Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace cestovních kanceláří v sociálních médiích
Barek, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace cestovních kanceláří v prostředí sociálních médií. Mapuje současné zapojení pěti vybraných sociálních médií do marketingové komunikace sedmi nejvýznamnějších cestovních kanceláří v České republice. Autor srovnává reálný stav komunikace v sociálních médiích s vlastním průzkumem preferencí klientů cestovní kanceláře. Ze srovnání vychází série doporučení pro marketingovou komunikaci cestovních kanceláří v sociálních médiích v závěru práce.
Uplatnění výstupů Google Analytics v procesech malých cestovních kanceláří v ČR
Barek, Jan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Samec, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mírou využití webové analytiky v procesech malých cestovních kanceláří v ČR, konkrétně mírou využívání služby Google Analytics. Pro bakalářskou práci byly definovány cíle, které jsou analyzování a definování základních výstupů služby Google Analytics, analyzování a definování základních procesů cestovních kanceláří s ohledem na možnosti využití v souvislosti se službou Google Analytics, zjištění míry využívání výstupů Google Analytics v procesech cestovních kanceláří v ČR. Hlavním přínosem práce je identifikace klíčových procesů malých cestovních kanceláří, které lze analyzovat pomocí služby Google Analytics, a průzkum, do jaké míry je služba Google Analytics využívána v procesech cestovních kanceláří v ČR.

Viz též: podobná jména autorů
6 Barek, J.
2 Barek, Jaroslav
1 Barek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.