Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  začátekpředchozí37 - 46  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Věrnostní program platebních karet, řešení nad DWH
Jersák, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické loajality, věrnostních programů v bankovnictví a především problematikou věrnostních programů platebních karet v bankovnictví. Teoretická část práce uvádí čtenáře do problematiky zákaznické loajality v bankovnictví, popisuje specifika této loajality ve srovnání s loajalitou zákazníků k obchodním firmám. Dále se zabývá možnostmi, jakými podpořit loajalitu zákazníků k bance s využitím platebních karet jako hlavního produktu, který umožňuje klientům přístup do tohoto věrnostního programu a do výhod, které jim může nabídnout. V rámci popisu variant věrnostních programů platebních karet se tato práce věnuje věrnostnímu programu realizovanému v alianci s partnery. Praktická část práce se zabývá technologickými východisky pro realizaci věrnostního programu platebních karet, diskutuje dvě hlavní možnosti integrace systému věrnostního programu do současného stavu informačních systému banky a jeden z nich, tedy integraci s využitím datového skladu, blíže popisuje z hlediska realizace v obvyklém prostředí bankovních systémů a datového skladu. Hlavním přínosem této práce je ukázka možnosti přístupu k věrnostnímu programu platebních karet, dále ucelený přehled jeho variant a především analýza, jakým způsobem je možné provést integraci systému věrnostního programu platebních karet s využitím datového skladu.
Analysis of customer satisfaction in the hotel of Sheraton Prague Charles Square Hotel
Szabó, Tomáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Gardoš, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabírá problematikou spokojenosti zákazníků konkrétního pražského hotelu. Snaží se zmapovat celkovou spokojenost zákazníků a její vývoj od začátku existence hotelu. Její vliv na loajalitu ke značce hotelu a ochotu zákazníků doporučit hotel svým známým. Poukazuje také na vliv benefitů věrnostního programu daného hotelu na loajalitu ke značce hotelu. Práce se snaží odpovědět na hypotézy vyplývající ze stanovených cílů, což se jí nakonec podaří a odhaluje určitý vliv mezi celkovou spokojeností a loajalitou ke značce, taktéž postupně narůstající spokojenost zákazníků v čase z důvodu lepších zkušeností managementu s vedením hotelu. V závěru posuzuje efektivnost majitelovo rozhodnutí změnit generálního ředitele po pěti měsících od otevření hotelu.
Loyalty programs and their impact on consumer
Rothmajerová, Jaroslava ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Maláčová, Radka (oponent)
Práce je zaměřená na věrnostní programy. Její cílem je poukázat, jak věrnostní program funguje na konkrétním příkladě a v závěru určit možné vlivy programu na spotřebitele. V teoretické časti je poukázano na to, kde se věrnostní programy v rámci celkového marketingu nacházejí. Dále se práce věnuje médiím, která věrnostní programy využívají k marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzovaný věrnostní program společnosti Nestlé, který je zaměřen na dětského spotřebitele. Součástí této časti je analýza povědomí a spokojenosti s věrnostním programem na základě dotazníkového šetření. Dále zde zmiňují vlivy na spotřebitele, které vycházejí z principu fungování věrnostního programu a výstupu z dotazníků. Závěr patří celkovému shrnutí práce a hodnocení dosáhnutých cílů.
Analýza věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Javořík, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vacek, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem věrnostních programů, zejména pak věrnostním programem společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Práce pojednává o samotném významu existence věrnostních programů, o tom proč se společnostem vyplatí financovat tyto aktivity. Zároveň se práce snaží postihnout nové trendy v oblasti tvorby těchto programů a stanovit zásady pro vytvoření efektivního věrnostního programu. Praktická část se zaměřuje na vývoj a analýzu současného stavu věrnostního programu společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Primárním cílem práce je zjistit, do jaké míry je program efektivní z pohledu udržení zákazníků, popřípadě jejich vyššího plnění a také, jak se podílí na tvorbě image společnosti.
Zhodnocení věrnostního programu a možnosti dalšího rozšíření tohoto programu v lékárnách ALMA
SKÁLOVÁ, Veronika
Bakalářská práce byla zpracována na téma: Zhodnocení věrnostního programu a možnosti rozšíření tohoto programu v lékárnách ALMA. Cílem této práce bylo zhodnocení věrnostního programu v Lékárně ALMA a navržení možností dalšího rozšíření do partnerských lékáren ALMA. Praktická část bakalářské práce byla rozdělena do tří částí. V první části bylo provedeno zhodnocení věrnostního programu pomocí interních dat získaných z prodejního systému a z pohovorů s pracovníky lékárny. V další části byl proveden marketingový výzkum mezi zákazníky lékárny. Dotazníkové šetření zjišťovalo, jak často zákazníci navštěvují lékárnu, zda jsou spokojeni a za jakých podmínek by pravidelně nakupovali v lékárně ALMA. V třetí fázi této práce byly navrhnuty možnosti rozšíření tohoto programu v Lékárně ALMA a v partnerských lékárnách ALMA.
Platební karty a věrnostní programy
Linhartová, Lucie ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce jsou platební karty a věrnostní programy. Práce se v obecné části zabývá základní deskripcí platebních karet, tj. historií, jednotlivými druhy platebních karet, jejich právní úpravou a charakterizuje věrnostní program. Dále práce obsahuje praktickou část -- je zaměřena na analýzu bankovních institucí s důrazem na jejich věrnostní program a doplňkové služby platebních karet.
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
Hájková, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá budováním loajality zákazníka ke značce Linde. První kapitola této práce popisuje typy komerční komunikace, ATL a BTL marketingové komunikace a specifika mezi B2B a B2C. Druhá kapitola se zabývá značkou v rámci budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Třetí kapitola se zabývá zákazníky a spokojeností zákazníků. Čtvrtá kapitola vysvětluje význam termínu "loajalita" a popisuje CRM. Pátá kapitola se soustředí na věrnostní programy obecně. Šestá kapitola představuje společnost Linde Gas, a.s. a její věrnostní program, který je popsán podrobně v sedmé kapitole. Poslední kapitola je o vyhodnocení věrnostního programu a komunikace značky Linde. Na závěr navrhuji změny do budoucna.
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Hrubešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kališová, Libuše (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu v České republice. Dále je představen samotný věrnostní program Active beauty a vyhodnoceny výsledky průzkumu.
Implementation of loyalty program in chosen company
Šenitková, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Důležitost budování dlouhodobých vztahů podniku se zákazníkem nabýva v poslední době na významu. Obsahem práce je analyzovat přínos zavedení jednoho z marketingových nástrojů -- věrnostního programu, který se v současnosti zavádí v mnoha různých oblastech obchodu. Práce je zaměrená jednak na teoretická východiska věrnosti, spokojenosti a hodnoty zákazníka, jako i jednotlivých prvků věrnostního programu. Práce se dále věnuje analýze maloobchodního trhu v oblasti širocesortimentního zboží v Čechách a na Slovensku, a využívání různych typů věrnostních programů. V poslední části je podrobně analyzováno zavádení konkrétního věrnostního programu jednoho z dominantních hráčů na našem i světovém trhu. Cílem práce je zhodnotit využívání těchto programů, jejich výhod a nevýhod, a celkové úspěšnosti ze strany společnosti i ze strany zákazníka. Práce obsahuje návrhy a doporučení pro tvorbu efektivního věrnostního programu, jako i vlastní marketingový průzkum u zákazníků dané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   začátekpředchozí37 - 46  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.