Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační systém kulturních a hudebních akcí Brno Plus
Škrha, Jakub ; Květoňová, Šárka (oponent) ; Stryka, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá podstatnými kroky pro reálné vytvoření informačního systému pro redakci občanského sdružení Brno Plus, pro prezentaci článků, video reportáží, foto galerií a kulturních akcí brněnských kulturních zařízení. Tato práce se zabývá personalizací systému pro uživatele, navrhuje modul pro výměnu dat s jinými servery pomocí kanálů XML a nabízí modul pro správu zveřejňovaných reklam spolu s vyhodnocením jejích statistik.
Návrh internetových stránek
Šťastný, Jakub ; Kovář, Libor (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout a realizovat reprezentativní webové stránky pro stavební firmu APMB s.r.o. s nulovými vstupními náklady na použitý software. Součástí práce je také návrh firemního loga.
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Tomášek, Jan ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komplexním návrhem řešení propagace portálu zprostředkovávající IT služby na internetu. Tento návrh má podpořit úspěšné fungování portálu a vybudování jeho značky na internetu, kvalitní propagaci nabízených služeb, zajištění dostatečně velké klientely zákazníků a získání jejich důvěry. V první části bakalářské práce jsou obsaženy teoretické východiska k vytvoření marketingové strategie na internetu. V druhé části je provedena analýza potřebná k návrhu vlastního řešení marketingové strategie obsažený v další části.
Elektronický obchod firmy
Smolík, Luboš ; Zeman,, Tomáš (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce vytváří návrh elektronického obchodu a marketingové strategie společnosti Crhák s.r.o. Analyzuje současný stav elektronického obchodu a porovnáním s moderními trendy a vývojem v oblasti e-commerce, přináší řešení na kvalitnější marketingovou propagaci a optimalizaci systému.
Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz.
Prezentace na internetu a redakční systémy
Mondek, Jan ; Koláček, Tomáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout levný a efektivní způsob, jak vytvořit webové stránky pro živnostníka a jeho zavedenou firmu na prodej obuvi v malém městě. V této práci jsou popsány některé metody současných nástrojů a aplikací pro tvorbu webových prezentací a užití těchto nástrojů pro konkrétní zhotovení internetové prezentace na základě vypracovaných analýz a zpracovaných dotazníků.
Analýza a návrh elektronického obchodu firmy
Kohoutek, Josef ; Luhan, Jan (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na návrh nového řešení elektronického obchodu pro firmu ABBAS, a.s. která se specializuje na prodej bezpečnostních systémů, především pak na kamerové systémy. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zabývám teoretickými poznatky z dané problematiky. V druhé části se pak zaměřuji na praktickou část problematiky elektronického obchodování jako je SEO analýza, analýza konkurence, analýza klíčových slov, výběr vhodného poskytovatele elektronického obchodu, způsoby propagace a návrh možného řešení.
Optimalizace webových stránek a strategie prodeje
Horna, Michal ; Fialová, Hana (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Moje práce je zaměřena na optimalizaci webových stránek pro vyhledávače, optimalizační triky a následně na strategii prodeje, jenž zahrnuje marketingové a managerské znalosti ekonomického oboru jako konkurenční boj, propagaci a prezentaci na trhu.
Návrh zlepšení internetového marketingu pro vybranou B2B společnost
Roshchina, Polina ; Maštera, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení aktuálního stavu nástrojů internetového marketingu vybrané mezinárodní společnosti a vytvoření návrhů na jejich zlepšení. Společnost má několik poboček v Evropě, Asii, Severní a Jižní Americe a poskytuje B2B služby v odvětví Language Service Providers (LSP).
Prezentace na internetu a redakční systémy
Šedivý, Roman ; Mudruňka, Pavel (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této bakalářské práce je analýza současného stavu internetových stránek Ing. arch. Pavla Mudruňky z obsahové i vizuální stránky, dále potom návrh vhodných změn, zhodnocení open source redakčních systémů pro správu a aktualizaci a vybrat vhodný pro potřeby těchto internetových stránek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.