Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zabezpečení sociálních sítí
Hric, Michal ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Luc, Ladislav (oponent)
Sociální sítě v dnešní době představují pro většinu lidí nedílnou součást osobních a v některých případech i profesních životů. Zabezpečení sociální sítě je jedním z klíčových faktorů, které rozhodují o její kvalitě a důvěryhodnosti. Práce analyzuje zabezpečení šesti vybraných nejpoužívanějších sociálních sítí s důrazem na zabezpečení jejich webové aplikace, volitelné možnosti zabezpečení uživatelských účtů a zásady ochrany osobních údajů. Zabezpečení webové aplikace bylo rozdílné u všech zkoumaných sociálních sítí. Nejčastějším nedostatkem bylo použití podpisového algoritmu SHA-1, podpora šifry RC4 a nepodporovaná možnost HSTS. Volitelné možnosti zabezpečení uživatelských účtů byly nejlépe zajištěny u prvních dvou hodnocených sítí (Facebook a YouTube), ostatní sociální sítě poskytovaly uživatelům méně těchto možností. Zásady ochrany osobních údajů se významně neodlišovaly, hlavní rozdíly byly dány funkčností sociální sítě. Ačkoliv jsou v současnosti známa rizika nedostatečného zabezpečení sociálních sítí, i nejpoužívanější sociální sítě mají v tomto směru nedostatky.
Postavení statutárních orgánů ve výrobních družstvech
STEJSKALOVÁ, Naděžda
V roce 2012 došlo k zásadní legislativní změně, vstoupil v účinnost nový občanský zákoník a zákon o obchodních korporacích. Skončila účinnost obchodního zákoníku, což s sebou přineslo změny v právním režimu družstev. Změny se dotýkají nejen vnitřního uspořádání, ale i právního postavení členů představenstva a došlo také k výslovné úpravě odměňování členů statutárních orgánů. Postavení člena statutárního orgánu nebylo a v budoucnu ani nebude jednoduché. Na jedné straně možnost pozitivně, ale i negativně, ovlivnit chod, fungování a hospodaření společnosti, na druhé straně obrovská odpovědnost
Právní odpovědnost pracovníka sociálních služeb
Mitlöhner, Miroslav
Autor vysvětluje pojem právní normy a právní vědomí, stanoví předpoklady vedoucí ke vzniku právní odpovědnosti. Uvádí kromě obecné odpovědnosti i zvláštní druhy odpovědnosti za škodu. Pozornost věnuje nové právní úpravě ochrany osobních údajů.
Marketing a ochrana osobních údajů
Koudelová, Eliška ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá ochranou osobních údajů v marketingu a vysvětluje důležité pojmy týkající se této problematiky. Hlavní pozornost je dána internetu, možnosti ohrožení osobních údajů spojené s jejím používáním a zdůraznění ochranných prostředků. První část práce je charakterizována Zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých údajů, a vysvětlení základních pojmů (osobní údaj, subjekt údajů, zpracovatel apod.). Nechybí ani seznam legislativních předpisů ochrany osobních údajů v České republice. Druhá část se zabývá legislativou Evropské unie. Třetí část je krátce věnována mezinárodnímu marketingu. Čtvrtá část obsahuje internetový marketing a možnosti ohrožení osobních údajů. Zahrnuje i praktické příklady ohrožení a ochranné prostředky.
Návrh optimálního modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus
Dobiášová, Olga ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lukeš, Ivo (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaváděním nového modelu e-komunikace pro divizi mikroskopů a průmyslových endoskopů společnosti Olympus. V první části jsou položeny teoretické základy pro vypracování diplomové práce. Zde jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingových a komerčních komunikací, dále rozdíly mezi kupním rozhodovacím procesem spotřebitele a firem, nastíněna problematika brand managementu, situační a SWOT analýzy a nakonec rozebrány základní zákony vztahující se jednak obecně ke komerčním komunikacím, ale i přímo k oblasti e-marketingu. V aplikační části je zmíněna historie společnoti Olympus, dále je zde vytvořena situační a SWOT analýza divize mikroskopů společnosti Olympus, postup při zpracování klientské databáze, postup při vývoji formy zasílaných obchodních sdělení a výsledky prvního a druhého provedeného e-mailingu. Na závěr jsou naznačena další doporučení do budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.