Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 446 záznamů.  začátekpředchozí425 - 434dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém motivace zaměstnanců v podniku Česká pošta
ZÁVESKÁ, Věra
Cílem této bakalářské práce je posoudit systém motivace zaměstnanců v podniku Česká pošta, s. p. se zaměřením na pobočku Tachov. Na základě zjištěných údajů zhodnotit a případně navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. V literární části práce je shrnuta daná problematika získaná studiem odborné literatury v oblasti motivace. Navazující praktická část v úvodu popisuje obecnou charakteristiku podniku, v hlavní části je pak uvedena analýza motivačního systému, která je zaměřená na pobočku Tachov. V závěrečné části je vyhodnocen dotazník, který je uveden v příloze práce. Dále jsou srovnány data se současným stavem motivačního systému a případné navržení na jeho zlepšení pro vybranou pobočku Tachov.
Systém sociálního zabezpečení v České republice a Slovenské republice a jejich efektivnost
HANSELOVÁ, Dagmar
Cílem mé bakalářské práce bylo porovnání nemocenského pojištění v České a Slovenské republice a posouzení jejich efektivnosti. V teoretické části práce byla nejprve objasněna historie a charakteristika sociálního zabezpečení. Poté byly popsány jednotlivé části systémů sociálního zabezpečení v České republice i ve Slovenské republice. V praktické části byly rozebrány hlavní změny v nemocenském pojištění v České republice od 1. ledna 2009. Dále byly porovnány odlišnosti v systémech sociálního zabezpečení obou států. Na základě výpočtu jednotlivých dávek nemocenského pojištění bylo provedeno porovnání v oblasti nemocenského pojištění. Efektivnost nemocenského pojištění byla provedena na základě vybraných ukazatelů.
Důchodové a nemocenské pojištění OSVČ v okrese Tábor
ČMOLÍKOVÁ, Věra
Práce se zabývá sociálním zabezpečením v České republice. Popisuje vznik a vývoj sociálního státu. Vznik sociálního zabezpečení {--} jeho složení, dávky, které poskytuje. Dále popisuje instituci, která zajišťuje sociální zabezpečení v České republice, tou je Česká správa sociálního zabezpečení. Tato instituce má svá územní pracoviště, která zabezpečují sociální zabezpečení po celé ČR. Spolupracuje s ostatními státními orgány ve věcech týkajících se sociálního zabezpečení. Část práce je zaměřena na všeobecnou charakteristiku osob samostatně výdělečně činných {--} kdo může být OSVČ, za jakých podmínek, rozdělení OSVČ, atd.. Zahrnuje také důchodové a nemocenské pojištění podnikatelů, dávky vyplývající z těchto pojištění, na které OSVČ mají nárok při splnění podmínek danými zákony. Jsou zde popsány veškeré povinnosti a práva vyplývající z výkonu činnosti osob samostatně výdělečně činných. Práce zahrnuje statistické údaje z evidence OSVČ, které mi poskytla Okresní správa sociálního zabezpečení v Táboře.
Podpora cestovního ruchu na Vodňansku
RÁBOVÁ, Olga
V bakalářské práci bylo dosaženo všech stanovených cílů a to podle daného metodického postupu. V destinaci Vodňansko byly analyzovány složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu. Dále byly analyzovány potřeby a požadavky návštěvníků a vyhodnoceny přínosy a dopady cestovního ruchu na řešené území.Výrazně rozvíjejícími se produkty v dané oblasti je především cykloturistika a pěší turistika, velmi se také zde rozvíjí oblast sportovního rybaření. Již během analýzy současného stavu cestovního ruchu na Vodňansku bylo zřejmé, že nejlepšími a největšími výhodami jsou kvalitní přírodní prostředí a bohatá historie. Z provedeného dotazníkového průzkumu vyplývá, že nejnavštěvovanějšími památkami na Vodňasku je zřícenina hradu Helfenburg, zámek Kratochvíle, poutní místo Lomec a zámek ve městě Protivín. Z průzkumu rovněž vyplývá, že by bylo za potřebí zlepšení a zkvalitnění faktorů jako sportovní a kulturní vyžití návštěvníků, obchodní vybavenost a kvalita stravovacích a ubytovacích zařízení.
Zaměstnanecké výhody v systému odměňování podniku
ŠPERLOVÁ, Lenka
Cílem této práce bakalářské práce je zhodnotit způsob odměňování zaměstnanců ve vybraném podniku se zaměřením se na poskytované zaměstnanecké výhody. V úvodní části práce je představen ucelený pohled na systém odměňování pracovníků, který se skládá z peněžních odměn a zaměstnaneckých výhod nebo-li benefitů. Dále jsou jednotlivé benefity rozděleny z hlediska daňových aspektů z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance. Obsahem praktické části je charakteristika stávajícího systému poskytování zaměstnaneckých výhod ve vybraném podniku. Poskytování výhod pro zaměstnance tohoto podniku je zhodnoceno jako velmi efektivní, na základě zjištěných údajů z ankety spokojenosti zaměstnanců a také díky získanému ocenění třetí nejlepší zaměstnavatel v České republice v roce 2008. Závěr práce je orientován na možná zlepšení, kterými se podnik může dále zabývat.
Systém odměňování ve vybraném podniku
BENEŠOVÁ, Martina
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat systém odměňování a motivačních faktorů ve vybraném podniku. Text práce obsahuje základní informace o společnosti, jeho historii i jeho organizační strukturu. Dále obsahuje analýzu systému odměňování a strukturu zaměstnaneckých výhod. Na konci práce jsou vědomosti získané z literatury porovnány s informacemi zjištěnými analýzou. Následuje vyhodnocení a návrhy na zlepšení systému odměňování, motivace a péče o zaměstnance. Návrhy na změny byly sestaveny tak, aby zajistily zlepšení konkurenční schopnosti podniku na trhu práce.
Analýza motivace a systému odměňování ve vybraném podniku
SIMONOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce s názvem "Analýza motivace a systému odměňování ve vybraném podniku" bylo provést analýzu motivačních faktorů a systému odměňování ve společnosti Tagrea, a.s. K vypracování diplomové práce byla nastudována odborná literatura, provedena analýza systému odměňování a motivačních faktorů v podniku, porovnání mezd ve společnosti se mzdami v regionu a pomocí průzkumových dotazníků byly dále zjištěny postoje zaměstnanců týkající se vybraných motivačních faktorů. Z provedené analýzy vyplývá, že podnik věnuje dané problematice značnou pozornost a systém odměňování a motivace pracovníků je propracován velmi podrobně. Přesto byly navrženy rámcové změny.
Vliv informačních a komunikačních technologií na konkurenceschopnost ekonomiky ČR
Novák, Josef ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Rozvoj informačních a komunikačních technologií se zrychluje každým rokem, avšak metody měření jejich přínosů jsou doplňovány pomaleji. Důsledkem této nerovnováhy je nedostatek vypovídajících informací o stavu ICT v podnikových i celohospodářských pohledech. Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o některých možných úhlech pohledu na zkoumání přínosů ICT pro jednotlivce, společnost a ekonomiku a zkoumá data popisující stav ICT sektoru v české ekonomice. V první části jsou teoreticky prozkoumány možnosti měření přínosů z ICT. Tím se získává přehled možných pohledů na zkoumanou problematiku. Druhá část využívá závěrů z dřívějších studií jiných autorů a stanovuje tak některá doporučení pro směr, kterým by se měla vyvíjet společnost a legislativa tak, aby maximalizovala možný užitek z informačních technologií. Třetí část hodnotí postavení ICT sektoru v ČR, především z hlediska podílů na přidané hodnotě a zaměstnanosti. Dává tak obecnou představu o vlivu zkoumaných odvětví zaměřených na ICT ve srovnání s ostatními typy odvětví národního hospodářství. V poslední části je detailně popsán a proveden výpočet multiplikátorů výkonu a zaměstnanosti pro všechna ekonomická odvětví v ČR. Závěr diplomové práce nakonec shrnuje poznatky získané ve předcházejících kapitolách, a to jak poznatky teoretického rázu a doporučení, tak výsledky praktické části práce.
Motivation and stabilization of employees
Lišková, Zuzana ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Bakalářská práce popisuje a analyzuje oblasti motivace, stabilizace a pracovní spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti. Základní pojmy související s danými oblastmi jako například zdroje motivace, teorie pracovní motivace a další, jsou vymezeny v teoretické části. Praktická část nabízí pohled přímo do firmy, zkoumá její motivační a stabilizační prostředky, zaměstnanecké výhody a další faktory přispívající ke spokojenosti pracovníků. Zkoumání probíhá i prostřednictvím dotazníkového šetření a v závěru jsou vyhodnoceny jednotlivé zjištěné skutečnosti spolu s nabídkou navržených řešení na zlepšení kritickejších výsledků daných úseků.
ICT ve veřejné správě
Worsch, Filip ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Elektronická komunikace mezi státem a občanem, či státem a podnikatelem nabývá v posledních letech na důležitosti především vlivem rychlého rozvoje v oblasti informačních technologií, které poskytují nové a nové možnosti. Stát reaguje na tento vývoj snahou komunikaci zjednodušit a zefektivnit a v maximální míře zpřístupnit potřebné informace všem občanům. Cílem této práce je popis stavu eGovernmentu v České republice a srovnání tohoto stavu se stavem eGovernmentu v zahraničí, analýza projektů eGovernmentu v České republice a zhodnocení projektu datové schránky. Jelikož je relativně mnoho aspektů, které je třeba při srovnávání eGovernmentu v ČR a v zahraničí brát v úvahu, je třeba zajistit určitý postup, který pomůže přinést relevantní měřitelné jednotky pro objektivní srovnání. V rámci analýzy projektů eGovernmentu se zaměřím na vybrané projekty, které se dotýkají širší veřejnosti. Pro zhodnocení projektu datové schránky použiji informace získané konzultacemi se zaměstnanci veřejné správy, kteří mají s tímto systémem osobní zkušenosti od uvedení projektu do provozu. Téměř každá země dnes musí pro svůj chod a stabilní hospodářský růst podporovat komunikaci se svými občany, a proto jsou vyvíjeny určité systémy, aplikace či projekty. Při čtení této práce má čtenář možnost získat obecný přehled o některých vybraných projektech realizovaných veřejnou správou. Má příležitost se dozvědět jaká byla situace eGovernmentu před několika lety a jaká je dnes a jaká je v ČR v porovnání s některými státy Evropského kontinentu. V první části práce se zaměřím na situaci eGovernmentu v České republice a provedu jeho srovnání se stavem v některých státech Evropské unie. Zabývat se budu vybranými službami. Poté zanalyzuji některé projekty veřejné správy, které ČR využívá pro podporu komunikace s občany ČR, a ve třetí části zhodnotím aplikaci datové schránky z pohledu zakotvení v právních normách, zabezpečení, využití a kritických faktorů úspěchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 446 záznamů.   začátekpředchozí425 - 434dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.