Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Monitorování návštěvníků webových stránek
Jelič, Martin ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Práce se zabývá webovou analytikou, jejími pojmy, principy, souvisejícími problémy a jejich řešením. Je zde zevrubně popsáno několik existujících nástrojů pro webovou analytiku. Těžištěm práce je návrh a implementace nového nástroje, který umožňuje monitorovat provoz na webových stránkách a vyhodnocovat údaje za účelem řízení internetových projektů. V rámci práce jsou prezentovány výsledky testování nástroje v reálném provozu a jejich srovnání s existujícími nástroji, od kterých se nový nástroj v některých vlastnostech odlišuje. Práce pojednává též o výhodách použití dokumentově orientované databáze MongoDB pro účely monitorování návštěvnosti webových stránek.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Analýza chování uživatelů a výkonnosti vybraného elektronického obchodu
Pelikán, Hugo ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Burian, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou chování uživatelů a výkonností vybraného elektronického obchodu. Teoretická část práce charakterizuje nakupování online v České republice, obchodní účinnost webových stránek a nejdůležitější zdroje návštěvnosti elektronických obchodů. Aplikační část se věnuje konkurenčnímu srovnání z pohledu zákazníků, atraktivity nabídky a cen. Dále práce s využitím webové analytiky a uživatelského testování charakterizuje chování uživatelů a vyhodnocuje účinnost jednotlivých online marketingových kanálů. Závěr práce je věnován doporučením, jejichž cílem je zvýšení výkonnosti konkrétního elektronického obchodu.
Využití kvalitativních dat o chování uživatelů ve webové analytice
Repetný, Michael ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a využitelnost kvalitativních dat pro lepší rozhodování. Popisuje význam webové analytiky, jednotlivé alternativní nástroje pro sběr dat a jejich využitelnost. Řešeným problémem je nízký počet online objednávek na webových stránkách. Zvolený problém je řešen pomocí implementace analytického programu Zeerat a následné analýzy odpadu návštěv na jednotlivých krocích v objednávkovém procesu, teplotní mapy kliků na problémové stránce a odpovědí z online dotazníku. Následně je na základě analýzy navržena alternativní verze stránky. Podařilo se dosáhnout zvýšení počtu objednávek o 107 %. Hlavní přínos této práce je v porovnání jednotlivých metod analýzy kvalitativních dat a následné aplikaci vybrané kombinace nástrojů na konkrétním projektu za účelem zvýšení obchodní výkonnosti.
Analýza a návrh redesignu webu vybrané společnosti
Urbanová, Kateřina ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Jelínek, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu stávající webové prezentace vybrané spo-lečnosti s využitím uživatelského testování použitelnosti, zkoumání dat z Google Analy-tics, SEO hodnocení a analýzou chování uživatelů dle heatmap. První teoretická část se zabývá vymezením postavení webových stránek v marketingu, teoretickou charakteristikou jednotlivých webdesignů a jejich srovnání, shrnutí zvyklostí návrh internetových stránek a metod webové analýzy a hodnocení chování uživatelů. Praktická část využívá získaných znalostí z teoretické části a aplikuje je formou analýzy na aktuální webové stránky vybrané společnosti. Vedlejším cílem je specifikovat doporučení pro vytvoření designu nových stránek na základě získaných výsledků hodnocení a best practices návrh webu, které jsou uvedeny v teoretické části.
Marketingové využití dat internetových obchodů
Přichystal, Jakub ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá možnostmi využití zákaznických dat internetovými obchody za účelem zefektivnění marketingových procesů. Cílem práce je pomocí analýzy dostupných dat získat přehled o chování zákazníků a jejich preferencích. Za využití poznatků získaných při analýze jsou navrhnuty možnosti, jak tyto informace využít pro lepší cílení marketingové komunikace a segmentaci zákazníků. Teoretická část práce popisuje zdroje dat, jejich využití a metriky využívané k měření marketingových kampaní. Praktická část obsahuje případovou studii s analýzou dostupných dat a návrhy jak poznatky získané analýzou využít pro marketingové kampaně. Přínosem práce je popis jak jednoduše získat konkurenční výhodu na základě analýzy dostupných dat za využití volně dostupných prostředků.
Data analysis of web prezentation in a software company
Henčelová, Katarína ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Lalinský, Jan (oponent)
Tato práce se věnuje možnostem práce s daty týkajících se činnosti návštěvníků webu společnosti. Věnuje se z části webové analytice a Business Intelligence. Cílem práce bylo vytvořit nástroj, který data uchová, zanalyzuje a vytvoří nad nimi reporty. Za přínos práce se považuje poskytnutí nástroje vedení konkrétní společnosti, která splňuje potřeby managementu. Požadavky na tento nástroj byly definované vedením firmy a nástroj je navrhnutý tak, aby managementu pomohl při rozhodování a vytváření webové strategie.
Sledování vývoje webu po zavedení jazykové mutace /pracovní název/
Fila, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Diplomová práce, Sledování vývoje webových stránek po zavedení jazykové mutace, je v první části zaměřena na teoretické základy webové analytiky (historie webové analytiky, metody sběru dat, základní metriky) a internetového marketingu (významnost internetového marketingu a jeho rozdělení, Pay Per Click reklama). Dále je zde představen analytický nástroj Google Analytics. V analytické a aplikační části je představena společnost Segway-Point a její webové stránky. Na těchto stránkách je sledován vývoj (návštěvnost, míra okamžitého opuštění, tok uživatelů, konverze, atd.) před a po zavedení jazykové mutace a upravováno nastavení reklamy pomocí nástroje Google AdWords. Výsledkem práce je vyhodnocení hypotéz a seznam rad a doporučení společnosti Segway-Point.
Uplatnění výstupů Google Analytics v procesech malých cestovních kanceláří v ČR
Barek, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Samec, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mírou využití webové analytiky v procesech malých cestovních kanceláří v ČR, konkrétně mírou využívání služby Google Analytics. Pro bakalářskou práci byly definovány cíle, které jsou analyzování a definování základních výstupů služby Google Analytics, analyzování a definování základních procesů cestovních kanceláří s ohledem na možnosti využití v souvislosti se službou Google Analytics, zjištění míry využívání výstupů Google Analytics v procesech cestovních kanceláří v ČR. Hlavním přínosem práce je identifikace klíčových procesů malých cestovních kanceláří, které lze analyzovat pomocí služby Google Analytics, a průzkum, do jaké míry je služba Google Analytics využívána v procesech cestovních kanceláří v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.