Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
My Teenage Dream Never Ended
Jarošová, Sára ; Zálešák, Jan (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
V diplomové práci se zabývám tématem post paměti, přemýšlím nad možnostmi (ne)životaschopnosti budoucnosti v kontextech, kde minulost zůstává stále přítomna. Člověk vyrůstá v příbězích předcházejících jeho narození. Svoje vlastní příběhy tak často neúmyslně formuje traumatickými událostmi, které z časového principu nelze přenést, pochopit ani znovu vytvořit. Diplomová práce leží na pomezí abstraktní roviny péče o paměť, procesem mapování a přehodnocování vlastní definice toho, co je domov postavený na rodinné historii. Vytvářím dystopické video odehrávající se v budoucnosti, v digitálně vytvořeném světě po rozpadu současného světa, jak jej známe. Současnost se pod řetězci světových, politických, ekologických a ekonomických krizí hroutí, což je jedním ze znaků sdílené přítomnosti, jež se raději utopicky dívá do budoucnosti anebo hledá melancholickou útěchu v minulosti. Ale co dělat, když ani minulost definující naší vlastní historii neexistuje vůbec, anebo v rozostřených střepech dětských vzpomínek a budoucnost nám nemá, co nabídnout?
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. Projekt je složen ze dvou částí. První částí je hra samotná, ve které dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat překážky a nebezpečí. Jedná se o herní mechaniky, které buď hráčům brání v postupu úrovněmi nebo je při doteku zabije. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně. Každá úroveň je složená z objektů, například bloků, pozadí a herních mechanik. Tyto objekty je možné dynamicky přidávat, odstraňovat a přesouvat.
Editor kooperativního prostředí ve VR
Schneider, Michael ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření editoru v herním enginu Unity, ve kterém lze jednoduše sestavit svět pro virtuální realitu.     Práce seznamuje s aktuálními VR technologiemi a jejich omezeními. Také se zabývá návrhem a implementací VR aplikace v Unity, včetně potřebných pluginů. Součástí řešení je i VR multiplayer, který umožňuje sdílet vytvořený svět s ostatními hráči VR.  Pro funkčnost takovéto aplikace bylo potřeba vytvořit komplexní systémy pro správu prostoru, dále vytvořit implementaci serveru, který podporuje klienta ovládaného pomocí virtuální reality a systémy interakcí, aby svět okolo hráčů zůstal interaktivní.  
Simple Game Engine
Štefáček, Michal ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
The usage of game engine greatly accelerates the process of game development. Many free-to-use game engines have emerged in the last few decades, some of them being open-source. The main goal of this thesis is to understand the process of developing such software. Because of its immense scope, the project is primarily oriented towards the creation of 2D games.
Generátor žalářů pro Unreal Engine
Mořkovský, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací generátoru dungeonů pro herní engine Unreal Engine verze 4. Pro výsledek byla zvolena forma pluginu, která umožňuje generátor vložit do již existujícího projektu bez nutnosti zásahu do zdrojového kódu. Parametry modifikující proces generování jsou předávány z uživatelského rozhraní Unreal Enginu. Výsledkem procesu je množina místností a chodeb, které místnosti propojují tak, aby bylo možné každou místnost navštívit. Všechny tyto objekty jsou reprezentovány 3D modely v aktuální úrovni.
Roguelike hra z třetí osoby v Unity
Moudrý, Daniel ; Kapinus, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Práce obsahuje informace o tvorbě roguelike počítačové hry ve třetí osobě v herním enginu Unity. Ze začátku je popsáno, o čem hra je, poté práce popisuje princip fungování této hry a dále samotnou implementaci v herním enginu Unity. Konkrétně v programovacím jazyce C#.
Kooperativní hra pro dva hráče v Unity
Červinka, Petr ; Karas, Matej (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření hry v herním enginu Unity. První částí je hra samotná, kdy dva hráči ovládají dvě postavy na jedné klávesnici, přičemž musí spolupracovat a překonávat různé překážky. Druhou částí je editor map, který umožňuje hráčům vytvářet vlastní úrovně.
Herní mechaniky palných zbraní a interakce s prostředím
Lamačka, Zbyněk ; Milet, Tomáš (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá herními mechanikami palných zbraní a interakcí s prostředím. Cílem této práce je tvorba herního dema implementujícího tyto mechaniky v prostředí Unreal Engine 4. Práce popisuje teoretické základy palných zbraní i způsob řešení implementačních problému při vývoji videoher. Dále se práce zaměřuje na implementaci herních mechanik jako je například zpětný ráz, modifikace zbraní a různý záblesk při střelbě na základě konfigurace zbraně.
Interaktivní představení audiovizuálních děl ve virtuální realitě
Abdulvaliyev, Chamit ; Miklánek, Štěpán (oponent) ; Sikora, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj VR aplikace, která umožňuje prezentaci audiovizuálních děl ve virtuálním prostoru. Tato práce vznikala ve spolupráci s Vašulka Kitchen Brno v rámci projektu Vasulka Live Archive / Interfaces a využívá díla Steiny a Woodyho Vašulkových. Aplikace umožňuje přehrávání videí na virtuálním plátně, přetáčení videí, zobrazení predikcí vygenerovaných neuronovou sítí, změnu seřazení náhledů videí v prostoru a změnu virtuálního prostředí. Data o predikcích a uspořádání videí jsou načítány z JSON souborů, které byly poskytnuty vedoucím práce. Jednotlivá videa jsou při spuštění načítána z lokálního úložiště zařízení. Predikce jsou vizualizovány pomocí vygenerovaných textur pro jednotlivé tagy. Uživatel má k dispozici dvě prostředí, a to vesmír a galerii, která byla modelována dle výstavního prostoru Vašulka Kitchen Brno. V prostředí vesmíru je uživateli umožněno pohybovat se za pomocí páček na ovladačích, což simuluje let pomocí tryskového batohu. Přetáčení videí a změna seřazení náhledů je ovladatelné pomocí tlačítek na ovladačích. Při vývoji byl využit herní engine Unity a aplikace byla testována na VR brýlích Oculus Quest 2. Text bakalářské práce je rozdělen na dvě části. V první části je popisován základní kontext VR vývoje a herní enginy, které tento vývoj umožňují. Konkrétně jsou popisovány tyto enginy: Godot, PlayCanvas a Unity. Druhá část se věnuje postupu vývoje VR aplikace a výsledkům bakalářské práce. Přibližuje proces přípravy virtuální scény a práci s Unity editorem. Taktéž vysvětluje fungování jednotlivých skriptů a způsoby řešení problémů, které během vývoje nastaly.
Porovnávání 3D multispektrálních snímků lidského těla
Šopák, Petr ; Burian, František (oponent) ; Chromý, Adam (vedoucí práce)
Táto práce se zabývá vytvoření nové aplikace RoScan Analyzer 2.0 vycházející z původní aplikace Roscan Analyzer pomocí jednoho z aktuálních herních platforem. Táto aplikace slouží pro vymodelování 3D modelu oskenované části lidského těla pomocí RoScan System a následné aplikace implementovaných nástrojů jako módy zobrazení anebo měření na modelu dle uživatelem zadaných bodech. K této aplikaci byl přidán nový modul pro porovnání dvou 3D modelů, ve kterém lze modely manuálně anebo automaticky na sebe zarovnat a následně porovnat. Před porovnáním lze na modelech odfiltrovat fyziologické diference. Pro realizaci nové aplikace RoScan Analyzer 2.0 byla vybrána herní platforma Unity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.