Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace na internetu a redakční systémy
Vrba, Patrik ; Ing.Tomáš Vítek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje problematiku tvorby internetových prezentací a vývoje jejich redakčních systémů. Na základě zhodnocení dostupných technologií z oblasti internetových stránek a webových aplikací, je následně navrhnut a implementován konkrétní redakční systém pro správu webové prezentace.
Návrh na zlepšení marketingu internetové aukce
Kuchařík, Lukáš ; Bauer, Ivo (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce podává návrh na zlepšení oblasti marketingu u internetového aukčního systému Aukce-Auction.cz především se zaměřením na elektronický marketing.
Návrh a optimalizace webových stránek
Balarinová, Helena ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh a optimalizaci webové stránky HARTMANN akademie. Součástí práce bude představení technologií, které jsem využívala pro optimalizaci webových stránek.
Analýza a návrh elektronického obchodu
Mičánek, Filip ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího internetového obchodu společnosti VYPA,s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení, podrobně zkoumá současné postavení, přehlednost, návštěvnost a kvalitu současného internetového obchodu jak z pohledu informatického, tak z pohledu ekonomického. Na základě zjištěných poznatků pak stanovuje konkrétní cíle a kroky k jejich dosažení.
Návrh elektronického obchodu pro vinařství Gotberg a.s.
Fabig, Roman ; Pilař, Petr (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je srovnání všech existující produktů k zřízení elektronického obchodu. Cílem je doporučení nejvhodnější varianty nabízených produktů pro vybranou společnost s ohledem na internetový marketing a použitelnost. Internetový marketing je důležitý nástroj v budování obchodní úspěšnosti elektronického obchodu, proto jsou v této práci zhodnocena veškerá možná řešení internetového marketingu s ohledem na celkovou marketingovou aktivitu společnosti. Závěr práce hodnotí příjmy a náklady navrhovaných řešení.
Portál pro podporu výuky kryptografie
Forman, Tomáš ; Doležel, Radek (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vybudování webového portálu pro prezentaci základních kryptografických algoritmů. Ty budou nejprve vysvětleny po teoretické stránce a následně demonstrovány pomocí skriptů. Součástí projektu je vypracování zjednodušeného teoretického základu pro základní naplnění portálu daty. Dále pak vytvoření webového portálu pomocí jednoho z volně dostupných CMS systémů. Jako prostředek pro tvorbu demonstračních skriptů bude použit programovací jazyk Java a animační nástroj Flash. Cílem vytvořeného webového portálu je vytvoření komunity odborné veřejnosti. Ta by mohla přispívat novými články, skripty a poznatky. Tímto přístupem byl portál udržován stále aktuální. Součástí portálu bude také sekce, která bude obsahovat slabiny nejpoužívanějších algoritmů spolu s návody, jak tyto slabiny eliminovat.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Špička, Vojtěch ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem nového elektronického obchodu firmy. Jaké jsou v dnešní době možnosti realizace a marketingové propagace e-shopu. Výběrem optimálního návrhu řešení pro obchod s ochrannými pracovními pomůckami, pracovními oděvy a obuví, jeho realizací a úspěšným uvedením na online trh. V první části práce se seznámíme s teoretickými východisky, které dále uplatním při vytvoření elektronického obchodu. Výsledkem je zcela funkční e-shop, který vytváří ekonomický zisk.
Analysis of Firm’s Digital Marketing Communication Channels and Improvement Proposals
Peša, Jakub ; MBA, Jaroslav Palla, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis elaborates on marketing communication channels of the selected company, with a focus on digital. The thesis is formed as data analysis and improvement proposal for the company, with the author’s intention of implementation. The scope encompasses theoretical foundations, research on company environment and e-marketing data evaluation. The three discussed parts result in a set of proposals, including costs estimation and measuring proposal. The presented outcome is in the form of marketing promotion efficiency increase.
Proposal and Development of E-commerce
Andris, Peter ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This Bachelor‘s thesis is focused on the proposal and development of B2C e-commerce. The design and implementation itself are preceded by the definition of theoretical concepts that are closely related to e-commerce as a whole and the cyber threats. The work includes analyzes of the surrounding environment, evaluation of the technical solution, and proposals for protection against security threats.
Návrh elektronického obchodu na bázi dropshippingu
Kucbel, Peter ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou elektronického obchodu pro prodej počítačových her, který je založen na bázi dropshippingu. V teoretické části jsou popsány technologie, pomocí kterých bude elektronický obchod vytvořen. Praktická část se věnuje již samotnému procesu vytvoření elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.