Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavedení filosofie CRM v podniku v oblasti letecké dopravy
Pavelka, Jakub ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Konvalinka, Michal (oponent)
Cílem práce je definovat filosofii, jednotlivé fáze a nejdůležitější principy v budování řízení vztahů se zákazníky a jejich teoretické pojetí aplikovat ve vybrané společnosti na trhu letecké dopravy. Na základě identifikace míst a procesů, které mají na interakci zákazníka se společností nejvýraznější vliv, budou formulovány opatření, která jsou pro implementaci filosofie stěžejní.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Veitová, Kristýna ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy pro posílení konkurenceschopnosti u malé ekvádorské firmy, která vyrábí prací prášky a další čisticí prostředky. Návrhy pro posílení konkurenceschopnosti jsou zaměřeny na rozvoj silných stránek podniku a stěžejních aktivit přinášejících hodnotu pro zákazníka.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Vláčelová, Radka ; Krýslová, Andrea (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhy opatření pro posílení konkurenceschopnosti malé firmy podnikající v Olomouckém kraji, jejíž hlavním předmětem podnikání je prodej galanterního zboží. Návrhy jsou zaměřeny na rozvoj vztahů se zákazníky, na rozšíření aktivit, které povedou ke zvýšení povědomí o firmě a k získání nových zákazníků. Na základě provedených analýz jsou vymezena východiska definující směr, jakým by se měl podnik ubírat, jeho vize, mise, odpovídající strategické cíle a stanoveny konkrétní kroky pro posílení konkurenceschopnosti. Základním principem použitým při tvorbě návrhů je rozvoj hodnoty pro zákazníka.
Posílení konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o.
Wagnerová, Hana ; Misiorz, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá posilováním konkurenceschopnosti účetního střediska Pneuservis ve VOP GROUP, s.r.o., který má v současné době finanční problémy a není dostatečně konkurenceschopný. Na základě strategické analýzy jsou provedeny návrhy. Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o. je navržena konkurenční strategie, jejíž součástí je stanovení vize, mise a strategických cílů. Cílem je získat nové zákazníky a posílit tak konkurenceschopnost Pneuservisu VOP GROUP, s.r.o..
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Kalužík, Jakub ; Haltufová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu opatření, která povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti. Základem části této práce nazvané Teoretická východiska práce je objasnění pojmů týkajících se strategického řízení a konkurenceschopnosti, kterými jsou především používané technologie, analýzy, charakteristiky prostředí maloobchodu s IT, současných trendů a vývoje, ale také stručná analýza firmy. Další část čerpá z teoretických poznatků z předchozí části a věnuje se analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotný návrh řešení a změn spojený se zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Hodnocení obchodní výkonnosti podniku
Hnidáková, Kristýna ; Janoštík, Milan (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením obchodní výkonnosti podniku Teoretická část práce je zaměřena zejména na význam hodnoty pro zákazníka a na porovnání jednotlivých přístupů k jejímu řízení. V analytické části jsou tyto přístupy aplikovány na podnik, a to za účelem zjištění předností a nedostatků jeho obchodní výkonnosti, z nichž následně vychází návrhy pro zlepšení stávající situace.
Zavedení a praktické uplatnění hodnotového managementu v organizaci
Vařecha, Michal ; Karásek, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou hodnotového managementu jako komplexního inovačního nástroje, jehož účelem je umožnit podniku dosáhnout konkurenční schopnosti ve všech jeho činnostech, růstu produktivity a také co největšího pokroku směrem ke stanoveným cílům s použitím minimálních zdrojů. Popisuje využití hodnotového přístupu a jeho metod, aplikačních disciplin a nástrojů. Účelem diplomové práce je stanovit obecný základ pro vedení firmy, které by mohlo úspěšně realizovat a uplatňovat hodnotový management v praxi.
Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Kurtin, David ; Schwarz, Erik (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření spokojenosti zákazníků, loajality a hodnoty pro zákazníka, který by umožňoval monitorování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Práce obsahuje rovněž formulaci návrhů na zlepšení a vyčíslení přínosů z jejich realizace.
Loyalty programs as a CRM tool used by airline
Demčáková, Vanda ; Topolová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubálková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Věrnostní programy v letecké společnosti jako nástroj řízení vztahů se zákazníky popisuje důležitost koncepce řízení vztahů se zákazníky v dnešním silně konkurenčním prostředí a vysvětluje jednotlivé pojmy týkající se vztahu mezi společností a klienty jako hodnota, spokojenost a loajalita zákazníků. V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány na konkrétní letecké společnosti. Důraz je kladen na dotazníkové šetření sloužící k průzkumu spokojenosti s věrnostním programem OK Plus Partner. Odpovědi dotazníku jsou následně podrobena analýze a z její výsledků jsou společnosti navrhnuta doporučení ke zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.