Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 327 záznamů.  začátekpředchozí307 - 316dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příčiny neúspěchu společnosti MARKID TRUTNOV spol. s r.o. a s tím související řešení krizí
Šmídová, Gabriela ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Cílem této diplomové práce je představení společnosti MARKID TRUTNOV spol. s r.o., provozující lyžařská střediska a s tím související infrastrukturu, zhodnocení její dosavadní činnosti a detailnější rozebrání situace posledních let. Společnost se v tomto období dostala z několika důvodů do krize, hrozící přerůst až do možného úpadku společnosti. Byly nastíněny možné varianty řešení krizové situace, okomentováno rozhodnutí, které bylo přijato, a vytvořen náhled na možný budoucí vývoj chování společnosti pro předcházení vzniku krizových situací.
Návrh strategie malého a středního podniku v oblasti spotřební elektroniky
Švancara, Miroslav ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Bečvář, Martin (oponent)
V teoretické části je popsána charakteristika malých a středních podniků. V analytické části autor představil společnost K+B Expert a její přímou konkurenci. Společnost K+B Expert podniká v oblasti spotřební elektroniky. V ČR má 19 maloobchodních prodejen. Rozhodla se na základě strategického plánu rozšířit své působení na trhu spotřební elektroniky v rámci horizontální sítě. Dle situační analýzy autor vybral Karlovarský kraj. Zapojením všech investičních kroků a režijních potřeb byla vytvořena holá provozovna, do které bylo potřeba navozit zboží a umístit jej do předem připravených regálů. Následovala propagační akce -- show pro otevření nové provozovny. Společnost K+B Expert jako součást sítě Expert ČR využila marketingovou koncepci této společnosti. Výběr reklamních prostředků provedli marketingoví specialisté a dle porovnání účinnosti byl jako nejefektivnější reklamní nástroj vyhodnocen reklamní leták, který dle vyplněných dotazníků uvedlo přesně 55% dotázaných respondentů jako hlavní zdroj zjištění otevření budoucí prodejny elektro a chystané reklamní akce. Dále byl použit rozhlas, billboardy, inzerce v novinách a reklamní poutače. Přestože skutečné finanční náklady vynaložené na uvedenou reklamní akci byly vyšší než původní plán (skutečné náklady činily 836.500 Kč), počítacími boxy prošlo celkem 8.560 návštěvníků, což bylo více než očekávaná návštěvnost. I celkový obrat prodejny byl vyšší než plánovaný - skutečný obrat činil 4,36 mil. Kč, což je o 9% více, než bylo předpokládáno. V celkovém pohledu může být tato akce zhodnocena jako vydařená a společnost K+B Expert, s.r.o. se může poohlížet po dalším regionu, do kterého rozšíří svoji působnost.
Specifika managementu malých a středních podniků v pekárenském průmyslu
Ďurišová, Lucie ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Týřová, Helena (oponent)
Práce specifikuje přednosti a nevýhody malých a středních podniků obecně, shrnuje základní poznatky o logistice, definuje její postavení v podniku, její členění, zabývá se řízením zásob a podnikovou dopravou v obecné rovině. Praktická část hodnotí nákupní logistiku v konkrétní průmyslové pekárně, především řízení zásob včetně hodnocení dodavatelů, a dále obchodní logistiku, především podnikovou dopravu, a navrhuje kroky vedoucí k optimalizace popsaných procesů.
Podnikatelský plán
Turková, Hana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Horáček, Jaroslav (oponent)
Teoreticko-metodologická část popisuje malé a střední podniky, dále se zabývá vysvětlením pojmu podnikatel a podnikání, charakterizuje obchodní společnosti a poslední část se zabývá vysvětlením pojmu podnikatelský plán a jeho částí. Praktická část charakterizuje firmu, popisuje organizační strukturu a strategickou analýzu, je charakterizován marketingový plán a navržena nová forma propagace, dále je vytvořen finanční plán. V závěru je hodnocení analyzované firmy.
Zavedení nové strategie do malého podniku
Jeleňová, Michaela ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Soukup, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním a zhodnocením vhodnosti a reálnosti strategie malého podniku. V praktické části je vyhodnocena externí a interní analýza včetně analýzy SWOT. Hlavní bod práce spočívá v zhodnocení reálnosti strategie zavedení centrálního skladu a zřízení vlastní sítě obchodních zástupců, které si kladou za cíl rozvoj obchodních aktivit na současném trhu. V rámci strategie na podnikové úrovni je vybrána a představena strategie globální expanze na Slovensko.
Posouzení vlivu vnitřních a vnějších faktorů na neúspěch firmy PB Pristo s.r.o.
Pouchová, Aneta ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Běhounek, Tomáš (oponent)
Práce je zaměřena na popis vnitřních a vnějších faktorů na neúspěch konkrétního malého podniku, působícího v oboru stavebnictví. Jednotlivé faktory nasvědčují tomu, že se firma dostala do tzv. strukturální krize, která bývá hrozbou pro všechny malé střední podnikatele. Práce se v aplikační části zaměřuje na konkrétní projevy krize a to v jednotlivých činnostech firmy. Teoretická část je věnována zmapování trhu stavebnictví v době působnosti popisovaného podniku. Právě celková situace na trhu stavebnictví v severních Čechách byla jedna z příčin vzniklých problémů ve firmě. Součástí diplomové práce je dále popis obecných charakteristik malých a středních podniků.
Metodika manažera IT při čerpání finačních zdrojů EU
Brotan, Daniel ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Ve vyspělých zemích je běžné, že firmy využívají veřejných podpor podnikání. Pomocí politiky finančních podpor se Evropská unie snaží o snižování rozdílů ve vyspělosti regionů. S novým programovacím obdobím se malým a středním podnikům v ČR otevřely větší možnosti čerpání finanční podpory ze strukturálních fondů na financování svých projektů, které by se jinak třeba ani nepodařilo realizovat. Cílem této diplomové práce je přiblížit koncept CRM, problematiku jeho financování ze strukturálních fondů, získání přehledu o programech, a zejména metodický postup jak získat podporu. Práce je rozčleněna do následujících sedmi kapitol. V úvodní kapitole je seznámení s tématem práce, zdůvodnění výběru tématu, definování cílů práce a omezení práce. Ve druhé kapitole je podána charakteristika CRM včetně situace na trhu, trendů a významu pro malé a střední podniky. Třetí kapitola se zabývá možnostmi spolufinancování z fondů EU. Další kapitola se soustředí na metodický postup spolufinancování z fondů EU a to včetně přípravy, záměru, žádostí, pokynů či hodnocení. Pátá kapitola detailně popisuje náležitosti projektu. V následující kapitole se nalézá anketa. Závěrečná kapitola shrnuje a hodnotí výsledky celé práce.
Efektivita direct marketingu na průmyslovém trhu
Cvrčková, Martina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Libertín, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjištění skutečnosti, jak působí direct marketing na malé a střední podniky v oblasti průmyslového trhu v České republice a na základě zjištěných informací navrhnout optimální řešení direct marketingové komunikace s těmito typy podniků pro společnost Vodafone. K získání požadovaných informací jsem v rámci diplomové práce provedla marketingový výzkum, ve kterém jsem využila jednu z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazování přes internet. Výsledky výzkumu jsou formulovány obecně a může je využít jakákoli společnost, která by chtěla oslovit zmíněné typy podniků.
Zhodnocení personálních činností v Nakladatelství Dr. Josef Raabe, s. r. o., se zaměřením na vzdělávání pracovníků
Součková, Lucie Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Šauer, Ladislav (oponent)
Práce hodnotí význam a smysl vzdělávání v malých a středních podnicích a zaměřuje se na společnost Nakladatelství Dr. Josef Raabe, s. r .o. Zaměřuje na vzdělávání pracovníků v průzkumu trhu a vývoji nových produktů. Součástí práce je dotazníkové šetření, kterého se zúčastnili všichni proškolení zaměstnanci. Na základě poznatků zjištěných z dotazníkového šetření, které odráží názory zaměstnanců, je zhodnocen proces vzdělávání v nakladatelství. Přínosy jsou zhodnoceny z finančního hlediska, z pohledu zákazníků a také z pohledu jednotlivých vedoucích projektu. Součástí hodnocení systému vzdělávání jsou i konkrétní doporučení a náměty pro zlepšení vzdělávacího procesu.
Příležitosti pro české podnikatele v Moldavsku
Kaubriene, Jekaterina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Základní informace o Moldavsku, charakteristika podnikatelského prostředí, právní aspekty podnikání, formy podpory podnikání. Analýza sektoru malých a středních podniků, investičních procesů. Aktuální investiční příležitosti a porovnání podnikatelských podmínek Moldavska a České republiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 327 záznamů.   začátekpředchozí307 - 316dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.