Název:
Jednoduchý herní engine
Překlad názvu:
Simple Game Engine
Autoři:
Štefáček, Michal ; Vlnas, Michal (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [eng][cze]
Použití herního enginu značně urychluje proces vývoje her. Za posledních několik desetiletí vzniklo množství zdarma použitelných herních enginů, z nichž některé mají volně dostupný zdrojový kód. Cílem této práce je pochopení procesu vývoje takovéhoto softwaru. Pro zúžení rozsahu se projekt primárně zaměřuje na vývoj 2D her.
The usage of game engine greatly accelerates the process of game development. Many free-to-use game engines have emerged in the last few decades, some of them being open-source. The main goal of this thesis is to understand the process of developing such software. Because of its immense scope, the project is primarily oriented towards the creation of 2D games.
Klíčová slova:
2D rendering; game engine; Java; JNI; LWJGL; OpenGL; 2D rendering; herní engine; Java; JNI; LWJGL; OpenGL
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207438