Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
3D hra ve WebGL - Inball
Jurčík, Lukáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem tvorby aplikací v prostředí webových prohlížečů, zvláště počítačových her. Na začátku jsou popsány různé metody tvorby her v prohlížečích. Následuje část věnující se frameworkům pro WebGL a fyzice ve hrách. Cílem práce je návrh a implementace 3D počítačové hry Inball založené na hrách typu Neverball a Ballance. Aplikace je založená na technologii WebGL, používající knihovnu Three.js.
Detekce kolizí v 3D scéně
Přibyl, Tomáš ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup tvorby algoritmů pro detekci kolizí ve Javascriptovém programovacím jazyku. Součástí práce jsou i testovací aplikace. Tyto aplikace zjistí vlastnosti algoritmů a změří jejich výpočetní čas.
Elektronický obchod ve 3D rozměru
Spousta, Martin ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice tvorby 3D elektronických obchodů v obecné rovině praktického využití. Obsahuje popis současného stavu elektronických obchodů, teoretické řešení problému přechodu na 3D s popisem výhod, nevýhod a zdůvodnění nového řešení. V neposlední řadě obsahuje i jeho praktické provedení.
3D hra webGL s fyzikou
Maixner, David ; Starka, Tomáš (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem a implementací 3D webové hry s fyzikou s využitím vybraných frameworků. Nakonec se zabývá testováním aplikace.
Zobrazení 3D scény ve webovém prohlížeči
Mahr, Lukáš ; Klepárník, Petr (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací interaktivního prohlížeče 3D modelů ve webovém prohlížeči. Cílem práce je věrné představení průmyslových a komerčních výrobků potenciálním zákazníkům daného produktu. Výsledná aplikace umožňuje rozklad objektu na jednotlivé díly a speciální poloprůhledné zobrazení se zvýrazněním hran. Pro implementaci je využita webová technologie WebGL a knihovna Three.js.
WebGL2 renderer ve WebAssembly
Režňák, Pavel ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na rychlé vykreslení 3D scény ve webovém prohlížeči s použitím moderních technologií, jako je WebGL a WebAssembly. V textu je popsán proces překladu aplikace psané v jazyce C++ do WebAssembly pomocí překladače Emscripten a její začlenění do webové stránky. Dále je rozebrán obousměrný způsob komunikace mezi jazykem C++ a JavaScriptem, jako je volání funkcí, vytváření tříd či sdílení paměti. Během návrhu vykreslovacího jádra jsou vzpomenuty některé způsoby a metody optimalizace vykreslování. Na závěr jsou jednotlivé technologie porovnány z hlediska jejich výkonu.
Implementace algoritmu pro zobrazování terénu s pomocí WebGL
Kaláb, Jan ; Pečiva, Jan (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zobrazováním rozsáhlých terénu v reálném čase pomocí WebGL. Práce se také zabývá způsoby měření a reprezentace výškových dat. V práci je také srovnáno několik frameworků pro WebGL a také popisuje praktické využití HTML5 technologií jako například WebWorkers. Kromě toho také srovnává výkon a kompatibilitu současných webových prohlížečů s technogiemi HTML5.
Atmosferické efekty ve WebGL
Brydl, Jaroslav ; Lysek, Tomáš (oponent) ; Starka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá simulací a vykreslováním atmosferických efektů v prostředí WebGL s využitím aplikačního rozhraní Three.js. Jsou popsány principy fungování a implementace efektů střídání dne a noci, mraků, sněhu, deště a stínů. Efekty jsou převážně implementovány pomocí GLSL shaderů, které umožňují snadné použití napříč různými platformami.
Webové 3D aplikace s využitím open-source frameworku Babylon.js
CHYTRA, Filip
Cílem této bakalářské práce bude představení tvorby 3D modelů/scén a jejich vkládání do webových aplikací za pomocí open-source frameworku Babylon.js. V dnešní době se stále častěji setkáváme s využíváním trojrozměrných technologii, virtuálních a rozšířených realit (VR a AR) napříč mnoha medii a odvětvími jako jsou například kinematografie, herní průmysl, výcvikové trenažéry aj. Podobný trend implementace těchto technologií je předpokládán v následujících pár letech i u webových technologií a je podmíněn vývojem nových webových standardů a JavaScriptových API, jako jsou OpenGL, WebGl a v neposlední řadě nejnovější WebGPU, které umožňují využití fyziky a zpracování obrazu a efektů zrychlených na GPU jako součást plátna webové stránky. Autor se ve své práci zaměří na popis funkce samotného 3D enginu Babylon.js a porovnání s dalšími softwary pro tvorbu 3D počítačové grafiky a na její implementování do kódu webu. Základem práce bude na jednoduchých ukázkách důkladně demonstrovat možnosti základních nástrojů a funkcí pro založení scény, vytvoření základních objektů (světlo, kamera, polygonové sítě) a práci s materiály, ale také ukázání pokročilejších technik jako jsou průnik a sloučení objektů, animace, práci s uživatelskými vstupy, fyzikální engine, kostry, partikly a shadery. Cílem praktické části pak bude vytvoření vlastní 3D webové prezentace, na které bude demonstrováno vkládání jednotlivých praktických ukázek do kódu stránek v rámci HTML5 a popsáním možných uplatnění frameworku Babylon.js na webu.
Analýza standardů a nástrojů pro zobrazení 3D modelů na webu
Pekařová, Kateřina ; Čábelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Laštovička, Josef (oponent)
Analýza standardů a nástrojů pro zobrazení 3D modelů na webu Abstrakt Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu nad vybranými současnými standardy a nástroji pro zobrazení 3D objektů na webu. Nejprve jsou v první části blíže popsány vybrané technologie. Praktická část je rozdělena do dvou fází testování, v rámci kterých dochází k určení podmínek testování, navržení testovaných proměnných a implementace do vlastních testovacích webových stránek. Takto připravené nástroje jsou následně otestovány pomocí vývojářských nástrojů v samotných webových prohlížečích. Výsledky tohoto testování jsou graficky zpracovány a vyhodnoceny. Klíčová slova: 3D, web, analýza, WebGL, Three.js

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.