí a interní prostředí firmy Secar Bohemia, a.s. Výstupem práce je nástin strategie a doporučení pro další vývoj společnosti.
Strategická analýza podniku
Šímová, Radka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Teoretická část závěrečné práce je zaměřena na definici strategie podniku a popis metod interní a externí analýzy, jako je PEST analýza, 4C analýza, SWOT a Porterova analýza. Cílem praktické části práce je aplikace metod na konkrétní společnost, její interní a externí prostředí. V závěru práce jsou shrnuta doporučení pro daný podnik a jeho strategie.
Strategická analýza podniku
Knapová, Jitka ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Březina, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat strategickou analýzu ve zvolené firmě. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí, a to do části teoreticko-metodologické a praktické. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů strategického řízení, strategií, vizí, externí a interní analýzou a SWOT analýzou. Teoretická východiska jsou v praktické části aplikována na zvolenou firmu. Na závěr je uvedeno doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Čech, Adam ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Šupitar, Václav (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost Propom s.r.o., popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Socioekonomická analýza a možnosti rozvoje města Týnec nad Sázavou
Trampotová, Tereza ; Říhová, Gabriela (vedoucí práce) ; Krejčová, Nikola (oponent)
Pro tuto práci jsem si vybrala téma Socioekonomická analýza a možnosti rozvoje města Týnec nad Sázavou. Cílem práce je vypracování hloubkové analýzy města Týnec nad Sázavou, která za pomoci dotazníkového šetření a metody SWOT analýzy vyústí ve vlastní doporučení a nástin možného budoucího rozvoje města. Socioekonomická analýza města Týnec nad Sázavou se zabývá historií, obyvatelstvem, dopravní a technickou infrastrukturou města. Zhodnocuje i stav kvality života ve městě a cestovního ruchu, který je nepostradatelnou součástí města. Dotazníkové šetření přináší zhodnocení kvality života ve městě od samotných občanů, kteří mají své názory a potřeby. SWOT analýza shrnuje socioekonomickou analýzu a dotazníkové šetření v silné a slabé stránky a možné příležitosti a hrozby pro vývoj města. Vlastní doporučení je pak subjektivní názor, který nastiňuje směr rozvoje města a poukazuje na limity a bariéry pro tento vývoj.
Podmínky pro rozvoj cestovního ruchu Malty
Lorencová, Pavla ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Cílem této práce je poskytnout ucelený přehled informací o destinaci Malta z pohledu cestovního ruchu. V první části se zabývám obecným popisem této země: geografie, demografická struktura, politické uspořádání apod. Následně se již zaměřuji na oblast cestovního ruchu: podmínky pro jeho rozvoj v členění na stimulační, lokalizační a realizační, současný stav a výkon cestovního ruchu na Maltě, systém řízení a financování ze státních fondů i fondů Evropské unie. Zaměřuji se na vzájemné vztahy v oblasti cestovního ruchu mezi Maltou a Českou republikou, české cestovní kanceláře, organizující zájezdy na Maltu a naopak maltští touroperátoři, kteří mají ve své nabídce zájezdy do České republiky. Veškeré získané informace jsem využila pro sestavení SWOT analýzy a posouzení předpokladů a výzev pro další rozvoj cestovního ruchu Malty.
Strategická analýza podniku
Šiklová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Novák, Jan (oponent)
V práci bude provedena strategická analýza podniku skládající se jak z vnitřní tak vnější analýzy prostředí. Cílem je vyvodit a aplikovat z této analýzy možnou strategii analyzované firmy.
Strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.
Töpperová, Alice ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je strategická analýza společnosti Business Media CZ, s.r.o.. Analýza odkrývá silné a slabé stránky společnosti a příležitosti a hrozby, které vyplývají z okolí podniku. Na základě strategické analýzy jsou identifikovány konkurenční výhody a navržena strategická doporučení.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Dvořáková, Vendula ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Strašíková, Dagmar (oponent)
Cílem práce je stručně charakterizovat podnik, provést situační analýzu, popsat současné využívání nástrojů marketingového mixu, zhodnotit je a případně navrhnout opatření k jejich zlepšení.
Podnikání v mezinárodním prostředí - Podnikatelský záměr realitní kanceláře
Vaněčková, Olga ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Rejcha, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvořit podnikatelský plán pro vybudování realitní kanceláře se zaměřením na zprostředkování koupě a prodeje nemovitostí v zahraničí. Nově vybudovaná realitní kancelář bude aktivní v šesti zemích světa, ve kterých byla v posledních letech zaznamenána nejvyšší poptávka po koupi nemovitostí ze strany českých i zahraničních klientů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 4,443 záznamů.   začátekpředchozí4373 - 4382dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.