Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 140 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití strojového učení pro predikci odchodu zákazníka
Fridrich, Martin ; Chramcov, Bronislav (oponent) ; Lenort, Radim (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Disertační práce se zaměřuje na predikci odchodu zákazníků v prostředí elektronického maloobchodu. Text představuje současný stav vědeckého bádání, analyzuje klíčové trendy a identifikuje příležitosti pro další výzkum. Literární rešerše je dílem realizována prostřednictvím metod pro zpracování přirozeného jazyka. Cílem práce je navrhnout, implementovat a zhodnotit systém strojového učení pro predikci odchodu zákazníků v elektronickém maloobchodě, který reflektuje perspektivy ekonomického dopadu navazujících retenčních aktivit a umožňuje bližší porozumění modelovanému jevu. Vlastní řešení je strukturováno do částí vymezení problému, porozumění a zpracování dat, modelování, vyhodnocení, interpretace a produkční nasazení systému. Nad rámec klasického pojetí odchodu zákazníka, jako absence transakce v budoucím období, je představeno nové pojetí inkrementálního ekonomického dopadu retenční kampaně. Přístupy jsou ověřeny na dvou datových souborech. V rámci modelování je uvažováno o GLM, SVM, ANN, rozhodovacích stromech a meta-algoritmech. Vnější parametry vlastního zpracování dat a konstrukce modelu jsou odhadnuty s pomocí Bayesovské optimalizace. Porozumění modelovaným jevům je podpořeno s pomocí SHAP nástrojů, které jsou rozšířeny v oblastech odhadu a vizuální prezentace. Z pohledu přirozených ukazatelů prediktivních schopností vyčnívají řešení využívající náhodné lesy nebo gradient boosting, v klasickém pojetí vynikají i ANN. Z hlediska ekonomického výsledku retenční aktivity vyčnívá nové pojetí úlohy, pozoruhodné jsou především systémy postavené na rozhodovacích stromech nebo meta-algoritmech. Jako klíčové nezávislé proměnné se podařilo identifikovat reprezentace stáří a frekvenci interakcí a transakcí, v novém pojetí vyčnívá i hodnota zákazníka. Určení a porozumění zákaznickým shlukům, na které je vhodné cílit, pak přímo podporuje související retenční aktivity. Disertační práce tak představuje ucelený přehled nových přístupů a nástrojů pro predikci odchodu zákazníka, využitelných jak pro další výzkum, tak v podnikové nebo pedagogické praxi.
Návrh CRM pro internetový obchod pomocí projektu
Kovaříková, Monika ; Fiala, Zdeněk (oponent) ; Zvejšková, Michaela (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá efektivními řešeními pro řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ABC, s.r.o. Zaměřuje se na faktory působící na spokojenost a loajalitu zákazníků, kteří ve výsledku reflektují zisk společnosti. Práce poskytuje návrh pro zlepšení stávající situace zákaznické podpory internetových stránek.
Nasazení systému CRM v produkční firmě
Popelka, David ; Hégr, Robert (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá nasazením systému CRM v produkční firmě Entity production, s.r.o. Na základě zjištěných faktů z analýzy procesů a společnosti jako takové, obsahuje řešení nasazení CRM systému ve společnosti a s tím spojené výhody a slabiny.
The application of Fuzzy Logic to Support Customer Relationship Management
Nguyen, Huy ; Pukajová, Zuzana (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
The master’s thesis focuses on application of fundamental principle of Fuzzy Logic to predict the selection of customers for direct marketing campaigns by incorporating fuzzy approach. A fuzzy model is proposed for selection of customers who should be targeted for sale of subscription schemes. Selection criteria are formulated on the basis of customer’s balance, customer’s age and annual income. Fuzzy logic approach is used for decision making for targeting specific customers for subscription of a product.
Návrh aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky
Kozák, Jan ; Kovář, Miroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh webové aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky a souvisejících obchodních procesů na základě požadavků a analýzy současného stavu ve vybrané společnosti použitím technologie PHP a databáze MySQL.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Vařachová, Jana ; Buřival, Zdeněk (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu informačního systému pro řízení vztahu se zákazníky implementovaném ve společnosti AURA, s.r.o., která se zabývá vývojem a dodávkou informačních systému zaměřených na vojenskou logistiku. Obsahem práce je teoretický základ nutný pro zpracování analýz a pochopení pojmů uvedených v práci a výstupy analýz. Výstupem analýz jsou informace, které jsou použity pro vytvoření návrhu na zlepšení současné situace.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Olexik, Martin ; Stančík, Martin (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a posouzení přínosu navrhovaných změn v reálné společnosti nazvané fiktivním názvem Stavební výroba, a.s. V práci se zaměřím na rozšíření funkčnosti stávajícího informačního systému tak, aby vyhovoval potřebám managementu a zároveň byl finančně méně náročný než původní systém.
Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře
Kovář, David
Kovář, D. Péče o zákazníky ve vybrané marketingové agentuře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků nejmenované marketingové agentury. Výzkum je proveden pomocí dotazníkového šetření u významných klientů marketingové agentury. Dotazníkový výzkum měl návratnost přibližně 30 %. Následně je provedena anonymizovaná rešerše péče o zákazníky u třinácti konkurenčních marketingových agentur. Na základě výsledků obou výzkumů vznikají doporučení pro zvýšení kvality péče ve vybrané marketingové agentuře. U doporučení byly vyčísleny náklady pro lepší určení priorit zapracování. Na základě provedených výzkumů vyšlo najevo, že zkoumaná marketingová agentura má až na výjimky spokojené zákazníky a její servis má vysoký standard. Slabé stránky marketingové agentury jsou rychlost, práce se sociálními sítěmi a nevhodný výběr některých předností pro prezentaci k zákazníkům. V porovnání s konkurencí naopak marketingová agentura disponuje výhodou v nabízené komplexnosti služeb a edukací klientů.
Factors influencing customer profitability: an empirical examination in noncontractual settings
Hanuska, Norbert ; Kyjonka, Vladimír (vedoucí práce) ; Král, Jaroslav (oponent)
Porozumění, jak řídit vztah se zákazníky, se stalo důležitým tématem pro akademiky i praktiky v posledních letech. Efektivita a profitabilita obchodních vztahů může být do značné míry zlepšena identifikací hnacích faktorů nejvíc profitabilních zákazníků a jejich použití pro marketingové cílení na dané zákazníky. V této studii identifkujeme charakteristiky jako průměrná útrata během jedné obchodní transakce, délka vztahu zákazníka s firmou, úroveň nakupování různých produktových kategorií a také demografické charakteristiky jako věk a pohlaví jako důležité faktory nejlepších zákazníků. Výsledky této studie mají relevantní dopady jak pro akademiky zkoumající charakteristiky nejprofitabilnějších zákazníků v prostředí, kde zákazník není vázán kontraktem, tak pro praktiky, kterým výsledky můžou pomoct při vytváření efektivních marketingových strategií. Navíc výsledky procesu získávání vědomostí o zákaznících prostřednictvím různých data miningových technik přispívá k identifikaci vhodnosti použití těchto metod. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Trendy v oblasti podnikových informačních systémů se zaměřením na CRM
Barták, Miloš ; Lipková, Helena (vedoucí práce) ; Dvořák, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je představení vybraných trendů v oblasti CRM informačních systémů. Úvodní část práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky, které rozebírá z hlediska marketingu i informačních technologií. Seznamuje také čtenáře s architekturou CRM informačních systémů a s možnostmi implementace těchto řešení. Představuje rovněž vybrané dodavatele CRM systémů, kteří mají na trhu dominantní postavení. Následující část práce je pak zaměřena již na samotné trendy, které jsou u CRM informačních systémů patrné. Zejména se jedná o cloud computing, social CRM a internet věcí. Další část práce využívá praktickou formou poznatky z předcházejících kapitol. Věnuje se totiž tvorbě poptávky pro implementaci nového CRM řešení v reálné firmě ze segmentu SME. Úvod této kapitoly představuje vybranou společnost a analyzuje současný stav CRM a ICT v této firmě. Následující část pak představuje očekávané cíle implementace nového CRM řešení a rozebírá hlavní požadavky, které jsou na toto řešení kladeny. Závěr kapitoly se věnuje výběru dodavatelů, kteří budou osloveni, a hodnotícím kritériím. Výstupy z této diplomové práce pak poslouží jako podklady pro přípravu reálné poptávky po novém řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 140 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.