Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 108 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh modelu virtuálního obchodníka
Koplíková, Martina ; Blažek, Michal (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problémech při prodeji produktů ve firmě v elektronickkém obchodě, která úzce souvisí s odbytem. Obsahuje vymezení problému, návrh řešení, postupy a potřebné informace k vytvoření fungujícího e-shopu a zhodnocení možných výhod.
Návrh webových stránek
Hanáček, Ondřej ; Mrázová, Jana (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem webových stránek s dílčí částí informačního systému pro Základní školu a Mateřskou školu Ladná. Webové stránky budou určeny k nalezení veškerých informací o škole pro širokou. Informační systém bude sloužit pro zaměstnance školy, kteří do něj budou ukládat známky žáků a starat se o správu webu. Rodiče žáků zde budou mít možnost sledovat známky svých dětí z předmětů v elektronické žákovské knížce, zjišťovat zameškané učivo a omlouvat absenci.
Methodology of Website Design
Ondo, Ondrej ; Ličko, Jozef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on issues related to the design and implementation of Happy Tails website. The basis of website implementation is supported by documents summarised in the theoretical part, where new trends and phenomena, which are likely to become industry standards in the near future, are also highlighted. Kľúčové slová
Návrh elektronického obchodu pro zahradnickou firmu
Sedlák, Martin ; Klusák, Aleš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá realizací elektronického obchodu pro firmu z oblasti zahradnictví. Eshop bude zároveň sloužit jako nástroj k prezentaci zadavatele v oblasti internetu. Výchozí podklady pro návrh elektronického obchodu jsou požadavky zadavatele. V práci jsou uvedeny teoretické znalosti nutné pro následné provedení analýzy požadavků zadavatele a návrh elektronického obchodu na míru. Součástí práce jsou: analýza použité technologie pro vytvoření elektronického obchodu, popis zadavatele, okolí, ve kterém působí, ukázka a popis finální podoby elektronického obchodu.
Nová média a sport: Opakovaná konfrontace s neúspěchem na příkladu hokejového trenéra Josefa Jandače
Matějka, Filip ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Tato diplomová práce řeší vztah nových médií a sportu. Ústředním výzkumným problémem je opakovaná konfrontace s neúspěchem na příkladu profesionálního hokejového trenéra Josefa Jandače. Cílem předkládané práce je vyzkoumat, jak se vyvíjel Jandačův mediální obraz na vybraných novomediálních platformách (zpravodajských portálech a sociálních sítích). Rovněž chceme zmapovat, nakolik se lišil obsah prezentovaný jednotlivými novými médii a zda v určitou dobu nepřevládla konfrontace s neúspěchem. Kvalitativní obsahová analýza představuje prostředek k dosažení stanoveného cíle. Na základech zmíněné výzkumné metody došlo k rozboru článků ze sportovních webových portálů a příspěvků ze sociálních sítí. První skupina zdrojů zahrnuje internetové stránky iSport.cz, Sport.cz a iDNES.cz/Sport. Druhou skupinu zdrojů tvoří komentáře uživatelů na oficiální Facebookové stránce klubu HC Sparta Praha a příspěvky sparťanských fanoušků, pocházející z diskusního fóra fanklubu SHS. Výzkumný soubor čítá celkem 132 textů (68 článků a 64 příspěvků). Práce je rozdělena na teoretickou, kontextuální a analytickou část. Teoretická část nabízí relevantní teoretická východiska k relaci mezi novými médii a sportem, sportovnímu obsahu, sociálním sítím, atributům online fanouškovského publika a sportovní žurnalistice v digitálním...
Best practices strategické komunikace českých firem se zaměřením na web a komunikaci značky
Jančarová, Tereza ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá strategickou komunikací českých firem a jejich značek na webových stránkách a formulací best practices pro tuto oblast strategické komunikace. V České republice v současnosti není dostatek výzkumů, které by se touto problematikou zabývaly a principy nejlepší praxe pro komunikaci firem na webu v oboru také chybí. Práce si klade za cíl: vytvořit soubor teoretických poznatků o vybraném tématu strategické komunikace; popsat, jak české firmy komunikují na svých webových stránkách; a formulovat best practices pro strategickou komunikaci firem a značek na webových stránkách. Teoretická část je zaměřena na definování a popis klíčových pojmů a vytvoření báze poznatků pro výzkum. V metodologické části jsou stanoveny výzkumné otázky a charakterizovány vybrané metody zkoumání - obsahová analýza a rozhovory s odborníky z oboru. Pro kvantitativní obsahovou analýzu byl rovněž vytvořen Model tematických okruhů. Hypotéza předpokládá, že nadpoloviční většina vybraných firem nekomunikuje na webových stránkách své cíle ani vize a mise. Z výsledků vyplývá, že většina firem strategická sdělení nekomunikuje, což potvrzuje hypotézu. Zároveň bylo zjištěno, že se v komunikaci firem objevují témata, která se opakují napříč vzorkem a většina zachovává neutrálně formální tón komunikace v...
Porovnání webové stránky prezidentského kandidáta s jeho prezentací na Facebooku
Čechmanová, Monika ; Hrůzová, Andrea (vedoucí práce) ; Vocásek, Tibor (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu kampaně prezidentského kandidáta Jaroslava Bašty, který kandiduje za politickou stranu Svoboda a přímá demokracie (SPD) v roce 2023. Konkrétně bude porovnáván obsah webové stránky s obsahem na sociální síti Facebook, které slouží jako podpora jeho kandidatury. Cílem práce je zjistit rozdíly mezi obsahem na těchto dvou platformách a analyzovat použité strategie v oblasti marketingu, PR a veřejného mínění. Práce bude také zkoumat, zda prezidentský kandidát využívá prvky iliberalismu a jakým způsobem komunikuje svůj volební program. V teoretické části se práce zaměří na digitální komunikaci jako "nový nástroj politické komunikace" a vymezí klíčové pojmy a teorie související s digitální a politickou komunikací a marketingem. Výchozím zdrojem budou práce politologa Chytilka (2012 nebo 2019), který se specializuje na politický marketing, a práce Matuškové (např. 2006), expertky na politický a volební marketing. V praktické části práce bude použita metoda analýzy rétorických a obrazových prostředků pro mapování využívání populismu pro politické účely v předvolebním období, otázek "fake news" a strategií populistické rétoriky na Facebooku. Teorie budou vycházet z prací Šabatky (2014), Singera (2019) a Kharisové (2022). Bakalářská práce byla vytvořena v průběhu...
Vývoj katedrových webových stránek s využitím systému pro správu obsahu
KNOTEK, Petr
Cílem této bakalářské práce bude vytvořit webové stránky pro Katedru aplikované matematiky a informatiky s využitím systému pro správu obsahu. Stránky by měli poskytovat všechny potřebné informace dle vedení katedry, a dodržet zadané specifikace pro použití v rámci Ekonomické fakulty a Jihočeského univerzity.
Akcelerované mobilní webové stránky pomocí AMP HTML a AMP JS
MAYER, Martin
Cílem bakalářské práce je zpracovat a popsat technologii AMP (Accelerated Mobile Pages). AMP je technologie, s níž přišla společnost Google, a je určena převážně pro rychlé načítání statického obsahu na mobilních zařízeních. Výhodou této technologie je velice jednoduchá HTML struktura s minimem tagů a rychlé načítání díky Google AMP Cache, kdy se načte HTML, JavaScript a obrázky do vlastní cache. Nevýhodu spatřuji v relativně malé maximální velikost CSS a také v tom, že není možné použít téměř žádný vlastní JavaScript. V teoretické části se zaměřím na představení samotné AMP technologie, jeho syntaxe, funkce, popíši jednotlivé komponenty AMP. Porovnám ji s klasickým HTML a představím výhody a nevýhody této technologie při tvorbě webových stránek. V praktické části vytvořím webovou stránku pomocí AMP technologie, která bude použita k názorné demonstraci možností této technologie. Dále vytvořím průzkum, kde budu porovnávat weby vytvořené pomocí AMP a weby vytvořené pomocí klasického HTML u českých a zahraničních webů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 108 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.