Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 251 záznamů.  začátekpředchozí241 - 250další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pivo, jako součást české kultury
Šamanová, Gabriela
Zářijový výzkum Centra pro výzkum veřejného mínění se zaměřil především na význam piva a hospod pro českou kulturu a tradici.
Češi a pivo
Červenka, Jan
Text obsahuje některé výsledky z výzkumu zabývajícího se pivem a s ním spojenou kulturou z pohledu české veřejnosti.
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s.
Navrátilová, Pavla ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.
Postavení pivovarnického průmyslu v ČR
Baxa, Milan ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Volšta, Milan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat pivovarnický průmysl v České republice a posoudit nejnovější trendy v pivovarnictví v současnosti. Práce je členěna do pěti kapitol. První kapitola charakterizuje postavení pivovarnického průmyslu v národním hospodářství ČR. Stěžejní částí práce je druhá kapitola, která analyzuje produkci piva a strukturu odvětví v ČR. Export českého piva do zahraničí je popsán ve třetí části. Čtvrtá kapitola práce posuzuje produkci piva ve světě a postavení ČR ve světové produkci a exportu piva. Pátá kapitola se zabývá porovnáním spotřeby piva a vína, které je v současnosti největším konkurentem piva na trhu.
Segmentace trhu piva
Brázdová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá Segmentací trhu piva v Jihočeském kraji. Cílem práce je na základě primárních a sekundárních dat analyzovat spotřební trh piva a na základě vybraných metod odhalit diference mezi spotřebiteli na tomto trhu. Teoretická část zahrnuje obecný popis segmentace trhu a marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje vlastní primární výzkum a proces odkrývání segmentů. V závěru práce jsou uvedeny charakteristiky odkrytých segmentů a nastínění možnosti jejich oslovení.
Ocenění Rodinného pivovaru BERNARD, a. s.
Voplakal, Tomáš ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Hejduková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceněním podniku Rodinný pivovar BERNARD, a. s., který sídlí v Humpolci a velikostí se řadí k menším pivovarům. V roce 2001 se management firmy rozhodl použít k financování dalšího růstu venture capital. Cílem diplomové práce je prostřednictvím komplexního řešení indikovat tržní hodnotu podniku k 1. 1. 2009, jež z definice Mezinárodních oceňovacích standardů vychází jako odhad. Nalezená hodnota bude zajisté reflektovat vliv vstupu strategického partnera. Účel ocenění, které bude nezávisle provedeno dvěma přístupy - metodou DCF APV (na základě analýzy výnosů) a metodou srovnatelných podniků (založenou na analýze trhu), spočívá ve zjištění hodnoty pro vlastníky a věřitele, např. kvůli případnému prodeji pivovaru. Diplomová práce se pro lepší orientaci čtenáře v textu strukturuje do šesti kapitol, které zahrnují základní informace o podniku, strategickou analýzu, finanční analýzu, generátory hodnoty, finanční plán a vlastní ocenění. Uvedené tematické celky se dále člení na podkapitoly. Napříč textem jsou využívány mimo jiné pokročilé statistické metody, sloužící k úspěšnému naplnění vytčeného cíle.
Finanční projekt nové firmy
Švolba, Martin ; Krauseová, Jaruše (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Tento projek se zabývá možností založit si novou firmu na vývoz jedoho z méně známých českých piv do zahraníčí,konkrétně do Velké Británie.Práce se snaží o co nejreálnější střednědobý odhad vývoje této firmy.
Strategická a finanční analýza pivovaru
Pjevič, Marek ; Jurečka, Jan (vedoucí práce) ; Němý, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou a finanční analýzou Pivovaru Janáček, a.s. Ve strategické analýze je zmapován trh piva v ČR. Analyzuji postavení pivovarnictví v rámci OKEČ, spotřebu piva, výstav piva a strukturu trhu piva v ČR, zabývám označováním a zdaněním piva a exportem piva z ČR do odběratelských zemí. Ve finanční analýze je provedena horizontální a vertikální analýza účetních výkazů, analýza poměrových ukazatelů a analýza soustav ukazatelů. V závěru práce jsou shrnuty perspektivy společnosti v návaznosti na přechozí analýzy.
Beer Game - analýza on-line simulátorů a jejich přínosu pro manažerskou praxi
Kačmar, David ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Exnarová, Anna (oponent)
Tato práce se zabývá manažerskou hrou, vzniklou na poli systémové dynamiky, Beer game. Ústředním tématem práce je analýza on-line simulátorů Beer Game a zhodnocení jejich přínosu pro manažerskou praxi. Hra je také zasazena do patřičného metodologického kontextu, jsou zmíněny hlavní milníky jejího více než padesátiletého vývoje a detailně popsány principy a pravidla její současné verze. Práce se dále zabývá problematickými jevy, na které Beer Game poukazuje a nabízí možnosti jejich řešení.
Výzkum trhu piva v Ruské federaci
Tsurea, Natalia ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šona, Jiří (oponent)
Práce zkoumá trh piva v Ruské federaci, jeho základní vývojové tendence, jeho velikost, kapacitu a fázi životního cyklu. Práce se zaměřuje také na analýzu spotřebního chování na trhu piva v Rusku, analýzu konkurence včetně faktorů konkurenceschopností, a analýzu obchodních mezičlánků. Přináší též komparaci konzumních vlastností českých a ruských mladých konzumentů piva na základě primárního výzkumu provedeného v obou zemích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 251 záznamů.   začátekpředchozí241 - 250další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.