Název:
Mezinárodní strategie společnosti Metro - vybrané problémy
Překlad názvu:
Metro international's strategy - selected issues
Autoři:
Zakouřilová, Eliška ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V současné době je zřetelný trend obrody malých obchodů v blízkosti bydliště zákazníků. V této souvislosti formulovala společnost Metro, respektive Makro nový podnikatelský záměr - koncepci small shops / convenience stores (tj. menší prodejny s potravinami a jiným základním zbožím denní potřeby). Proto byl vytvořen a představen projekt Makro Small shops (jehož záměrem je vytvoření jakési "sítě" maloobchodních prodejen pod záštitou společnosti Makro), aby mohla společnost účinněji konkurovat obchodním řetězcům,nákupním aliancím a spotřebním družstvům.Currently, there is a clear trend of revival of small shops near the customer's home. In this context, formulated by Metro, or Macro new business idea - the concept of small shops / convenience store (ie, smaller stores with food and other basic commodities of daily use). Therefore, it was created and introduced the project Macro Small shops (where the aim is to create a "network of retail stores under the auspices of the macro) to allow the company to effectively compete with chain stores, purchasing alliances and consumer cooperatives.
Klíčová slova:
koncepce; Makro; maloobchod; projekt; síť; conception; Makro; network; project; retail
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20509