Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém pro podporu řízení workflow
Soukup, Zdeněk ; Weiss, Petr (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce pojednává o procesním řízení, jeho výhodách a moderních technologiích pro jeho podporu. Vyvinutá aplikace, která je předmětem této práce, slouží k vizuálnímu modelování procesů podle standardu bpmn a jejich ukládání ve formátu XPDL.
Systém pro podporu procesního řízení
Tlolka, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Procesní rízení je do firem zavádeno stále časteji. Pro jeho podporu existuje řada systémů, ať již placených nebo zdarma. Tato práce se zabývá tvorbou jádra takového systému procesního řízení. Lze zde nalézt teoretický rozbor procesního řízení a srovnání některých existujících systému. Hlavní část práce tvoří návrh, implementace a testování procesního systému. Výsledkem práce je jádro procesního systému a webová aplikace sloužící k otestování systému.
Systém pro podporu řízení workflow
Slobodník, Tomáš ; Weiss, Petr (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu a implementaci služby procesního řízení a pojednává o jazyce XPDL, sloužícímu k uchování a přenosu procesních definic, na kterém je tato služba založena. Text obsahuje praktickou ukázku funkce.
Optimalizace procesů vývoje software
Mates, Vojtěch ; Ing.Jan Kopidol (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na modelování a optimalizaci podnikových procesů. Vybraná skupina procesů se zaměřuje na oblast tvorby software. Pomocí analýzy jsou odhalena problematické místa procesů. Optimalizace procesů je primárně zaměřena na redukci celkového času vykonání procesu a z toho vyplývajících nákladů.
Informační systém pro správu projektů
Patočka, Miroslav ; Knapp, Pavel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na analýzu softwarových nástrojů firmy s podrobným posouzením stavu informačního systému pro správu projektů. Dále obsahuje návrh procesních změn a úprav stávajícího systému. Součástí práce je také kompletní realizace modulu pro výpočet nákladů softwarového projektu. Modul je založen na metodě Use Case Points.
Optimalizace procesů v obchodní společnosti
Kašpar, Václav ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na aplikaci vybrané metodiky BPM v reálné obchodní společnosti s cílem optimalizovat její procesy, identifikovat oblasti zlepšení a navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení její efektivnosti. V úvodní části práce je proveden výběr metodiky BPM na základě porovnání různých metodik a přístupů k BPM. Následuje popis obchodní společnosti, ve které bude metodika implementována, a analýza jejích procesů. Poté je provedena identifikace potenciálu zlepšení, stanovení limitů potenciálu zlepšení a jsou navrženy projekty, jejichž realizace by měla vést ke zvýšení efektivnosti procesů ve společnosti. Tato práce přináší přehled vybraných metodik a přístupů k BPM, poskytuje výstupy procesní analýzy v reálné obchodní společnosti, doporučuje sadu projektů k realizaci a konečně demonstruje postup implementace metodiky BPM v prostředí malé obchodní společnosti, který je možno replikovat v jiné obdobné firmě.
Ticketing nástroj v IBM BPM
Dvorský, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kadleček, David (oponent)
Cílem této práce je návrh a implementace ticketovacího řešení za pomoci technologie Business Process Management Systems (BPMS), konkrétněji produktu IBM BPM. Práce je členěna do několika částí. Úvodní část se věnuje vysvětlení základních pojmů z této oblasti a vysvětlení základních prvků notace BPMN, s jejíž pomocí jsou podnikové procesy modelovány. Následuje analýza situace na trhu s BPMS technologiemi. Další část práce obsahuje analýzu a specifikaci požadavků na ticketovací řešení v rámci bankovního prostředí, a to včetně návrhu implementace tohoto řešení. Poslední část demonstruje implementaci ticketovacího řešení za pomoci produktu IBM BPM, a dále také klienta pro správu ticketů vyvinutého za pomoci jazyka HTML, CSS a JavaScript. Výsledné řešení je součástí přílohy této práce.
Zhodnocení potenciálu BPM a SOA v organizaci za účelem zjištění vhodného integračního přístupu
Hnilička, Václav ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zkoumání integrace BPM/SOA s cílem identifikovat klíčové aspekty pro úspěšnou integraci, zároveň využít tyto aspekty k hodnocení integrační iniciativy BPM/SOA organizace a nejen určit, jak si organizace stojí v tomto počínání, ale také jí pomoci navrhnout vlastní rozvojový plán. Práce je založena na rozsáhlém studiu literatury. V kombinaci s rozhovory s odborníky analyzuje různé aspekty integrace BPM/SOA. Hlavními oblastmi, které byly zkoumány a analyzovány, byly rozdíly BPM a SOA, problémy bránící integraci, zralostní modely a různé navrhované přístupy pro dosažení úspěšné integrace. Nejdůležitější výsledky a přínosy této diplomové práce jsou kritické faktory úspěchu integrace BPM/SOA, integrační přístup a metoda hodnocení integrace. Kritické faktory úspěchu jsou odvozeny z komplexní analýzy best practices a běžných úskalí praxe. Jsou zahrnuty do hodnotící metody, která klasifikuje organizaci a zjišťuje úroveň připravenosti pro úspěšnou integraci.
Procesní model obchodní společnosti
Vyleťal, Petr ; Doc. Ing. Jan Pour, CSc. (vedoucí práce) ; ing. Daniel Tobolka, Ph.D (oponent)
Cílem této práce je na příkladu konkrétní obchodní společnosti popsat tvorbu procesního modelu a vysvětlit přínosy procesního řízení. Práce ve své první části prezentuje procesní hnutí ve svém historickém a obsahovém kontextu. Zmíněn je především procesní reengineering (BPR) a standardy ISO 9000. Další část se podrobně věnuje metodice procesního řízení firmy IDS Scheer. Je popsán životní cyklus BPM (Business Process Management) ? od navázání na firemní strategii, přes modelování procesů a implementaci optimalizačních opatření až po procesní kontroling ? čímž je akcentován procesní pohled na BPM. Hlavní přínos této práce je v praktické části, kde jsou popsány a nástrojem Aris Toolset namodelovány všechny obchodní procesy konkrétní distribuční společnosti. Tato práce by tak pro svůj komplexní a zároveň praktický přístup k problematice procesního řízení mohla být užitečná pro řídící pracovníky, kteří mají zatím jen kusé či povrchní informace o této oblasti.
Analýza informační potřeby jako součást procesního modelování
Dressler, Adam ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Cílem této bakalářské práce je aplikovat relevantní znalosti na modelování procesů v prostředí středně velké organizace, která se věnuje zejména poskytování logistických služeb, a identifikovat oblasti, kde lze dosáhnout quick wins s vynaložením minimálních prostředků na straně organizace. K modelování procesů byl využit software ARIS Business Architect. Relevantní definice a teorie z odborné literatury slouží k zasazení tohoto přístupu do kontextu rozsáhlé teorie procesního řízení. Rozdíl mezi optimálním a skutečným zapojením zaměstnanců organizace při vytváření modelů byl řešen úrovní detailu při popisu procesů. Na zvolené úrovni je možné jednotlivé kroky dokumentovat snímky obrazovek ERP (v tomto případě se jednalo o ERP SAP) jednotlivých stavů materiálu a informací v celém průběhu hlavního procesu, tak jak je definován nejdůležitějším zákazníkem. Tento přístup s sebou nese riziko sice detailních a relevantních, ale nekonzistentních modelů. Riziko se omezuje dvěma způsoby: striktní využívání kontrolních mechanismů umožňující kontrolu knihovny objektů (zamezení výskytu synonymie a homonymie, i v případě, že je proces popisován z různých úhlů a v různých časech) a vnoření detailního popisu subprocesů (vstupy a výstupy detailních subprocesů) do vyšších úrovní popisu. Zdá se, že dodržování těchto principů poskytuje velmi brzký výsledek a v praxi využitelný výstup popisu procesů. Některé způsoby bezprostředního využití výstupů k podpoře zájmů organizace jsou naznačeny: řízení změn, FMEA, zajišťování shody s legislativními normami a smluvními kontrakty. Část práce je věnována hodnocení zralosti procesů. Na příkladu procesu zkoumané organizace se ukazuje možnost hodnotit zralost procesu z hlediska jeho schopnosti naplňovat informační potřeby způsobem obdobným metodice COBIT. Zkoumaná organizace je částí dodavatelského řetězce automobilového průmyslu, která dodržuje principy lean. Existují zajímavé souvislosti mezi principem pull, sledovaným v případech toku materiálu, a předávání informací. Příklady ukazují situace, kdy absence principu pull vytváří specifické problémy. Práce navrhuje některé principy při praktickém modelování procesů, jimiž je možno těmto problémům předejít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.