|
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.
|
|
Podnikatelský plán EasyMedia s.r.o.
Pavelka, Patrik ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Trnka, Jiří (oponent)
Diplomová práce Podnikatelský plán EasyMedia s.r.o. si dala za cíl popsat metodiku tvorby podnikatelského plánu, podle ní posléze konkrétní podnikatelský plán sestavit a na základě výsledků v podnikatelském plánu prezentovaných rozhodnout o smysluplnosti realizace projektu EasyMedia s.r.o. Popis metodiky informuje o postupech doporučovaných odbornou literaturou. Analytická část práce studuje potenciální projekt z hlediska postavení na trhu, konkurenčních výhod, ziskovosti apod.
|
|
Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury
Vyčichlová, Soňa ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Pokorný, Miroslav (oponent)
Podnikatelský plán je vypracován pro nově vznikající reklamní agenturu, kterou se zakladatelé rozhodli založit jako sdružení fyzických osob bez právní subjektivity s výhledem na transformaci na společnost s ručením omezeným do 1-2 let. Agentura bude používat obchodní jméno GOOD ONE. Základní pilíře úspěchu spatřuje v lidském potenciálu všeobecně a ve zkušenostech zakladatelů získaných předchozím působením v reklamní oboru. Hlavní specializací agentury budou podlinkové aktivity, produkci a incentivní turistiku. Plánovaný obchodní plán a na něj navazující finanční výkazy prokazují reálnost tohoto podnikatelského záměru a dokládají kladný hospodářský výsledek.
|
| |
|
Využití internetu v podnikání
Krňák, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tangl, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové propagace danému projektu.
|
| |
| |
| |
| |
| |