Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategy for the Expansion of Chosen Company
Fridrichová, Veronika ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Aim of the diploma thesis is to choose a suitable strategy for expansion of the selected company. The chosen company based in Brno develops web content management software. The strategy is made based on analyses of external environment – potential market for entry, analyses of internal environment of the company and its financial analysis. The last part of the thesis consists of suggestions and proposed solutions.
Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh
Březinová, Petra ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
S růstem společnosti Centropen se začíná tuzemský trh nasycovat, a proto je společnost nucena zvážit expanzi na zahraniční trhy. Úspěšnost celé expanzní akce často závisí na důkladném zanalyzování cílového trhu. Diplomová práce se zaměřuje na analýzu čínského trhu prostřednictvím 4C analýzy, jež zkoumá 4 oblasti, a to zákazníky, náklady, národní specifika a konkurenci. 4C analýza poskytuje odpovědi na dvě stanovené výzkumné otázky. První z nich se zaměřuje na podmínky, které musí společnost splnit při vstupu na čínský trh. Druhá otázka se týká výběru nejvhodnější formy vstupu na tento trh přímo pro Centropen. Pro analýzu čínského trhu a k zodpovězení výzkumných otázek byly využity sekundární zdroje dat, jako např. CzechTrade, Ministerstvo zahraničních věcí, BusinessInfo, Sinovia nebo Sovereign. Pro zjištění validity získaných informací byla sesbírána i data primární, a to prostřednictvím oslovení expertů na čínský trh. Na základě výsledků 4C analýzy se jako nejvhodnější forma vstupu pro Centropen jeví export s vytvořením reprezentační kanceláře v Šanghaji. Centropen může na čínském trhu uspět globálním produktem, který by měl být upraven podle místních specifik. Využita by byla strategie diferenciace s orientací na konkurenční výhodu výrobou kvalitních foukacích fixů.
Small business and international entrepreneurship
Radchenko, Anastasiia ; Pichanič, Mikuláš (vedoucí práce)
Malé a středně velké firmy společně se začínajícími podniky jsou v dnešním ekonomickém prostředí velmi důležité. Takové společnosti přispívají ke zvýšení zaměstnanosti, stimulují ekonomický růst a inovační vývoj. Nicméně, ne každý začínající firmy dokaže přežít více než pět let. Podpora vlády a soukromých investorů může pomoci překonat tyto problémy. Kromě toho zmezinarodnení malé a středně velké firmy a globální podnikání navíc podporují podnikání v težkých časech. Cílem diplomové práce je analyzovat podnikatelské prostředí pro malé a střední podniky na úrovni EU a identifikovat příležitosti a hranice, jimž čelí malé a střední podniky. Podrobnější analýza se provádí na příkladu tří zemí: České republiky, Německa a Itálie. Abychom získali lepší představu o začínajícími podniky a fungování společnosti, uvádíme příklad analýz podnikatelského plánu pro mikropodniky.
Význam a vývoj směnitelnosti čínského renminbi
Mádle, Miroslav ; Brůna, Karel (vedoucí práce) ; Obešlo, František (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza významu a vývoje směnitelnosti čínského renminbi. Práce popisuje vývoj určování směnného kurzu yuanu, o jehož hodnotě stále do značné míry rozhoduje PBOC. Dále se snaží identifikovat rostoucí roli renminbi na mezinárodní scéně navzdory stále ještě ne zcela liberalizovanému finančnímu účtu. V neposlední řadě je zde popsáno čínské trilema, přičemž směnitelnost renminbi je nedílnou součástí této problematiky. Jakmile se Čína rozhodne trilema vyřešit, tak jedním z možných výsledků může být úplná směnitelnost renminbi. Práce se tedy zároveň snaží identifikovat případné dopady, které by nastaly v případě úplné směnitelnosti renminbi.
Internacionalizace druhého bydlení na příkladu Mallorky
Kiššová, Adéla ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Nosková, Alena (oponent)
Diplomová práce dokumentuje současné procesy internacionalizace druhého bydlení detailním výzkumem na příkladu španělské ostrovní destinace Mallorca. Velký důraz je kladen na německou klientelu, která z hlediska vlastnictví objektů druhého bydlení (i každoročního počtu turistů) zaujímá na ostrově dominantní postavení. Součástí práce je diskuze teoretických aspektů konceptu druhého bydlení se zaměřením na hlavní trendy, jako je internacionální povaha vlastnictví rekreačních objektů a důchodová migrace. V empirické části práce je nahlíženo na druhé bydlení na Mallorce z hlediska historického vývoje, prostorové organizace a způsobu užívání. Stěžejní část výzkumu představuje dotazníkové šetření v modelových obcích Andratx a Deiá, na základě něhož bylo vyhodnoceno, jak obyvatelé ostrova vnímají německé uživatele objektů druhého bydlení.
Internationalization of Higher Education in Kyrgyzstan
Dogochieva, Tolgonay ; Kohoutek, Jan (vedoucí práce) ; Paulus, Michal (oponent)
The aim of this research is to find general trends and rationales for internationalization of higher education in Kyrgyzstan. The conceptual framework for this work is based on concepts developed by Knight and de Wit, Knight (2004). It used qualitative research, including secondary data and interviews. Although not very widely but internationalization became part of Kyrgyzstan higher education. There are student and staff mobility programs; the country hosts branches of foreign universities. Kyrgyzstan universities are creating extensive networks with world universities. Bologna process played major role in incorporating Kyrgyzstan education system to the world educational community. Kyrgyzstan has acquired international standards in terms of two-level cycle and credit hours. Along with that higher education is still facing problems and challenges. Corruption and low quality are among them. The study found that the most important rationale for internationalization is educational rationale. It is believed that internationalization improves academic quality. Economic, political and cultural/social rationales are also important.
Internacionalizace české sportovní slovní zásoby
Klímová, Lucie ; Bozděchová, Ivana (vedoucí práce) ; Rejzek, Jiří (oponent)
Tato práce popisuje užívání slov internacionálního charakteru v současné atletické komunikaci. Na základě materiálu excerpovaného z vybraných publicistických a odborných textů popisuje sémantiku přejímek, jejich formální utvářenost, příznakovost a stylovou platnost a jazykový původ. Ověřuje hypotézu o souvislosti délky přejetí pojmenování se stupněm adaptace v češtině a jazykem původu.
Strategie vstupu na zahraniční trh
Kalista, Pavel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku výběru vhodného trhu pro zahraniční expanzi podnikatelského projektu. Její hlavní částí je stanovení správné strategie vstupu na zahraniční trhy, která se skládá z internacionalizační strategie, strategie volby vstupu na zahraniční trh a strategie mezinárodního podnikového řízení. Na základě této strategie pak byla určena kritéria pro hodnocení potenciálu vybraných trhů, která byla následně použita při jejich analýze.
Jazykové verze webu
Laga, Ondřej ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Marušinec, Jaromír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou vícejazyčných webových aplikací. Dokument popisuje některá obecná řešení při návrhu takovýchto aplikací, především se však zaměřuje na Informační systém VUT a jeho rozšíření o správu překladů. Text obsahuje strukturní charakteristiku tohoto systému a nástroje používané při jeho vývoji, zejména však definuje požadavky vývojářů a překladatelů na systém, popisuje a hodnotí nové řešení jazykových verzí a v závěru se zamýšlí nad možnostmi případných rozšíření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.