Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  začátekpředchozí248 - 257další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nákupního chování zákazníků ve městě Prostějov
Kucharčíková, Kristýna ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek a nákupních zvyklostí v maloobchodu v oblasti potravin ve městě Prostějov. V úvodu je představeno téma nákupní chování a stanoven cíl práce. V první kapitole je charakterizováno město Prostějov a jeho obchodní vybavenost. Druhá kapitola popisuje současné trendy nákupního chování v České republice. Třetí část práce je věnována výsledkům provedeného dotazníkového šetření. Závěr práce shrnuje nejdůležitější poznatky a výsledky šetření srovnává s celorepublikovými trendy.
Mezinárodní strategie společnosti Metro - vybrané problémy
Zakouřilová, Eliška ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
V současné době je zřetelný trend obrody malých obchodů v blízkosti bydliště zákazníků. V této souvislosti formulovala společnost Metro, respektive Makro nový podnikatelský záměr - koncepci small shops / convenience stores (tj. menší prodejny s potravinami a jiným základním zbožím denní potřeby). Proto byl vytvořen a představen projekt Makro Small shops (jehož záměrem je vytvoření jakési "sítě" maloobchodních prodejen pod záštitou společnosti Makro), aby mohla společnost účinněji konkurovat obchodním řetězcům,nákupním aliancím a spotřebním družstvům.
Analýza politiky expanze retailingové firmy na českém trhu (na příkladu firmy Carrefour)
Kosorínová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci analyzuji politiku expanze retailingové společnosti Carrefour na český trh. Cílem mé práce je na základě analýzy chování společnosti Carrefour zjistit možné příčiny jejího odchodu z českého trhu a identifikovat její budoucí expanzivní záměry na jiných trzích. Analýzu jsem provedla jak z hlediska úspěšnosti samotné české pobočky, tak i z hlediska role českého trhu v celkové strategii skupiny Carrefour Group. Ve své práci se nejdřív věnuji celkové charakteristice skupiny, od které přecházím k popisu procesu expanze na český trh. V další části analyzuji výsledky společnosti Carrefour ČR a srovnám je s výsledky konkurence za stejné období. Nejdůležitější část mé práce tvoří identifikování možných důvodů, které přiměly firmu opustit Českou republiku. Poté se znovu věnuji skupině Carrefour jako celku a jejím současným strategiím a hrozbám, kterým čelí.
Marketingově-obchodní analýza webů vybraných retailových obchodníků
Zapletal, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Sajal, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze webových stránek retailových obchodníků obecně. Autor vychází z vlastních zkušeností správy webů jednoho z předních retailových řetězců působících v České republice. Významnost tohoto tématu je zejména v jeho aktuálnosti, kdy na konci první dekády 21. století roste využívání internetu v mnoha oblastech lidské aktivity a prodej zboží koncovému spotřebiteli je jednou z nich. Cílem práce je zmapovat současné trendy v oblasti využívání webového rozhraní pro komerční účely retailovými obchodníky a na jejich základě doporučit konkrétní nástroje, které zajistí konkurenceschopnost obchodní společnosti v oboru v současnosti i do budoucna.
The Prague Real Estate Market
Chovanec, Roman ; Krejčí, Filip (vedoucí práce) ; Milek, Lubomír (oponent)
Táto diplomová práca slúži ako analýza hlavných segmentov trhu nehnuteľností v Prahe. Obsahuje analýzu kancelárskych, obchodných, priemyselných, hotelových a rezidenčných nehnuteľností a s nimi súvisiaceho investičného trhu, najmä z pohľadu inštitučných investorov. V práci sú spojené teoretické fundamenty developmentu nehnuteľností so súčasným stavom na trhu. Práca ponúka prehľad ponuky a dopytu, cien, yieldu, neobsadenosti, hlavné trendy a vývoj každého segmentu. Analýza súčasného stavu trhu je taktiež prepojená na ekonomickú krízu. Práca obsahuje dôvody utlmeného a spiaceho súčasného stavu trhu ako i vyvíjajúce sa trendy v nasledujúcich rokoch.
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Vítek, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.
Strategie maloobchodní firmy podnikající ve specifickém sortimentu
Hlaváčková, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce bude nejenom zjistit, popsat, ale také posoudit obchodní strategii vybrané maloobchodní sítě jednotek podnikající ve specifickém sortimentu použitého zboží. Teoretická část se nejprve věnuje maloobchodu - jeho základní klasifikaci a provozním typům maloobchodních jednotek. Praktickou část otevírá představení vybrané maloobchodní sítě second handů Genesis -- Shop s.r.o., ve kterém se dozvíte, proč byla zvolena právě tato síť second handů a čím se odlišuje od jiných.
Vliv reklamy na retail
Kučerová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cíl této práce představuje propojení dvou oblastí -- maloobchodu a reklamy a poskytnout na ně obecný pohled, nastínit očekávané změny v chování spotřebitelů a určit, jak důležitou roli pro ně hraje reklama. Analýza se také zaměřuje na přímý vliv reklamy na zákazníka. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První dvě kapitoly teoretické části představují deskripci základních informací o reklamě a českém maloobchodním trhu. Pro dosažení komplexního pohledu na reklamu ze strany retailingového zákazníka je v třetí části propojena oblast reklamy a českého maloobchodu. Dále, jakých forem reklamy retailingové řetězce nejčastěji využívají a kam plynou jejich výdaje. Tato práce je v praktické části doplněna o vlastní marketingový výzkum, který je zaměřen na přímý vliv reklamy na zákazníka retailu a analýzu nákupního chování.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Kadlecová, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Žďár nad Sázavou a zároveň analýzou nákupního chování zákazníků žďárských potravinářských prodejen. Práce popíše teoreticky i prakticky maloobchodní vybavenost města. Dále vyjmenuje vlivy, které působí na nákupní chování a charakterizuje současný trend chování v České republice. Přiblíží nám výzkum spotřebitele a jeho použití. Nakonec zpracuje získaná data z dotazníkového šetření a porovná výsledky s dostupnými republikovými trendy.
Dopady právních norem na podnikání v maloobchodě
Lunová, Elina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V úvodní částí popisují pohnutky, které mně vedly ke zvolení daného tématu závěrečné práce a cíl. V první částí uvádím základní pojmy a obecné informace o maloobchodě v České republice. Ve druhé částí následuje výčet právních norem, které se týkají oblastí maloobchodu.Ve třetí částí zkoumám aplikaci právních norem v praxi, kde také uvádím výsledky anonymního dotazování náhodně vybraných firem. V závěru práce shrnují své poznatky z teoretické a praktické částí. Dále následuje seznam použitých zdrojů a literatury.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   začátekpředchozí248 - 257další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.