Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozvoj elektronizace samosprávy mikroregionu Zábřežsko ve vztahu k e-governmentu
Filipová, Lucie ; Ulman, Miloš (vedoucí práce) ; Martin, Martin (oponent)
Diplomová práce "Rozvoj elektronizace samosprávy mikroregionu Zábřežsko ve vztahu k eGovernmentu" zkoumá problematiku rozvoje elektronizace samosprávy ve vztahu k legislativě a eGovernmentu. Téma elektronizace veřejné správy je v posledních letech stále více diskutováno nejen v souvislosti s rostoucími nároky na rychlost zpracování a poskytování informací, ale také na usnadnění a zprůhlednění dílčích procesů ve veřejné správě. V teoretické části jsou popsány role eGovernmentu ve veřejné správě, proces elektronizace veřejné správy v ČR a jednotlivé služby eGovernmentu (Czech POINT, datové schránky, základní registry, komunikační infrastruktura veřejné správy), které využívají obce. Praktická část hodnotí stav využívaného softwarového a hardwarového vybavení, legislativně vázaného softwaru a služeb eGovernmentu na vzorku obcí mikroregionu Zábřežsko. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsou závěrem stanovena doporučení pro zkoumaný vzorek 20 obcí mikroregionu Zábřežsko.
Účel a funkce archivů a spisové služby ve státní správě. Vliv uchovávání dokumentů na národní ekonomiku.
Belzová, Aneta ; Kadlecová, Eva (vedoucí práce) ; Civínová, Denisa (oponent)
Tato práce se zaobírá spisovou službou ve státní správě. V teoretické části práce zmiňuji legislativu související s archivem a spisovou službou. Pak jsou tady popsány jednotlivé fáze koloběhu dokumentů. Jsou zde uvedeny možné podoby výkonu spisové služby a zároveň určeny, které subjekty mají povinnost vést spisovou službu a případně, v jaké formě. V teoretické části se zmiňuji i o Národním archivu a Národním digitálním archivu. Praktická část pak na něj navazuje, kde je graficky znázorněn vývoj státních výdajů právě na tuto státní organizaci. Dále je zde krátký průřez novelizacemi zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů a jsou uvedeny i nejčastější chyby prováděné při výkonu spisové služby. V poslední částí této práce jsou znázorněny grafy, které uvádí, kolik spisů ročně zřídí některé státní orgány a vysvětleny, co mohlo zapříčinit případný nárůst nebo pokles.
Ekonomické dopady reorganizace spisové a archívní služby MO ČR
Sojková, Romana ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou, zhodnocením výsledků a řešením problému řízení a rozvoje spisové a archivní služby v rezortu Ministerstva obrany (dále jen rezort MO) v podmínkách kontinuální reorganizace této služby a postupné implementace elektronických systémů podporujících tyto procesy v oblasti spisové a archivní služby v závislosti na elektronizaci státní správy České republiky. Shrnuje jednotlivé etapy historie a navazujícího vývoje spisové služby v rezortu MO, a v souladu s aktuální realizací opatření vázaných na zavádění elektronizace a automatizace jednotlivých etap životního cyklu dokumentu porovnává ekonomické aspekty a dopady do realizovaných činností. Shrnuje legislativu spisové služby se zaměřením na zvláštnosti evidence jednotlivých kategorií dokumentů v rezortu MO včetně předávání dokumentů do správního archivu rezortu MO. V další části shrnuje vývoj archivní služby, vytvoření soustavy archivů a výkon veřejné správy na úseku archivnictví a výkonu spisové služby v České republice, organizaci a postavení spolu s uvedením činností zajišťovaných archivem rezortu MO, jeho složením, působností a aktuálními změnami směřujícími k elektronizaci archivu. Závěrem hodnotí ekonomické dopady a řešení problémů řízení a rozvoje spisové a archivní služby v rezortu MO porovnáním dostupných ekonomických ukazatelů původního a aktuálního způsobu zajištění životního cyklu dokumentu v jeho jednotlivých etapách a poukazuje na klady i zápory aktuálních procesů nastavených platnou legislativou.
Administrativní procesy ve státní správě
Nepevná, Denisa ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku administrativních procesů ve státní správě. První část práce nám podává teoretický základ pro samotnou analytickou část a zabývá se vysvětlením výchozích pojmů: proces, administrativní proces, administrativní workflow, veřejná správa, státní správa, spisový a skartační řád a dalšími pojmy úzce souvisejícími s administrativními procesy a státní správou. Dále se autorka v teoretické části věnuje rozboru a popisu vykonavatelů státní správy, a to především se zaměřením na ministerstva. Druhá část bakalářské práce je zaměřena na charakteristiku vybraného orgánu státní správy a jeho služeb. Dále se tato praktická část zabývá popisem konkrétního vybraného procesu v orgánu státní správy a jeho analýzou. Jedná se o proces elektronické evidence pohybu dokumentů. Závěrem práce je návrh nejefektivnějších změn pro lepší fungování tohoto procesu a celkové usnadnění manipulace s dokumenty v elektronické podobě.
Datové schránky jako nástroj e-governmentu v České republice
Fančovič, Tomáš ; Vojtíšková, Jarmila (oponent) ; Smejkal, Vladimír (vedoucí práce)
Obsahem této práce je analýza a vysvětlení pojmu datové schránky v e-governmentu České republiky. Práce se bude zabývat postupem implementace a používání datových schránek v orgánech státní správy a samosprávy, konkrétně jejich používání na Městském úřadě v Chrudimi. Výsledkem práce budou možné návrhy a doporučení na zefektivnění využívání datových schránek na Městském úřadě Chrudim.
Optimální model informačního systému datových schránek
Balcar, Martin ; Hort, Lukáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou informačního systému datových schránek. Teoretická část obsahuje vymezení pojmu datových schránek, e-governmentu a nástrojů potřebných k využití datové schránky jako jsou elektronické certifikáty, elektronická konverze dokumentů, elektronická spisová služba a datové úložiště dokumentů. Problematika je zpracována z pohledu potřeb velké organizace typu Krajský úřad Jihomoravského kraje. Praktická část práce zahrnuje charakteristiku organizace a jejího informačního systému. Dále hodnotí začlenění datové schránky v organizaci pomocí provedené analýzy, ze které vyplývají jednotlivé návrhy na řešení problému.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Štěpánek, Jan ; Klement, Marcel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce analyzuje problematiku elektronizace státní správy, která je v posledních letech výrazně podporována, především díky dotacím z Evropské unie. Praktická část se pak zaměřuje na konkrétní příklad integrace technologického centra na vzorový městský úřad, včetně vázanosti s dalšími projekty typu spisové služby a vnitřní integrace úřadu.
Modelování procesů spisové služby a jejich specifika z pohledu zdravotní pojišťovny
Prudík, Kamil ; Svatoš, Oleg (vedoucí práce) ; Schön, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá modelování business procesů spisové služby a její elektronické formy v oblasti zdravotních pojišťoven. Na úvod je čtenář seznámen se základny oblastí procesního modelování a spisové služby včetně zákonných požadavků a specifika z pohledu zdravotní pojišťovny. V další části je popsána metodika MMABP podle, které jsou zanalyzovány procesy spisové služby dle zákonných požadavků. Tento model je dále konfrontován s praktickým případem vedení spisové služby elektronickou formou z pohledu zdravotní pojišťovny
Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu
Horáková, Dana
Horáková, D. Nástroje eGovernmentu v praxi městského úřadu. Bakalářská práce. Brno: MENDELU, 2015. Bakalářská práce se zabývá analýzou nástrojů eGovernmentu na konkrétním městském úřadu. Práce je rozdělena do dvou částí, na literární rešerši a vlastní práci. Literární rešerše obsahuje vymezení základních pojmů týkajících se eGovernmen-tu a popis základní nástrojů. Mezi tyto nástroje patří spisová služba, elektronický podpis, agendové informační systémy, datové zprávy, Czech POINT a základní registry. Nástroje jsou popisovány v souvislosti s odpovídající legislativní úpravou. V poslední části literární rešerše je krátce zmíněna budoucnost eGovernmentu. Ve vlastní práci jsou rozebrány nástroje eGovernmentu z praktického hlediska. Analýza je prováděna na Městském úřadu v Dačicích. V závěru práce podle možností uvedu řešení vyskytnutých problémů.
Náklady spojené s využíváním datové schránky Městského úřadu Vyškov
Pavlíková, Lucie
Bakalářská práce se zaměřuje na financování datové schránky Městského úřadu Vyškov. V rešeršní části se zabývá vysvětlením důležitých pojmů a také přiblížením datových schránek v zahraničí. V praktické části je práce zaměřena na dřívější financování datové schránky Městského úřadu Vyškov. V práci jsou analyzovány náklady spojené s využíváním DS MěÚ Vyškov, ke kterým patří hlavně náklady na časová razítka a elektronické podpisy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.