Název:
Ambiente - posúdenie nákupnej atmosféry vo frančízingovej jednotke
Překlad názvu:
Ambiente - Assessment of the shopping atmosphere in franchise
Autoři:
Štucková, Ivana ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Táto bakalárska práca hodnotí nákupnú atmosféru v dvoch jednotkách frančízingového reťazca Ambiente, ktorými sú jednotka Restaurante Brasileiro v Slovanskom dome a jednotka na ulici U radnice. V práci skúmam aj vplyv frančízingu na nákupnú atmosféru v týchto jednotkách. Teoretická časť vymedzuje pojem nákupná atmosféra, kritéria jej hodnotenia, metódy slúžiace na jej zhodnotenie a definuje pojem frančízing. V praktickej časti sú obe jednotky porovnané a obsahuje odporúčania na vylepšenie nákupnej atmosféry. Okrem toho je v nej obsiahnutý vplyv frančízingu v daných jednotkách.Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou jednotkách franšízingového řetězce Ambiente, kterými jsou jednotka Restaurante Brasileiro ve Slovanském domě a jednotka na ulici U radnice. V práci zkoumám i vliv franšízingu na nákupní atmosféru v těchto jednotkách. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení, metody sloužící na její zhodnocení a definuje pojem franšízing. V praktické části jsou obě jednotky porovnané a obsahuje odporučení na vylepšení nákupní atmosféry. Kromě toho je v ní obsáhnutý vplyv franšízingu v daných jednotkách.This bachelor thesis focuses on the shopping atmosphere in two units of franchising Ambiente chain: Restaurante Brasileiro in Slovanský dům and the one on the street U radnice. In this work, I investigate the effect of franchising on the shopping atmosphere in these units. The theoretical part defines the concept of shopping atmosphere, its evaluation criteria and methods used to evaluate and define the term of franchising. In the practical part, the units are compared and it contains a recommendation how to improve the shopping atmosphere and, moreover, it deals with the impact of franchising in these units.
Klíčová slova:
franšízing; nákupní atmosféra; Restaurante Brasileiro; franchising; Restaurante Brasileiro; shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26682