Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 346 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Internetový marketing elektronického obchodu
Balharová, Lucie ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je na základě podrobné situační analýzy navržena nová marketingová strategie společnosti FAROT s.r.o., která působí na trhu v oblasti fitness a obchoduje se sportovním náčiním, přičemž jsou definovány i dílčí strategie pro jednotlivé prvky marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie
Beneš, David ; Adamec, Radim (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie ve vybrané společnosti. V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury. Jsou zde popsány jednotlivé marketingové systémy, které jsou následně použity v empirické části. Analytická část práce je zaměřena na popis společnosti FITCOACH s.r.o, jejího postavení na trhu a přehled konkurentů v tomto odvětví. Hlavním cílem práce je návrh marketingové strategie pro společnost FITCOACT, s.r.o. V závěru práce jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace, přilákání nových zákazníků a s tím spojených vyšších tržeb.
Marketing Options of the Internet
T.Kovács, Gregor ; Tůmová, Miluše (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
The aim of this work is to summarize the current possibilities and used approaches in the field of online marketing, and the possibility of their aplication on selected www pages. The goal is to present an approach for raising the marketing effectives and strength of a web page and increasing so its viewer rate. The work discusses the methods used in the process of online marketing analysis and the planning of online marketing strategies. The work also focuses on the field of social media marketing.
Návrh internetových stránek
Stibor, Jiří ; Pekař, Kamil (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout reprezentativní internetové stránky pro profesionálního kouzelníka. V práci se pojednává o komplexním řešení webu a jeho internetovém marketingu.
Návrh webové prezentace a informačního systému pro Penzion Radost
Heclová, Hana ; Škarková, Marta (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu webové prezentace a informačního systému pro Penzion Radost a jeho realizací. Vymezuje teoretická východiska nutná pro tvorbu webových stránek a informačního systému, analyzuje současný stav a požadavky. Součástí práce je také dotazníkové šetření. Na základě zjištěných skutečností a požadavků je vytvořen návrh webové prezentace a informačního systému a jejich zhodnocení z hlediska časové a finanční náročnosti.
Analýza a návrh elektronického obchodu
Stránský, David ; Libor, Sobotka (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu, návrh a implementaci internetového obchodu. První část je věnovaná internetovému marketingu, optimalizaci pro vyhladavače a modelování elektronického obchodu z teoretického hlediska. Analytická část je zaměřena na popis běžné funkcionality internetového obchodu a seznámení s některými dostupnými řešeními a kroky při jeho realizaci. Na základě teoretických a analytických poznatků bude navržen a implementován model internetového obchodu, který poslouží jako výchozí část pro budoucí aplikaci na míru konkrétního zákazníka.
Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií
Červený, Benjamín ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Sociálne médiá v dnešnej dobe predstavujú určitý nový priestor pre komunikáciu, marketing a propagáciu firiem s okolitým svetom. Práca sa zameriava na analýzu aktuálneho stavu marketingového plánu a spôsobu propagácie na sociálnych sieťach konkurenčných fakúlt a Fakulty podnikateľskej VUT Brno. Hlavným cieľom práce je vytvoriť akčný marketingový plán Fakulty podnikateľskej na sociálnych sieťach so zámerom na zvýšenie počtu uchádzačov o Fakultu podnikateľskú.
Problematika elektronického obchodu společnosti
Frolichová, Klára ; Hernych, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zřízení elektronického obchodu společnosti. Obsahem diplomové práce je podrobná analýza trhu a možných dodavatelů řešení, dále jsou řešeny otázky bezpečnosti, práva a technologie. Součástí práce je návrh postupu zavádění internetového obchodu do firmy. Práce se zabývá také internetovým marketingem a SEO optimalizací.
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
Chocholáč, Jan ; MBA, Luboš Lněnička, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky WLINIE na českém a slovenském trhu“ pojednává o možnostech propagace luxusní značky WLINIE na Internetu. Práce se zaobírá metodami zvýšení návštěvnosti www stránek a budování povědomí o značce. Podrobněji se věnuje i social media marketingu, seo optimalizaci a ppc kampaním.
Návrh řešení elektronického obchodu
Randýsek, Tomáš ; Rabovský, Miroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o návrhu internetového obchodu s nabídkou spotřebního zboží zahraničního původu včetně plánu, jak e-shop propagovat, zejména nástroji internetového marketingu. Samotnému návrhu předchází vymezení teoretických pojmů a místní legislativy s tématem elektronického prodeje úzce souvisejících. Práce dále zahrnuje analýzu vnějšího prostředí provedenou se záměrem odhalit faktory, jež nezanedbatelnou měrou ovlivňují maloobchodní prodej obecně, potažmo jeho elektronickou formu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 346 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.