Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Informační strategie firmy
Jedličková, Marie ; Zahradníček, Pavel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Existence informační strategie v podniku napomáhá řídit informační systém a tím tak pozitivně ovlivnit plnění globálních strategických cílů společnosti a její celkový úspěch na trhu. Tato práce se zaměřuje na tvorbu informační strategie ve společnosti působící na českém trhu patřící do sektoru malých a středních podniků. První část práce představuje teoretická východiska problematiky. Druhá část práce je věnována podrobným analýzám současného stavu společnosti a jejího potenciálu, aby pak bylo možné v třetí části navrhnout vhodné změny, které budou v podniku implementovány v rámci informační strategie. Navržené změny budou v souladu s celkovou strategií společnosti a povedou k lepší podpoře budoucího rozvoje společnosti na trhu.
Rozšíření funkčnosti nástroje Process Inspector
Opršal, Martin ; Masařík, Karel (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou managementu procesů, a to především obecnými principy, které vedou ke zdokonalení procesů ve společnosti. Hledá metody, jak usnadnit identifikaci a popis procesů. Je zde uvedena aplikace, která má právě identifikaci a popis procesů usnadnit. Následně je popsána praktická implementace této aplikace na platformu Microsoft SharePoint.
Optimalizace procesů realizace vzdělávacích programů
Nováková, Lenka ; Kopřivová, Gabriela (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze procesů realizace vzdělávacích programů a jejich optimalizaci. Teoretická část je zaměřena na vzdělávací programy, koncept vzdělávací politiky EU, problematiku procesů a pojmy s nimi spojené. Část analytická zkoumá procesy realizace vzdělávacích programů, analýzu mezinárodních aktivit Fakulty podnikatelské, bilaterálních smluv a dotazníkové šetření. Poznatky z analytické části jsou využity v návrhové části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a navrhnuty postupy ke zlepšení procesů. Návrhy a opatření směřující ke zvýšení účasti studentů a optimalizaci procesů vychází z analýzy provedené na Fakultě podnikatelské a respektují koncept vzdělávací politiky Evropské unie.
Návrh informační podpory dílenského řízení výroby
Navrátil, Petr ; Šunka, Josef (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce popisuje problematiku podnikových informačních systémů pro potřeby řízení výroby. Práce je členěna do tří částí. V první je jsou uvedeny potřebné definice, požadavky kladené informační systém a popsán obecný princip ERP systémů. Druhá část je zamřena na analýzu situace ve firmě TVD, a.s. Jsou zde podrobně rozebrány procesy a jejich vazba na implementovaný informační systém. Poslední část je věnována návrhu pro řešení slabých stránek současné situace odhalené analýzou. V této části jsou navrženy implementace nových funkcí modulu využívaného ERP systému.
Optimalizace procesu schvalování dokumentu
Medvedeva, Alena ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci procesu schvalování v bance. Práce se skládá z čtyř části a každá z nich obsahuje určité cíle. První část práce se věnuje teoretické analýze schvalování dokumentu a má za cíl prozkoumat literaturu problémové oblasti a definovat pojmy a nástroje, použité v praktické části práce. Druhou části je analýza současného stavu schvalovacího procesu v bance, jejíž cílem je popsat společnost, vnitřní stanovy, kterými se řídí podnik v procesu schvalování a modelovat EPC diagram skutečného stavu na základě bankou poskytnutých informaci. Třetí části je sběr dat pro analýzu a hodnocení skutečného stavu schvalovacího procesu prostřednictvím využiti podkladů banky a zpracování dotazníků. Cílem je znázornit problémové oblasti podniku. Poslední část je věnovaná návrhu změn. Jedná se o odstranění zbytečných prvků, provedení transformace vnitřních stanov, kategorizace existujících dokumentů a přidělení roli schvalovatelům procesu na základě analýzy interních dat, výsledků z dotazníků a využitím RACI matic. Řešení problému schvalování dokumentu v podniku je zpracováno na základě poptávky banky XYZ. Návrh optimalizace schvalovacího procesu má praktický přínos pro zkoumanou banku.
Analýza a návrh optimalizace podnikových procesů pro oddělení procurementu bankovní instituce
Škodová, Markéta ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu a následný návrh optimalizace podnikových procesů pro od-dělení procurementu bankovní instituce. Cílem práce je tedy hlavně analyzovat současný stav všech procesů a navrhnout možná zlepšení, která by vedla k jejich optimalizaci a tedy i k efektivnější práci celého oddělení. První část práce je teoretická. Zabývám se zde problematikou procesního modelování a použitou metodikou. V druhé části popisuji banku obec-ně a detailněji se zaměřuji na oddělení procurementu - konkrétně na náplň práce, organizační strukturu a používaný software. V další části se již věnuji podnikovým procesům, jejich analýze a následnému zhodnocení. V závěru je navrženo zlepšení procesů.
Analýza realizačního procesu ve výrobním podniku
Semrád, Michael ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Martínez, Felipe (oponent)
Předmětem práce je analýza realizačního procesu v podniku Skanska a.s., konkrétně výrobního závodu lehkých obvodových plášťů v divizi pozemního stavitelství. Cílem práce je detailní popis a analýza podnikových procesů a následné nalezení slabých míst vybraných procesů realizace zakázky. Dalším cílem je navržení možných zlepšení pro napřímení procesů. V první části jsou uvedena teoretická východiska a dále rozebrány pojmy procesní management a procesní analýza. Druhá, aplikační část je věnována představení podniku Skanska a.s., její historii, organizační struktuře a analýze procesů. V aplikační části je provedena analýza realizačního procesu pro nalezení slabých míst.
Analýza a návrh marketingových procesů ve společnosti AAA Auto
Gamazova, Ksenia ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Palovská, Helena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a návrh marketingových procesů ve společnosti AAA Auto. Práce začíná teoretickou částí, ve které popisuji různé metody tvorby informačních systémů, uvádím příklady modelů životního cyklu a způsoby modelování procesů. V další části přináším teoretický úvod do problematiky přípravy marketingové kampaně, kde zkoumám faktory, které ovlivňují úspěšnost marketingové kampaně. Dále následuje praktická část této práce, kterou zahajuji stručným popisem firmy AAA Auto, jejího marketingového oddělení a pokračuji analýzou vybraných procesů. Následná kapitola praktické části je věnována návrhu informačního systému, kde popisuji požadavky k informačnímu systému a vytvořené modely procesů s použitím IS. Cílem této práce je zanalyzovat důležité procesy v marketingovém oddělení, odhalit jejich nedostatky a poté navrhnout způsob jejich optimalizace pomocí informačního systému.
Analýza a optimalizace podnikových procesů soukromé VŠ
Větrovec, Michal ; Vencovský, Filip (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Tato práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci vybraných procesů soukromé vysoké školy. Cílem práce je najít takovou optimalizaci, která by zlepšila fungování přenesením některých činností na studenty nebo jiné zaměstnance. První část práce obsahuje teorii, která vysvětluje oblast procesů a použité metodiky. Druhá část je praktická, zpočátku popisuje analyzovanou soukromou školu a průběh analýzy. V další části je popsána analýza procesů s návrhy na optimalizaci. V závěru je obsaženo shrnutí práce a škole je navrhnuto konkrétní řešení v souladu s cílem práce.
Analýza a návrh řešení optimalizace servisního procesu ve společnosti Analytical Medical Instruments s.r.o. (AMI s.r.o.)
Kolář, Michal ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Macháček, Lukáš (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu servisního procesu ve firmě Analytical Medical Instruments s.r.o. (dále jen firma AMI, s.r.o.), a následnou optimalizaci servisního procesu. Hlavním cílem práce je servisní proces analyzovat a navrhnout takové řešení, které by tento servisní proces optimalizovalo. První část práce je teoretická, obsahuje rešerši použitých zdrojů a metodik. Následně jsem popsal firmu AMI, s.r.o. Druhá část práce vychází ze stručného popisu organizace a funkcí firmy AMI, s.r.o. Dále je analyzován a zhodnocen servisní proces ve firmě AMI, s.r.o. V závěru práce je navrhnuto zlepšení technického vybavení servisního oddělení AMI, s.r.o. s kalkulací předpokládaných nákladů a úspor.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí42 - 51dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.