Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 377 záznamů.  začátekpředchozí356 - 365dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu
Penkala, Jan ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Špringerová, Michaela (oponent)
Diplomová práce Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu prokáže hypotézu, že klíčem pro úspěšné internetové podnikání je mít správně nastavené procesní řízení společnosti, které se díky automatizovanému propojení, projevuje navenek i pro zákazníky přes prezentační vrstvu eshopu. Výsledky práce jsou užitečné pro majitele internetových obchodů pro představu o nastavení fungování jejich společností a zejména pro eshop, kde byla analýza provedena. Vybrané společnosti Penny spol. s r.o. tato analýza nastavuje pro eshop Elektro-partner.cz dvacet základních procesů, jejichž implementace povede k úspoře času zaměstnanců, maximálnímu využití informačního systému včetně možnosti implementace nových modulů, zpřehlednění a stanovení pracovních postupů, k vytváření zisku a k vyšší zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce jsou obohaceny marketingové nástroje 4P pro eshopy o služby a konkurenci. Dále je speciálně pro eshopy upraven Porterův hodnotový řetězec a využit model důvěry v elektronické obchodování. Na těchto základech je vytvořena aktuální marketingová strategie eshopu včetně SWOT analýzy a definice strategických cílů. Identifikované procesy byly rozděleny na elementární, klíčové a podpůrné a znázorněny vztahy mezi nimi. Pro optimalizaci procesů je využita metodika Hammera a Champyho a proveditelnost a úspěšnost práce je zhodnocena podle best practises projektů reengineeringu. Jednotlivé optimalizované procesy jsou definovány specifikací procesu, využívanými dokumenty, moduly informačního systému a eshopu, znázorněny EPC modelem a jsou k nim stanoveny metriky a konkrétně vypsány oblasti zlepšení.
Charakteristiky ve webdesignu - analýza rozvržení stránek v e-shopech v ČR
Novák, Ondřej ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
V dnešní době informačního věku význam internetu neustále narůstá. Krom toho, že je internet bezedným zdrojem informací a téměř neomezeným komunikačním kanálem, je i mocným prostředkem k dosažení zisku. Tohoto potencionálu jsou si mnozí vědomi, a proto na internetu a webu založili své podnikání, či rozšířili své služby do této dimenze. Důsledkem je samozřejmě prudký nárůst konkurence v oblasti e-commerce. Společnosti se všemi možnými způsoby snaží zaujmout zákazníka. Proto lze v poslední době v oblasti návrhu a tvorby webu sledovat jisté tendence zaměřené na potřeby a pohodlí uživatele. Tato práce je věnována jedné významné části návrhu webu. A to sice layoutu, tedy rozvržení stránky a rozmístění jejích základních prvků. Práce obsahuje teoretickou část, popisující charakteristiky layoutu webové stránky, a praktickou část, která je věnována analýze layoutu internetových obchodů v ČR.
Audit webových stránek internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní postupy a pravidla, které by měl dodržovat každý úspěšný internetový obchod. Cílem práce je sepsat a shromáždit všechna tato důležitá kritéria. Podle těchto kritérií je dále v této práci analyzován konkrétní internetový obchod a jeho konkurenti na trhu a z provedených analýz jsou vyvozeny patřičné závěry. Dále jsou v této práci popsány důležité metody propagace webových stránek a také základy webové analytiky pro internetové obchody. Závěrečná část této práce je věnována konkrétním návrhům na zlepšení internetového obchodu, které by měly mít za přínos příchod nových zákazníků a tím pádem i zvýšení zisků obchodu.
Podnikatelský plán
Anikienko, Valeriya ; Doláková, Helena (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Bakalářská práce na téma "Podnikatelský plán" popisuje jednotlivé kroky, které jsou potřebné podstoupit před otevřením vlastního podniku. Cílem práce je vypracovat podnikatelský plán pro obchod s orientálními lahůdkami a zhodnotit, zda je tento podnikatelský záměr reálný a konkurenceschopný. Bakalářská práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány základní pojmy související s podnikáním a vymezeny legislativní aspekty, kterým by měl začínající podnikatel věnovat pozornost. V praktické části je vypracován podnikatelský plán obchodu s orientálními potravinami. Obsahuje popis produktů, analýzu odvětví, marketingový plán a finanční plán s výhledem na prvních 5 let podnikání. Tento projekt může sloužit jako podklad pro řízení podniku, zároveň může být předložen peněžním organizacím při žádosti o finanční podporu.
Komunikační strategie CuteShop s.r.o.
Králíková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá současnou komunikační strategii společnosti provozující internetové obchody a předkládá doporučení, jak by měla být tato strategie upravena. Teoretická část popisuje komunikační strategii, komunikační mix, internetový marketing a také internetové obchodování. Praktická část představuje komunikační strategii společnosti CuteShop s.r.o. Dále je uvedena výzkumná část, která zkoumala spokojenost zákazníků s komunikační strategií. V závěru práce jsou uvedena všechna doporučení, jak by měla společnost vylepšit komunikační strategii tak, aby oslovila více zákazníků.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Mrázková, Blanka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Obsahem práce je popis e-commerce se zaměřením na vývoj internetového obchodování, tvorbu a fungování elektronického obchodu a jeho efektivní propagaci v internetovém prostředí.Praktická část zahrnuje analýzu internetového obchodu Xparfemy.cz za využití získaných poznatků.
Opensourcové řešení redakčního systému a elektronického obchodu
Moravcová, Iva ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje jedno z možných řešení, jak vytvořit webovou prezentaci a internetový obchod pomocí opensource softwaru, a to využití redakčního systému Wordpress. První polovina práce je věnována samotnému systému Wordpress. Je popsána databáze a funkcionalita Wordpressu verze 2.7 Na závěr je uveden popis instalace a základního nastavení, které doporučuji před další prací se systémem. Druhá polovina práce se zabývá pluginy internetového obchodu pro tento systém. Tři nejčastěji používané pluginy - WP ShoppingCart, WP YAK a Wordpress eShop jsou popsány z hlediska podpory základní funkcionality internetového obchodu a schopnosti lokalizace pro české prostředí. Se zaměřením na tyto vlastnosti jsou porovnány pomocí multikriteriálního výběru.
Využití Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu
Erlebach, Jakub ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
V současné době ekonomické krize je více než kdy jindy obtížné udržovat staré a nacházet nové odběratele vyráběných produktů. Stejně tak i s rozvojem prodeje zboží na internetu stále narůstá počet konkurentů, kteří také chtějí co největší podíl tržního koláče. Cílem této práce je využít technologie a postupy Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu k získání takových informací a znalostí, které by následně měly napomoci k překonání těchto dvou zmiňovaných problémů, se kterými se dnes většina firem podnikajících na internetu potýká. V první, teoretické části práce jsou nejprve popsány základní principy a postupy optimalizace internetových stránek jak z hlediska vyhledávačů, tak také uživatelů. Následující kapitola se věnuje teorii analýzy návštěvnosti, jsou zde stanovena jak obecná, tak i vlastní kritéria výběru nástroje této analýzy. Na základě těchto kritérií jsou následně nástroje popsány a vyhodnoceny. Poslední teoretická kapitola je věnována Business Intelligence, zejména pak teorii tvorby datového skladu a postupu tvorby BI projektu. Úvod do praktické části zajišťuje popis současné situace internetového obchodu. V této části je zmíněna současná architektura řešení, postavení firmy na trhu a její vize do budoucna. Na základě vybraného nástroje analýzy a teoretických postupů stanovených v předchozích částech je pak navrženo konkrétní BI řešení a popsán postup jeho implementace, některé výstupy a také náklady tohoto řešení. Hlavním přínosem práce je získání nových a jinak těžko dostupných reportů o návštěvnosti, které by měly usnadnit a zlepšit optimalizaci stránek a napomoci tak firmě posílit svou pozici na trhu. Další přínos je možné spatřit v ukázce implementace BI řešení v měřítku malých podniků i s vyčíslením nákladů na ni.
Webové prezentace obchodních firem zaměřených na prodej potravin
Matyášková, Markéta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V teoretické části popisuji prvky webových prezentací z pohledu zákazníka, marketingový mix v podmínkách internetu a možnosti certifikace internetových obchodů. V praktické části jsou popsány internetové obchody - nespecializované, prodávající široký sortiment potravin a internetové obchody specializované, zaměřené na určitý druh zboží. Dále kamenné obchody umožňující nákup na internetu a internetové obchody s potravinami v zahraničí. Práce obsahuje srovnání webových prezentací nespecializovaných internetových obchodů a srovnání různých možností nákupu podle času a ceny.
Cosmetic distribution of company Natura House in Czech republic
Nováková, Ivana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Práce se zaobírá jedním ze způsobů distribuce kosmetických přípravků v České republice. Rozebírá působení a zázemí mateřské společnosti v Itálii i konkrétní marketingovou strategii nově vzniklé společnosti v České republice. Blíž se zaobírá konkrétním způsobem distribuce v Česku a podává náčrt plánů do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 377 záznamů.   začátekpředchozí356 - 365dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.