|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Machala, Jan ; Mikulka, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie firmy, která působí v oblasti velkoobchodu. V teoretické části pojednává o různých marketingových přístupech. Poté se věnuje vybraným analýzám vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V závěrečné části se věnuje definování poslání a cílů podniku a také návrhu marketingové strategie.
|
|
Výběr informačního systému
Ilgner, Tomáš ; Křístel, Jan (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného informačního systému pro malý podnik působící v odvětví truhlářství a výroby nábytku. V práci je položena teoretická opora ve smyslu uvedení do problematiky informačních systémů. Dále je provedena analýza podniku a vyhodnocení požadavků podniku na informační systém. Vlastním řešením bakalářské práce je výběr optimální varianty systému na základě provedené analýzy a se záměrem zjednodušit podnikové procesy.
|
| |
|
Analýza firmy vybranými metodami
Ingrová, Anna ; Mišta, Petr (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem a analýzou společnosti BKE a.s. pomocí SLEPTE analýzy, SWOT analýzy, Porterova pětifaktorového modelu a Kralickova Quicktestu. Na základě provedených analýz jsou navržena doporučení a opatření vedoucí ke zlepšení stávající situace podniku.
|
| |
|
Analýza vybrané firmy
Křížová, Ludmila ; Mikulík,, Miloslav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce zpracovává finanční analýzu vybrané firmy, konkrétně Kralickův quick test, analýzy SWOT a SLEPTE a Porterův pětifaktorový model. Na základě závěrů provedených analýz jsou zpracována doporučení, která by mohla umožnit zlepšení současné situace firmy.
|
|
Návrh marketingového plánu
Fialková, Lenka ; Nováková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh marketingového plánu“ je analýza současného stavu marketingového plánu svatebního studia Mia Design a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola je zaměřena na analýzu podniku. Jsou zde popsány metody využívané v marketingovém výzkumu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu. Dochází zde ke zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu, též přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
|
| |
|
Analýza ELMART s.r.o. pomocí vybraných metod a návrhy na zlepšení zjištěného stavu
Lhotská, Lenka ; Ing.Ludvík Rybář (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vybrané společnosti ELMART s.r.o. Cílem práce je na základě výsledků plynoucích z provedených analýz formulovat doporučení a navrhnout opatření umožňující zlepšení zjištěného stavu. K vybraným analýzám patří: PESTLE analýza, Porterův model, fundamentální analýza, Kralickův Quicktest, analýza poměrových ukazatelů a SWOT analýza. Práce je rozčleněna na teoretickou část, ve které je vysvětlena charakteristika uvedených analýz, a část praktickou, zabývající se jejich zpracováním. V závěru práce jsou na základě výsledků provedených analýz navržena doporučení na zlepšení současného stavu.
|
| |