Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  předchozí3 - 12další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Emisní systémy osobních automobilů se vznětovým motorem
Stráník, Daniel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou emisních systémů osobních automobilů se vznětovým motorem. Cílem práce je rozbor těchto systémů, popis jejich konstrukce i řízení, vysvětlení funkce a také určit jejich vliv na jednotlivé složky výfukových plynů a spotřebu paliva. V závěru práce je pak uveden návrh vlastní koncepce emisního systému.
Plnící turbodmychadlo
Růsek, Lukáš ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou přeplňování spalovacích motorů plnícími turbodmychadly. Cílem diplomové práce je návrh turbodmychadla pro naftový přeplňovaný spalovací motor o výkonu 430 [kW]. Ve výpočtech bude uvažována regulace plnícího tlaku odpouštěním výfukových plynů před turbínou (WG) a různé režimy recirkulace výfukových spalin (EGR). Výsledkem bude návrh turbodmychadla splňující dané požadavky. V závěru práce jsou krátce shrnuty další technické doporučení pro následující aplikace plnících turbodmychadel
Výzkum progresivních metod snižování obsahu škodlivých látek ve výfukových plynech vznětových motorů
Franz, Rudolf ; Děrgl, Martin (oponent) ; Stodola, Jiří (oponent) ; Novotný, Pavel (vedoucí práce)
Náplní této disertační práce je popis moderních metod snižování obsahu škodlivých látek u vznětových motorů. Stěžejní částí je uplatnění těchto metod pro vznětové motory pro mimosilniční použití, to znamená pro motory, které se využívají v traktorech a mimosilničních strojích. V závěru jsou zde zmíněna fakta svědčící o využitelnosti výsledků této disertační práce v praxi a jejich ověření na skutečném motoru.
Návrh plnicího systému motoru s uvažováním recirkulace výfukových plynů
Vojkůvka, František ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je optimalizace podtlakové funkce ejektoru s využitím počítačové dynamiky tekutin neboli CFD. Ejektor je vřazen do plnicího systému šestiválcového vznětového motoru pro zvýšení tlakového spádu systému recirkulace výfukových plynů. Je provedena analýza současného konstrukčního řešení a následně návrh nového tvaru ejektoru se zvýšeným podtlakovým účinkem. Úvodní část práce je věnována problematice emisí vznětových motorů a prostředkům pro snižování emisí ve výfukových plynech se zaměřením na systém recirkulace výfukových plynů.
Přehled vstřikovacích systémů traktorových motorů
Poláček, Milan ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření přehledu vstřikovacích systémů osazených na současně vyráběných traktorech. První část přehledu se zabývá jednotlivými koncepcemi vstřikování paliva u traktorových motorů a popisem částí těchto systémů. Zmíněny jsou také technologie zvyšování výkonu motoru s nimi úzce související. Druhá část pak zmiňuje konkrétní značky traktorů a vstřikovací systémy používané u jejich modelových řad.
Recirkulace výfukových plynů zážehového motoru
Dohnal, Martin ; Lempera, Aleš (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem konstrukční úpravy zážehového motoru, která by umožnila zvýšení podílu recirkulovaných plynů ve válci pro získání co největšího množství výhod, které nám recirkulace výfukových plynů může nabídnout. Úvodní část je věnována popisu recirkulace výfukových spalin a jejího vlivu na zážehový spalovací motor. V následující části jsou popsány metody rozvrstvení směsi a typy sacích kanálů spalovacích motorů. Následně je, na základě provedených výpočtů, navrhnuta konstrukce šroubových sacích kanálů, které jsou určeny pro rozvrstvení směsi. Následně je provedeno výpočtové ověření vrstvení. Průtokové vlastnosti sacích kanálů jsou experimentálně ověřeny na profukovací stanici a následně porovnány se sériovými.
Návrh a posouzení alternativ přeplňování vznětového motoru s recirkulací
Prášek, Ondřej ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo najít vhodnou volbu přeplňování čtyřdobého vznětového motoru s recirkulací spalin dle zadaných výkonových požadavků. Tohoto zadání bylo dosaženo za použití turbodmychadla s variabilními lopatkami a mezichladiče stlačeného vzduchu systémem vzduch-vzduch
Snižování spotřeby benzínových motorů pomocí EGR technologie
Pospíšil, Juraj ; Beran, Martin (oponent) ; Bazala, Jiří (vedoucí práce)
Bakalárska práca je zameraná na objasnenie faktorov negatívne pôsobiacich na spotrebu paliva automobilov, návrh a overenie funkcie možných systémov na zníženie spotreby paliva v programe Lotus engine software.
Plnění emisních norem u traktorových motorů
Jelínek, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se pojednává o současných emisních normách, které stěžují výrobcům traktorů vývoj nových motorů a o technologiích, které účinně snižují škodlivé látky ve výfukových plynech a jednotlivých výrobcích traktorů a jejich způsobu využití různých technologií.
Emisní systémy osobních automobilů se vznětovým motorem
Stráník, Daniel ; Šebela, Kamil (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou emisních systémů osobních automobilů se vznětovým motorem. Cílem práce je rozbor těchto systémů, popis jejich konstrukce i řízení, vysvětlení funkce a také určit jejich vliv na jednotlivé složky výfukových plynů a spotřebu paliva. V závěru práce je pak uveden návrh vlastní koncepce emisního systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   předchozí3 - 12další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.