Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
HOVORKOVÁ, Jana
Cílem diplomové práce je analýza současné situace v systému řízení kvality, odhalení rezerv a na základě zjištěných výsledků navržení opatření na zlepšení systému řízení kvality.
Systém řízení kvality v malém a středním podniku
MUSILOVÁ, Michala
Diplomová práce byla zpracována na téma "Systém řízení kvality v malém a středním podniku". Vybraným podnikem byla firma Roman Kovář, která se zabývá nákladní autodopravou. Cílem diplomové práce bylo zhodnotit a popsat systém řízení kvality v konkrétním malém nebo středním podniku. V teoretické části byl systém řízení kvality popsán a rozdělen podle literatury.
Koncepce managementu kvality a jejich aplikace v cestovním ruchu
Sysel, Jiří ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Jakubíková, Dagmar (oponent) ; Pražská, Lenka (oponent) ; Konečná, Marie (oponent)
Disertační práce se zabývá koncepcemi managementu kvality a jejich aplikacemi v oblasti služeb cestovního ruchu. V první části vymezuje základní pojmy problematiky kvality a zabývá se vývojem přístupů k jejímu managementu. Uvádí specifika řízení kvality v České republice a vztah kvality a konkurenceschopnosti na celonárodní a podnikové úrovni. Další část práce je věnována prezentaci hlavních metod a koncepcí managementu kvality, a to od nejjednodušších historických nástrojů přes metodiky plánování, optimalizace, hodnocení, analýzy a prevence rizik až k uvedení hlavních mezinárodních standardů a komplexních modelů pro jejich dosahování a řízení. Vždy je komentována jejich vhodnost a možné vazby na služby cestovního ruchu, které jsou v práci uvedeny a definovány v kontextu k hlavním teoretickým přístupům ke kvalitě a jejímu řízení v oblasti služeb. Analytická část práce je věnována rozboru přístupů ke kvalitě v oblasti cestovního ruchu a specificky národním systémům kvality služeb ve vyspělých evropských zemích (Španělsko, Švýcarsko, Německo). Je provedeno jejich hodnocení a komparace se stavem řízení kvality v cestovním ruchu v České republice. Dále je analyzována a hodnocena přínosnost implementace systému managementu kvality podle standardů ISO 9001 v hotelových podnicích. Využita jsou data z projektu TLT Benchmark poradenské společnosti KPMG Česká republika za období 2009-2011 a data vybraných organizací cestovního ruchu. Závěrečná část práce uvádí rámcové modelové řešení Národního systému kvality služeb cestovního ruchu v České republice. To vychází z provedených analýz a komparací a prezentuje jeho hlavní komponenty, a sice národní standard kvality, značku kvality a institucionální zajištění systému. Navrhovaný model je vlastním řešením autora založeným na teoretických poznatcích a dlouholeté praxi v oblasti cestovního ruchu a managementu kvality.
Management kvality ve vybraném podniku
ČECHÁČKOVÁ, Zuzana
Teoretická část se zaměřuje na kvalitu, management kvality a systém řízení kvality. Praktická část práce obsahuje analýzu managementu kvality ve vybraném podniku. Na základě analýz navrhuji zlepšení.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku ve vztahu k inovacím výrobku
SKLENÁŘOVÁ, Pavlína
Diplomová práce na téma ?Systém řízení kvality ve vybraném podniku ve vztahu k inovacím výrobku?. V práci je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality a další pojmy s kvalitou související, dále byl charakterizován pojem inovace a některé typy inovací. Cílem diplomové práce je analýza současné situace v systému řízení kvality, odhalení rezerv a duplicit, návrh opatření na zlepšení řízení kvality na základě analýzy a poznatků z praxe s využitím metod světových firem. Analýza byla provedena ve firmě MOTOR JIKOV Strojírenská a. s. formou dotazování a následného zpracování pomocí statistických metod a metody komparace. Ve společnosti bylo zjištěno, že má formálně velmi dobře popsán a zaveden systém řízení kvality, ale ne všechna pravidla, normy, směrnice se uplatňují vždy správně a dostatečně v praxi. Pro zlepšení situace byla navržena tato opatření: větší důraz na koncepčnost práce vývoje ve vazbě na kvalitu, důsledné využívání osvědčených metod, které byly popsány v první části diplomové práce, snažit se získat více objektivních údajů o vývoji kvality od zákazníků, v oblasti inovací vyvíjet větší iniciativu a sledovat konkurenci.
Porovnání účinnosti systémů řízení kvality ve vybraném podniku
GREGOROVÁ, Vendula
Pro vypracování diplomové práce byl zvolen podnik ČSAD JIHOTRANS a. s., který poskytuje služby v oblasti dopravy a má certifikované normy ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001 a ČSN EN ISO 22000. Cílem práce bylo analyzovat systém řízení kvality ve společnosti se zaměřením na proces ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná?, porovnat jednotlivé koncepce managementu kvality a navrhnout případné změny. Ve vlastní části práce je uveden výzkum ve zvolené společnosti. Tento výzkum je zaměřen na analýzu nákladů související s kvalitou, vývoj reklamací, vyhodnocení spokojenosti zákazníků pomocí dotazníkového šetření, výkonnost procesu ?Přeprava osob pravidelná a nepravidelná? a porovnání jednotlivých koncepcí managementu kvality.
Akreditace a certifikace v řízení kvality služeb
VALENTOVÁ, Jiřina
Diplomová práce je zaměřena na management kvality v poskytování zdravotní péče nemocnicemi s cílem zajistit kvalitu a bezpečí pro pacienty. Cílem práce je analýza a komparace Národních akreditačních standardů a zavádění systému managementu jakosti s cílem získání certifikace. Na základě analýzy obou procesů definuje rozdíly v rozsahu a hodnocení certifikace a akreditace v nemocnicích. Proces certifikace byl analyzován v Nemocnici Strakonice, a.s., která v r. 2006 získala certifikaci dle normy ISO 9001:2000 na celé zdravotnické zařízení - tedy jak na zdravotnickou část, tak na obslužné prostory. Proces akreditace byl analyzován v Nemocnici Písek, a.s., která v roce 2006 úspěšně prošla akreditačním řízením a získala certifikát o udělení akreditace. Výstupem práce je návrh a doporučení využití vhodné formy systému řízení kvality a aplikace procesu v jihočeských nemocnicích.
Systém řízení kvality v podniku a jeho zdokonalení
PIVOVARSKÁ, Jitka
Diplomová práce se zabývá analýzou současného systému řízení kvality ve firmě Fezko a. s. Strakonice a navrhuje možnosti jeho zlepšení. Systém řízení kvality je ve firmě na vysoké úrovni. Firma je certifikována dle ISO/TS 16949. Příležitosti pro zdokonalení systému jsou zejména v oblasti řízení výroby a toku materiálu. Navrhuji využití moderních nástrojů řízení kvality a zavedení principů štíhlé výroby a metody Six Sigma ve výrobě, včetně techniky kaizen a kanban.
Zajišťování kvality dle norem řady ISO 9000 ve společnosti TEAM TRACKERS s.r.o.
Hradecký, David ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Benešová, Simona (oponent)
Práce hodnotí plnění požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2001 ve společnosti TEAM TRACKERS s.r.o. V teoretické části je vymezen pojem kvalita, popsán vývoj přístupů ke kvalitě. V rámci kapitol praktické části je analyzováno a hodnoceno plnění jednotlivých prvků normy, na základě zjištění jsou poznatky shrnuty a jsou uvedeny návrhy na zlepšení. Každá z kapitol aplikační části obsahuje požadavek normy, popis skutečnosti ve společnosti TEAM TRACKERS s.r.o. a vyhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.