Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  začátekpředchozí246 - 255dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání podmínek pro začínající podnikatele ve třech zemích Evropské unie
Žabčíková, Zuzana ; Žamberský, Pavel (vedoucí práce) ; Adámková, Vlasta (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá současnou hospodářskou situací na trhu Evropské unie a dále podrobně v České republice, Velké Británii a Švédsku. Jsou zde analyzovány tyto tři státy z důvodu odlišného přístupu k podnikání, ekonomice a sociálním záležitostem. Hlavním úkolem této diplomové práce je zhodnotit podmínky pro podnikatele v EU a v těchto třech zemích zvlášť a zodpovědět otázky: "Je výhodné začít podnikat v době finanční krize? V kterém z těchto tří států jsou nejvýhodnější podmínky pro podnikatele?". První část pojednává o přístupu Evropské unie k malým, středním podnikům a uvádí dostupné programy pro začínající podnikatele. V další části jsou analyzovány podmínky pro podnikatele v uvedených třech zemích, důraz je kladen na daňové sazby, podmínky pro zaměstnavatele, rychlost a poplatky související se založením společnosti a další praktické záležitosti. Do poslední části je zařazen podnikatelský plán na otevření dámského obchodu s textilem s podrobnou kalkulací nákladů. Na základě těchto údajů lze zhodnotit výhodnost tohoto druhu podnikání v hlavních městech České republiky, Velké Británie a Švédska s ohledem na místní podmínky, ceny nájmů, ostatních nákladů a v neposlední řadě reálné tržby, kterých lze v dnešní době dosáhnout.
Metodika implementace komplexních retailových řešení v oblasti lifestyle retail
Příklenk, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Firmy zabývající se maloobchodním prodejem (retailer) jsou velice konzervativní v oblasti inovací informačních technologií. Možná právě proto v dnešní době inovují pokladní systém (komplexní retailový systém). Dnešní doba je vhodná z více důvodů, jedním z nich může být finanční krize, ve které firmy optimalizují procesy pro získání konkurenční výhody. Tento segment firem má svá specifika, která je nutno brát v úvahu při implementaci softwarových řešení. Hlavním cílem této práce je optimalizace, návrh a rozšíření metodiky implementace komplexního pokladního řešení. Nová metodika je obecná, a proto je možné ji využít při implementaci jakéhokoli pokladního řešení. Nová metodika by měla zvýšit finanční výnos a snížit náklady implementace. Také by měla zvýšit spokojenost zákazníka. Práci jsem rozdělil do několika hlavních tematických oblastí. První oblast je věnována specifikům retailových firem -- jak fungují, jaké mají nastavené procesy, kolik investují do IT. Druhá část obsahuje analýzu retailových řešení dostupných na území České republiky. Do analýzy jsem zahrnul i stručný popis jednotlivých retailových řešení a podíly na trhu. Třetí část obsahuje analýzu stávající RIM metodiky navržené společností Microsoft. Čtvrtá a nejpodstatnější část práce je rozšíření RIM metodiky. V závěru práce shrnuji přínosy diplomové práce a zhodnocuji novou metodiku. V příloze jsou uvedeny praktické výsledky porovnané s novou metodikou.
Analýza nákupního chování zákazníků ve městě Prostějov
Kucharčíková, Kristýna ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek a nákupních zvyklostí v maloobchodu v oblasti potravin ve městě Prostějov. V úvodu je představeno téma nákupní chování a stanoven cíl práce. V první kapitole je charakterizováno město Prostějov a jeho obchodní vybavenost. Druhá kapitola popisuje současné trendy nákupního chování v České republice. Třetí část práce je věnována výsledkům provedeného dotazníkového šetření. Závěr práce shrnuje nejdůležitější poznatky a výsledky šetření srovnává s celorepublikovými trendy.
Mezinárodní strategie společnosti Metro - vybrané problémy
Zakouřilová, Eliška ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
V současné době je zřetelný trend obrody malých obchodů v blízkosti bydliště zákazníků. V této souvislosti formulovala společnost Metro, respektive Makro nový podnikatelský záměr - koncepci small shops / convenience stores (tj. menší prodejny s potravinami a jiným základním zbožím denní potřeby). Proto byl vytvořen a představen projekt Makro Small shops (jehož záměrem je vytvoření jakési "sítě" maloobchodních prodejen pod záštitou společnosti Makro), aby mohla společnost účinněji konkurovat obchodním řetězcům,nákupním aliancím a spotřebním družstvům.
Analýza politiky expanze retailingové firmy na českém trhu (na příkladu firmy Carrefour)
Kosorínová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci analyzuji politiku expanze retailingové společnosti Carrefour na český trh. Cílem mé práce je na základě analýzy chování společnosti Carrefour zjistit možné příčiny jejího odchodu z českého trhu a identifikovat její budoucí expanzivní záměry na jiných trzích. Analýzu jsem provedla jak z hlediska úspěšnosti samotné české pobočky, tak i z hlediska role českého trhu v celkové strategii skupiny Carrefour Group. Ve své práci se nejdřív věnuji celkové charakteristice skupiny, od které přecházím k popisu procesu expanze na český trh. V další části analyzuji výsledky společnosti Carrefour ČR a srovnám je s výsledky konkurence za stejné období. Nejdůležitější část mé práce tvoří identifikování možných důvodů, které přiměly firmu opustit Českou republiku. Poté se znovu věnuji skupině Carrefour jako celku a jejím současným strategiím a hrozbám, kterým čelí.
Marketingově-obchodní analýza webů vybraných retailových obchodníků
Zapletal, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Sajal, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze webových stránek retailových obchodníků obecně. Autor vychází z vlastních zkušeností správy webů jednoho z předních retailových řetězců působících v České republice. Významnost tohoto tématu je zejména v jeho aktuálnosti, kdy na konci první dekády 21. století roste využívání internetu v mnoha oblastech lidské aktivity a prodej zboží koncovému spotřebiteli je jednou z nich. Cílem práce je zmapovat současné trendy v oblasti využívání webového rozhraní pro komerční účely retailovými obchodníky a na jejich základě doporučit konkrétní nástroje, které zajistí konkurenceschopnost obchodní společnosti v oboru v současnosti i do budoucna.
The Prague Real Estate Market
Chovanec, Roman ; Krejčí, Filip (vedoucí práce) ; Milek, Lubomír (oponent)
Táto diplomová práca slúži ako analýza hlavných segmentov trhu nehnuteľností v Prahe. Obsahuje analýzu kancelárskych, obchodných, priemyselných, hotelových a rezidenčných nehnuteľností a s nimi súvisiaceho investičného trhu, najmä z pohľadu inštitučných investorov. V práci sú spojené teoretické fundamenty developmentu nehnuteľností so súčasným stavom na trhu. Práca ponúka prehľad ponuky a dopytu, cien, yieldu, neobsadenosti, hlavné trendy a vývoj každého segmentu. Analýza súčasného stavu trhu je taktiež prepojená na ekonomickú krízu. Práca obsahuje dôvody utlmeného a spiaceho súčasného stavu trhu ako i vyvíjajúce sa trendy v nasledujúcich rokoch.
Strategie firmy podnikající v oblasti prodeje (sortiment oděvy)
Vítek, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Zhodnocení obchodní strategie firmy New Yorker. Zpracování teoretických hledisek obchodní strategie a porovnání s reálnou situací. Formulace doporučení k vylepšení stávající obchodní strategie.
Strategie maloobchodní firmy podnikající ve specifickém sortimentu
Hlaváčková, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce bude nejenom zjistit, popsat, ale také posoudit obchodní strategii vybrané maloobchodní sítě jednotek podnikající ve specifickém sortimentu použitého zboží. Teoretická část se nejprve věnuje maloobchodu - jeho základní klasifikaci a provozním typům maloobchodních jednotek. Praktickou část otevírá představení vybrané maloobchodní sítě second handů Genesis -- Shop s.r.o., ve kterém se dozvíte, proč byla zvolena právě tato síť second handů a čím se odlišuje od jiných.
Vliv reklamy na retail
Kučerová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cíl této práce představuje propojení dvou oblastí -- maloobchodu a reklamy a poskytnout na ně obecný pohled, nastínit očekávané změny v chování spotřebitelů a určit, jak důležitou roli pro ně hraje reklama. Analýza se také zaměřuje na přímý vliv reklamy na zákazníka. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První dvě kapitoly teoretické části představují deskripci základních informací o reklamě a českém maloobchodním trhu. Pro dosažení komplexního pohledu na reklamu ze strany retailingového zákazníka je v třetí části propojena oblast reklamy a českého maloobchodu. Dále, jakých forem reklamy retailingové řetězce nejčastěji využívají a kam plynou jejich výdaje. Tato práce je v praktické části doplněna o vlastní marketingový výzkum, který je zaměřen na přímý vliv reklamy na zákazníka retailu a analýzu nákupního chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   začátekpředchozí246 - 255dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.