|
Vnímání aktuálních trendů online reklamy se zaměřením na retargeting
Říhová, Terezie ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce obsahuje komplexní pohled na současnou podobu internetové reklamy v souvislosti s možnostmi, které s sebou nese nepřetržitý technologický vývoj soudobé společnosti. Internetová inzerce a její rozsah je nahlížena z marketingové perspektivy i v kontextu mediálních studií. Společně s historií online reklamy představuje diplomová práce vývoj internetového trhu a v těchto souvislostech je poukázáno na dosah online reklamního průmyslu. Čtenáři jsou seznámeni se základními typy online reklamy, platebními modely a způsoby nákupu internetové inzerce. Práce se podrobně věnuje moderním trendům, jako jsou programatický nákup reklamy, behaviorální cílení, retargeting a řada dalších, které jsou zkoumány z pohledu inzerentů, zprostředkovatelů internetového obsahu i samotných uživatelů, jejichž soukromí je těmito trendy z určitého pohledu narušeno. Pro poukázání na složitost dané problematiky práce obsahuje i hlubší technologické informace, v závěru teoretické části se dotýká také intenzivně diskutovaného tématu blokování reklamy. K vytvoření širšího závěru o řešeném tématu je součástí práce také interpretace dotazníkového šetření zaměřeného na běžné uživatele a prezentace poznatků ze strukturovaného dotazníku, který byl určen předním českým odborníkům z oblasti online marketingu.
|
|
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
|
|
Prezentace na internetu a redakční systémy
Kolář, Jiří ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o historii a smyslu technologie internetu v návaznosti na tvorbu a účel webové prezentace. Práce analyzuje technologie nezbytné k vytvoření webové prezentace včetně analýzy aktuálního trhu ve snaze zjistit existující nabídku, tedy především dostupné služby a jejich cenu. V závěru se práce soustředí na názornou ukázku realizace webové prezentace v praxi a na zhodnocení využití jednotlivých poskytovaných služeb konkrétními cílovými skupinami.
|
| |
|
Návrh elektronického obchodu
Kováčik, Viktor ; Lábus, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje statistiky o nejčastějších nákupech na Internetu. Popisuji zde situaci podniku na trhu a navrhuji pro něj elektronický obchod.
|
|
Firemní web jako nástroj marketingu
Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá se také návrhem změn informačního schématu za účelem zpřehlednění webu.
|
| |
| |
| |
|
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davčíková, Gabriela ; Korcová, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Návrh komunikačního mixu vybraného podniku“ je na základě vypracovaných analýz současného stavu podniku navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení komunikačního mixu. Práce je rozčleněna na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické a návrhové části a jsou zde popsány složky komunikačního mixu v kontextu celého marketingu. Praktická část analyzuje vybraný podnik a jeho komunikační mix. Z provedených analýz vychází závěrečná návrhová část, kde je popsán plán ke zlepšení současného stavu komunikačního mixu podniku.
|