Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategic management in the context of the knowledge economy. The innovation strategy of plastic and aesthetic surgery clinic.
Máni, Adam ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Tématem diplomové práce je strategický management v kontextu znalostní ekonomiky. Výstupem je inovační strategie aplikována na jednodenní zdravotnické zařízení plastické a estetické chirurgie. Teoretická část se zabývá představením teorie strategického managementu, analýzami prostředí a technikou Balanced Scorecard. V rámci teorie jsou rozebírány různé přístupy k inovačnímu procesu. Praktická část vychází z teoretických poznatků a aplikuje jich k inovační strategii postavené na procesním přístupu.
Správa a řízení sportovních svazů v ČR
Král, Pavel ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Dvořák, František (oponent) ; Rektořík, Jaroslav (oponent) ; Blažek, Ladislav (oponent)
V posledních letech došlo ve správě českého sportu k významným změnám, a proto doktorská dizertační práce zkoumá správu a řízení sportovních svazů v České republice, čímž práce reaguje na aktuální otázky. Cílem předkládané dizertační práce je prozkoumat správu a řízení sportovních svazů v České republice zejména z pohledu správní struktury a transparentnosti a zjistit, nakolik zjištěný stav odpovídá principům dobré správy a jak zjištěný stav správy a řízení ovlivňuje efektivitu sportovních svazů. Ke splnění cíle práce byla zvolena smíšená metoda výzkumu v tzv. rovnoprávném sekvenčním statusu QUAL -> QUANT. Výzkumný vzorek zahrnoval 67 sportovních svazů sdružených pod Českým svazem tělesné výchovy (nyní Českou unií sportu). Data byla sbírána ve třech fázích, první fází byla obsahová analýza všech zveřejňovaných informací, druhou fázi představovaly rozhovory se zástupci sportovních svazů a ve třetí fázi bylo provedeno kvantitativní šetření. Výsledky práce jsou rozčleněny do tří logických celků. První kapitola se zabývá možnými způsoby měření efektivity sportovních svazů a analyzuje využitelnost jednotlivých přístupů pro české sportovní svazy. Pro vlastní výzkum byla použita kombinace cílového a zdrojového přístupu k efektivitě. Druhá kapitola analyzuje správní strukturu sportovních svazů. Výsledky poukazují na podstatně větší variabilitu správní struktury, než ukazuje stav současného poznání, a odhalují novou dimenzi správy označenou jako model zastupování, ve kterém identifikují čtyři typické modely zastupování. Byly otestovány hypotézy zkoumající vztah nastavení správní struktury k efektivitě sportovních svazů. Třetí kapitola zkoumá transparentnost při správě sportovních svazů a přináší důležité závěry práce. Bylo zjištěno, že členové větších sportovních svazů mají obecně zhoršený přístup k informacím o fungování svazu. Výsledky dále odhalují, že sportovní svazy s transparentnější správou a řízením jsou úspěšnější při získávání vlastních zdrojů pro financování své činnosti. Práce tak přináší jednak nové poznatky o správě a řízení sportovních svazů a také praktická doporučení pro správu a řízení sportovních svazů.
Aplikace procesního přístupu v systému managementu kvality
ROHLÍČKOVÁ, Radka
Cílem diplomové práce je analýza procesní mapy ve vybrané společnosti a přezkoumání úrovně řízení jednotlivých procesů s vazbou na jejich efektivnost, výkonnost a účinnost při dosahování cílů organizace. Teoretická část objasňuje podstatu, význam a principy managementu kvality. Praktická část je zaměřena na zmapování systému managementu kvality ve vybrané společnosti, zejména v oblasti procesního řízení. První část je orientována na implementaci systému managementu kvality s vazbou na odpovědnost managementu, komunikaci a podporu procesního řízení. Druhá část analyzuje současný systém ve společnosti se zaměřením na přezkoumání úrovně řízení jednotlivých procesů. Ve třetí části je zachycen proces postupného zlepšování v systému řízení kvality včetně vyhodnocení přínosu pro společnost. Závěrečná kapitola shrnuje výsledné návrhy a doporučení společnosti.
Procesní řízení v systému managementu kvality
Havel, Miroslav ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat současné vnitropodnikové procesy ve společnosti TRIO HAVEL s.r.o. a navrhnout opatření, která povedou k optimalizaci a případnému redesignu těchto procesů. Pro naplnění cíle byly použity různé metody a techniky zlepšování. Některé použité metody patří mezi "Sedm nových nástrojů managementu" a "Sedm nástrojů řízení kvality" konkrétně to jsou Diagram afinity, Vývojový diagram a Paretův diagram. Pro plánování kvality s ohledem na požadavky zákazníků byla použita metoda QFD. Informace plynoucí z použitých technik byly následně vyhodnoceny a na jejich základě byla navržena patřičná, v některých případech velmi konkrétní, opatření k optimalizaci stávajících vnitropodnikových procesů. Závěrem byla vyslovena další doporučení pro neustálé zlepšování zavedeného systému managementu kvality a vedoucí k získání konkurenční výhody.
Aplikace procesního přístupu jako nástroje řízení kvality ve vybrané organizaci
Skokanová, Jana ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na použití procesního přístupu jako nástroje řízení kvality v reálné organizaci. Cílem práce je seznámit čtenáře s osmi principy managementu kvality z pohledu normy ČSN EN ISO 9001:2009. Ve větším detailu se pak práce věnuje praktickému využití přístupu procesního řízení. V diplomové práci je popsán vývoj procesního řízení, jeho přínosy, jsou představeny vybrané druhy modelovacích metod a způsoby pro měření výkonnosti procesů. Samotné využití procesního přístupu je pak demonstrováno na praktickém příkladě. V rámci praktické části diplomové práce jsou pomocí vybrané modelovací metody vytvořena schémata klíčových procesů organizace, vypracovány popisy těchto procesů, navrženy změny vedoucí k jejich optimalizaci a předloženy návrhy měřitelných ukazatelů výkonnosti procesů.
Zavádění systému jakosti pro kolejová vozidla - systém jakosti IRIS:2006
ZAJÍČKOVÁ, Lenka
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení pojmu kvalita, zabývá se managementem jakosti, jeho principy a koncepcemi. Dále vymezuje pojmy procesní přístup a dokumentace v rámci managementu jakosti. V praktické části je představen koncern Vishay, přesněji jeho závody v Blatné, systém managementu jakosti ve společnosti a je zde zhodnoceno dotazníkové šetření ohledně informovanosti zaměstnanců firmy o systému managementu kvality ve společnosti.
Management jakosti ve vybraném podniku
PRAGEROVÁ, Tereza
Práce je zaměřena na oblast řízení procesu jakosti, kvality řízení, zlepšování efektivnosti systému řízení s cílem zvyšování výkonnosti podniku, zvyšování spokojenosti zákazníka.
Zkušenosti se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu jakosti dle ISO 9001 ve vybrané firmě.
Jiránek, Milič ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Šindelář, Petr (oponent)
Seznámení s problematikou systému managementu jakosti. Historie a pojetí jakosti, důvody zájmu o jakost, přístupy k zabezpečování jakosti, přístupy k zabezpečování jakosti ve smyslu norem řady ISO 9000, Mezinárodní organizace pro normalizaci ISO, vývoj systému managementu jakosti podle souboru norem ISO 9000, struktura revidovaných norem, principy norem ISO 9000, procesní přístup, obecný obsah normy ISO 9001. Poskytnutí návodu, jak budovat QMS v organizaci. Popsání zkušeností se zavedením a uplatňováním požadavků na systém managementu kvality dle normy ISO 9001 v malé firmě podnikající v oboru zahradnictví. Posouzení přínosů i nevýhod spojených s implementací QMS do podnikové praxe.
Optimalizace procesů ve společnosti APT, spol. s r. o.
Ptáčková, Jana ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Práce pojednává o optimalizaci procesů ve firmě. Nejprve z teoretického pohledu o procesním přístupu a vazbách na normy ISO řady 9000, orientaci na procesy, jejich koncepci, o procesním managementu, jeho přínosech a stupních vývoje procesů. V praktické části se zabývá popisem a zmapováním všech procesů ve firmě a podrobnou analýzou a optimalizací procesu tvorby a realizace zakázky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.