Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 334 záznamů.  začátekpředchozí314 - 323dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Zvyšování úspěšnosti webových stránek A/B a multivariantním testováním
Pajskr, Josef ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Benda, Lukáš (oponent)
Tento text pojednává o metodách paralelního kvantitativního testování webových stránek za účelem zvyšování jejich úspěšnosti. Tyto metody přinášejí nové možnosti a překonávají nedostatky svých předchůdců. Práce se podrobně zabývá přípravou, provedením i vyhodnocením kvantitativních testů. V popisu přípravné fáze rozebírá správný postup formulace hypotéz a výběr vhodných metod pro ověření jejich platnosti na základě omezení danými současným stavem testovaného webu. Dále popisuje nástroje, které majitelům webových projektů kvantitativní testování usnadní a uvádí výčet v praxi osvědčených "best practices" a námětů pro testování. V praktické části práce dokládá účinnost a přínos těchto metod vyhodnocením výsledků dvou úspěšných testů provedených na reálných komerčních webových stránkách. Součástí popisu testů je podrobně rozebráno jejich technické provedení.
Porovnání webových stránek sloužících pro komerční a informační účely
Mošnička, Radek ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Bakalářská práce předkládá metodiku srovnání dvou typů webových prezentací -- webových prezentací sloužících pro komerční účely a webových prezentací sloužících jako zdroj informací a následně ji aplikuje na vybraných webech. Jejím hlavním cílem je tedy zanalyzovat a následně porovnat jejich celkovou úroveň a určit jejich případné nedostatky.
Analýza webových stránek oboru Informatika, nový návrh
Kopecký, Jaroslav ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Nedomová, Lea (oponent)
Ve své práci se zabývám problematikou prezentace informací na webových stránkách oboru informatika na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Předmět práce je zaměřen na vhodné prezentování jak z vizuálního hlediska, tak i z hlediska struktury informací. Dále se zabývám problematikou analýzy elektronických informačních zdrojů a hodnocením kvality. Vycházím z obecné teorie prezentace a postupuji podle daných bodů analýzy. Důraz je kladen na stručnost, přehlednost, srozumitelnost a přívětivost pro uživatele. Práce se orientuje do oblasti zajištění informací pro studenty a zájemce v hlavních bodech jejich zájmu. Cílem je analyzovat současný stav a podat návrhy směřující ke zlepšení webové prezentace oboru informatika.
Zásady vnější firemní vizuální komunikace ? metodika hodnocení webových stránek
Andits, Tomáš ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Muknšnábl, Josef (oponent)
Používanie správnych a efektívnych komunikačných nástrojov je v súčasnej dobe jedným zo základných faktorov úspechu podnikania. Cieľom práce je upozorniť na dôležitú zložku komunikačného mixu, ktorým firmy pôsobia na svojich potenciálnych i stávajúcich zákazníkov, a to na vizuálnu komunikáciu. V súčasnej dobe síce existuje celá rada metodík, ktoré pomáhajú hodnotiť kvalitu webových prezentácií, máloktoré sa však zameriavajú na hodnotenie webových stránok z hľadiska ich vizuálnej komunikácie k zákazníkovi. Kompiláciou a doplnením stávajúcich, práca prichádza s návrhom vlastnej metodiky, ktorá bude zameraná práve na hodnotenie kvality webových prezentácií z hľadiska vizuálnej komunikácie.
Využití internetu v marketingových aktivitách mezinárodní firmy SGS
Pešková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chochol, Jan (oponent)
Diplomová práce analyzuje možnosti využití internetu v marketingu se zaměřením na webové stránky a jejich roli v rámci marketingové strategie; elektronickou poštu a její dominantní postavení v rámci komunikace, extranet a jeho využití v rámci komunikace se zákazníky a intranet pro interní komunikaci. Část práce je také věnována reklamě na internetu. Konkrétně je práce věnována využití těchto nástrojů ve společnosti SGS.
Testování použitelnosti webových stránek
Pařízek, Michal ; Tichý, Jan (vedoucí práce) ; Česalová, Tereza (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vysvětlení důležitosti použitelnosti webových stránek a testování použitelnosti webových stránek. Hlavním přínosem této práce jsou závěry z uživatelského testování serveru české-vany.cz. Velkým přínosem je dle mého názoru i kapitola o pravidlech dobře použitelného webu. Znalost těchto pravidel je nezbytnou součástí k provedení uživatelského testování. Práce je rozdělena na dva velké celky: použitelnost a testování použitelnosti. U použitelnosti vysvětluji co přesně znamená a proč je důležitá. Součástí tohoto celku jsou i zmiňovaná pravidla dobře použitelného webu. V části věnované testování použitelnosti jsem kladl důraz na uživatelské testování. Detailně je popsáno o co se jedná, zmíněné jsou i alternativy. V této části se nachází i hlavní přínos této práce, a to zpráva o uživatelském testování serveru české-vany.cz.
WIKI ve firemním prostředí
Podroužek, Petr ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Rosický, Antonín (oponent)
Wiki je softwarový nástroj, který umožňuje jakémukoliv uživateli měnit libovolnou webovou stránku, která je součástí obsahu wiki (tzv. wiki stránka). Tento nástroj je hojně využíván internetovými komunitami k vzájemné spolupráci, komunikaci a vytváření znalostních bází (např. Wikipedia.org). Otázkou je, zdali může být wiki využívána i uvnitř firem. Tato diplomová práce se snaží odpovědět jednak na otázku v jakých oblastech je možné wiki nasadit (např. wiki jako intranetový portál), ale i jak by měla být wiki využívána (soubor best practices). Součástí diplomové práce je i praktický příklad nasazení wiki (viz příloha).
Zásady firemní vnější komunikace - metodiky hodnocení firemních webů
Rudiš, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První pojednává z psychologického hlediska o vizuálním vnímání a využití poznatků při designu webových stránek a tvorbě reklamy. Druhá je zaměřena na sociální komunikaci a aplikaci poznatků při prezentování. V třetí části je vysvětlen význam podnikové identity ? podnikové komunikace, podnikového designu a podnikového jednání. V poslední části je navržena metodika pro hodnocení firemních webů a její aplikace.
Tvorba firemní webové prezentace
Komárek, Miroslav ; Jeníčková, _Kateřina (vedoucí práce) ; Masek, Karel (oponent)
V první polovině práce se autor zabývá vytvořením firemní webové prezentace od samého začátku, včetně úvodní komunikace s firmou a sběru materiálů, přes tvorbu grafického návrhu a Layoutu, až po konečnou fázi, kterou představuje sazba textů a fotografií. Každá fáze vytváření stránek je demonstrována na konkrétním případě. Od druhé poloviny práce se autor zabývá optimalizací pro fulltextové vyhledavače, tzv. SEO optimalizací a v závěru měřením výsledků této optimalizace.
Analýza webů měs a obcí v ČŘ
Cvrček, Jaroslav ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Hauptvogl, Roman (oponent)
Práce se zabývá přístupy k analýze webových stránek. Pojednává o přístupnosti stránek pro hendikepované uživatele, použitelnosti webů a hodnocení návštěvnosti. Shrnuje zákony vztahující se k internetovým prezentacím měst a obcí České republiky. Vytváří metodiku pro analýzu míry dostupnosti povinně zveřejňovaných informací o městě nebo obci. Provádí analýzu stránek vybraných měst z hlediska přístupnosti pro hendikepované uživatele a analýzu povinně zveřejňovaných informací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 334 záznamů.   začátekpředchozí314 - 323dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.