|
Návrh rozvoje malého podniku
Veselý, Tomáš ; Sedláček, Jaroslav (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem rozvoje podniku XYZ, s.r.o., jehož předmětem podnikání je především provozování osobní přepravy vozem zákazníka. V práci je obsaženo shrnutí teoretických poznatků k problematice řízení malého podniku, podnikání ve službách a tvorbě podnikatelského plánu. Samotný návrh rozvoje obsahuje odbornou analýzu současné situace podniku a konkrétní podnikatelský plán pro budoucí rozvoj firmy. Implementace návrhu řešení povede ke zlepšení ekonomické situace podniku a k dosažení většího tržního podílu.
|
|
Podnikatelský plán pro založení malé společnosti
Absatz, Marek ; Krajíček, Pavel (oponent) ; Mazlová, Tamara (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření návrhu podnikatelského plánu pro založení malé společnosti zaměřené na prodej a servis informačních a komunikačních technologii ve městě Moravský Krumlov. Diplomová práce je rozdělena do tří vzájemně provázaných částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část, na základě literární rešerše, vymezuje základní pojmy dané problematiky. Analytická část, prostřednictvím strategické analýzy, postihuje mikroekonomické a makroekonomické souvislosti, tedy celkovou situaci a předpoklady daného trhu. Návrhová část obsahuje vlastní návrh podnikatelského plánu – popis podniku, vizi a misi, obchodní, marketingový a organizační plán, hodnocení rizik a dále finančních aspekty zamýšleného plánu.
|
|
Podnikatelský záměr - Založení společnosti na prodej proteinových doplňků
Valeš, Tomáš ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba podnikatelského plánu pro založení společnosti na výrobu a prodej trojkombinace příchutí proteinových doplňků výživy. V první části práce jsou popsány teoretická východiska. V druhé fázi jsou provedeny všechny potřebné analýzy prostředí například konkurence nebo průzkumu trhu. A na závěr je zpracovaná kalkulace výrobku, finanční plán atd, kde ze všech výsledků dojdeme k závěru, jeslti je podnik realizovatelný.
|
|
Marketingový mix konkrétního podniku
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
|
| |
| |
|
Návrh podnikatelského záměru na založení čajovny
Sasková, Lucie ; Milichovský, František (oponent) ; Zvejšková, Michaela (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru na založení čajovny v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje teoretické poznatky, kde jsou vysvětleny pojmy a metody, ze kterých vychází další části práce. Druhá část se zabývá analýzou prostředí a analýzou konkurence. V poslední části jsou návrhy na založení čajovny, které zahrnují organizační strukturu, finanční plán podniku a další.
|
| |
|
Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí marketingového výzkumu, který probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
|
|
Marketingový mix vybraného strojírenského podniku na B2B trhu v Rusku
Kozlova, Elena ; Plíhal, Petr (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v mezinárodním prostředí. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tématem. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti Dieffenbacher – CZ, hydraulické lisy, s.r.o. za předpokladu její budoucí expanze na ruský trh, přičemž získané výsledky jsou následně uvedeny ve SWOT analýze. V návrhové části práce jsou předloženy možné návrhy a doporučení z pohledu marketingového mixu pro úspěšný vstup vybraného strojírenského podniku na ruský trh v souladu s výsledky z jednotlivých analýz a teoretických poznatků.
|