Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení nákupní atmosféry pěti vybraných obchodních řetězců
Bínová, Darina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí- teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá samotným pojmem "nákupní atmosféra" a popisem zvolených kritérií pro posouzení atmosféry v daných řetězcích. Praktická část popisuje subjektivní hodnocení těchto kritérií každé z prodejen a následné srovnávání prodejen z hlediska nákupní atmosféry.
An assessment of shopping atmosphere in two Starbucks coffee-houses
Chomová, Petronela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou vybraných detailových jednotkách společnosti Starbucks v Praze. Konkrétně jde o kavárnu na Malostranském náměstí a o kavárnu na Václavském náměstí. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení a metody sloužící k její zhodnocení. Druhá kapitola je věnována bližšímu představení samotné společnosti. V praktické části jsou obě jednotky porovnány dvěma různými metodami.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Luxová, Adéla ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách, jimiž jsou Billa a Penny Market. Práce je rozdělena do dvou samostatných bloků. V prvním, teoretickém, je popsána nákupní atmosféra, metoda analýzy a obě prodejní jednotky. Druhá část se věnuje samotné analýze a subjektivnímu hodnocení obou prodejen.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Kholová, Pavla ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách Penny Market a Lidl. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a speciálním akcím. Třetí kapitola je věnována terénnímu výzkumu, který byl proveden v jednotlivých provozovnách. Detailně se věnuje jednotlivým kritériím a jejich analýze. Další část kapitoly je zaměřena na sezónu a její vliv na nákupní atmosféru. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a návrh možných řešení pro zlepšení situace.
Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti BILLA a PENNY Market, třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen a jejímu srovnání a poslední, čtvrtá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem, který se týká porovnání nákupní atmosféry zákazníky.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek v rámci řetězců Ahold a Globus
Zelenková, Darina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou v hypermarketech Albert a Globus v Pardubicích. Teoretická část definuje nákupní atmosféru a její prvky. V další části jsou charakterizovány vybrané obchodní jednotky. V praktické části jsou bodovým hodnocením a marketingovým průzkumem analyzovány prvky nákupní atmosféry těchto prodejen. Nákupní atmosféra je poté v obou prodejnách porovnána a jsou doporučeny návrhy na její zlepšení.
Analýza nákupní atmosféry vybraných firem
Králová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
První kapitola vysvětluje pojmy nákupní prostředí a nákupní atmosféra a představuje faktory, které patří do nákupní atmosféry nebo ji ovlivňují. Druhá kapitola popisuje hodnocená kritéria pro analýzu nákupní atmosféry a také popisuje postup pro provádění samotné analýzy. Třetí kapitola stručně představuje jednotlivé společnosti a hodnocené provozovny rychlého občerstvení McDonald's a KFC; její převážná část se zabývá samotnou analýzou nákupní atmosféry a jejími výsledky. Ve čtvrté kapitole jsou představeny výsledky dotazníkového šetření a Osgoodova sémantického diferenciálu. Poslední kapitola se zaměřuje na odhalené nedostatky při analýze nákupní atmosféry a při dotazníkovém šetření a dále představuje návrhy na zlepšení pro hodnocené provozovny.
Ambiente - Assessment of the shopping atmosphere in franchise
Štucková, Ivana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou jednotkách franšízingového řetězce Ambiente, kterými jsou jednotka Restaurante Brasileiro ve Slovanském domě a jednotka na ulici U radnice. V práci zkoumám i vliv franšízingu na nákupní atmosféru v těchto jednotkách. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení, metody sloužící na její zhodnocení a definuje pojem franšízing. V praktické části jsou obě jednotky porovnané a obsahuje odporučení na vylepšení nákupní atmosféry. Kromě toho je v ní obsáhnutý vplyv franšízingu v daných jednotkách.
Porovnání dvou retailových jednotek IKEA a Kika
Pelcová, Martina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je porovnání nákupní atmosféry a internetových stránek dvou společností - IKEA a KIKA. V úvodní části jsou teoreticky vymezeny oblasti nákupní atmosféry, dále hlavní body, které by měly splňovat kvalitní internetové stránky a popis SWOT analýzy. Následně jsou stručně představeny obě analyzované společnosti. Ve třetí části je zpracováno vlastní porovnání obou společností z uvedených hledisek, a vytvořena SWOT analýza. Ta tvoří podklad pro poslední část, kde jsou navrženy náměty na zlepšení sledovaných parametrů.
Analýza nákupní atmosféry prodejen Baťa a Humanic
Adamcová, Lenka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor nákupní analýzy dvou prodejních jednotek společností Baťa a HUMANIC v Praze. Konkrétně se jedná o prodejnu Baťa Václavské náměstí a HUMANIC Národní. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení nákupní atmosféry, přehled služeb zákazníkům a použité metody hodnocení. V druhé kapitole jsou představeny společnosti včetně historického vývoje. Dále je v ní zpracována analýza nákupní atmosféry a shrnuty poskytované služby. Poslední kapitola obsahuje bodové ohodnocení a návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.