Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  začátekpředchozí200 - 209dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
FEDORKOVÁ, Tereza
Téma mé diplomové práce se týká nákupního chování spotřebitelů v oblasti m-Commerce. Cílem této práce je na základě analýzy nákupního chování a postojů spotřebitelů zhodnotit potenciál tohoto prodejního kanálu na českém trhu. M-Commerce se stává jednou z nedůležitějších a nejprogresivněji rostoucí součástí on-line světa a internetového nakupování. Je to nákupní kanál, který je neustále ve stadiu zrodu, mnoho lidí se ho ještě nenaučilo používat, přesto můžeme předpokládat jeho raketový vzrůst. První polovinu mé práce jsem věnovala zpracování literární rešerše, ve které je představena problematika nákupního chování a oblast m-Commerce a její základní pojmy. Na základě sekundárních dat jsem popsala současný stav m-Commerce a analyzovala české i světové průzkumy, věnující se této problematice. Druhá polovina mé práce je poté věnována vlastnímu výzkumu nákupního chování v oblasti m-Commerce. Jako cestu k získání primárních dat jsem si vybrala jednu z kvantitativních metod marketingového výzkumu dotazníkové šetření.
Moderní technologie a jejich uplatnění v cestovním ruchu
ZELENKOVÁ, Martina
Hlavním cílem práce bylo prostřednictvím analýzy vytipování moderních technologií v cestovním ruchu. Vedlejším cílem bylo poté aplikovat tyto technologie do cestovního ruchu a navrhnout opatření ke zlepšení stavu. Nejprve bylo nutno nastudovat odbornou literaturu a na základě toho sepsat literární rešerši. Poté bylo uskutečněno terénní šetření. Výsledky šetření posloužily ke zjištění, jak jsou vybrané technologie využívány účastníky cestovního ruchu. Tyto výsledky byly zároveň podkladem pro návrhy opatření. Ty by měly posloužit podnikatelským subjektům lépe se přizpůsobit současným požadavkům svých zákazníků.
Grafický design mobilního webu
Košťál, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem grafického designu webu optimalizovaného pro mobilní telefony. Na úvod jsou popsány charakteristické rysy mobilních telefonů a jejich uživatelů z hlediska, které je důležité při návrhu grafického designu. Následně je popsán mobilní web a jeho možné alternativy. Po tomto úvodním seznámení následuje kapitola věnovaná přímo grafickému designu mobilního webu (obecné principy, specifika, rozvržení, doporučení). Tyto teoretické poznatky jsou využity při návrhu grafického designu na konkrétním případě formou případové studie. K řešení grafického návrhu mobilního webu byl vybrán Integrovaný studijní informační systém Vysoké školy ekonomické v Praze. Mezi uživateli informačního systému byl proveden průzkum, který byl zaměřen na studenty a šetřil, zdali přistupují ke školnímu informačnímu systému prostřednictvím mobilního telefonu, pociťují absenci jeho mobilní verze, a které aplikace informačního systému nejvíce využívají. Na základě provedeného výzkumu je stanovena informační architektura, podle které je navržen grafický design základních obrazovek mobilní verze webu školního informačního systému. V závěru bakalářské práce je finální návrh prezentován vybraným studentům, kteří zhodnotí informační architekturu a grafický design základních obrazovek webu aby bylo možné prokázat, že na základě provedeného průzkumu mezi studenty byly navrženy takové výstupy, které jsou v souladu s potřebami studentů.
Analysis and distribution of mobile applications
Zákutný, Peter ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza distribuce a prodeje softwarových aplikací pro mobilní platformy. Práca seznamuje s největšími společnostmi na mobilním trhu a jejich distribučními kanálmi, které dál skoumá. Cílem této bakalářské práce je vytvořit si obraz o stave trhu, o jeho vývoji a o predikcích do budoucna. Pro analýzu jsou čerpané data ze správ analytických firem a dalších internetových zdrojů. Součastí práce je také shrnutí situace na českém trhu v oblastí mobilních platforem a aplikací.
Mobilní marketing
Rathouský, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Poucha, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje charakteristice současných možností mobilního marketingu, představení jeho formy a analýze využití mobilních aplikací na českém trhu. Na základě provedených analýz je posouzeno využití mobilní aplikace, která slouží jako agregát restaurací pro rozvoz jejich jídel. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje provozovatelů restaurací k využití mobilních aplikací, analyzuje marketingovou komunikaci uvnitř mobilní aplikace na základě její úspěšnosti v porovnání s konvenčními marketingovými nástroji a formuluje návrhy a doporučení pro další rozvoj této mobilní aplikace.
Využití mobilních aplikací v podniku
Filipčík, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je popsat a analyzovat problematiku mobilních zařízení a mobilních aplikací se zaměřením na jejich využití v informačním systému podniku z pohledu nasazení pravidel pro bezpečnost, správu mobilních zařízení a následný provoz při zavádění mobilní politiky do podniku. Práce se zabývá aspekty spojenými s nasazením mobilní politiky do podniku z pohledu výběru vhodného operátora, vhodné platformy, správy mobilních zařízení a aplikací a zajištění optimální informační bezpečnosti podniku. Cílem je porovnat české operátory a nejčastěji zastoupené mobilní operační platformy z pohledu potřeb podniků a určit nejvhodnějšího mobilního operátora a operační systém vhodný pro zavádění mobilní politiky do podniku. Dalším cílem je v práci analyzovat a popsat způsob správy mobilních zařízení a aplikací a zajištění jejich dostatečné bezpečnosti a všeobecně popsat hlavní výhody a nevýhody spojené s nasazením mobilní politiky do podniku. Praktická část práce je zaměřena na veřejný průzkum s cílem zjistit a analyzovat současný stav podniků v oblasti zavádění mobilní politiky na území ČR. Výsledky průzkumu jsou vyhodnoceny, popsány a shrnuty v doporučení a alternativní řešení pro české podniky do dalších let.
Návrh metodiky pro zavedení systému správy mobilních zařízení v prostředí BYOD
Andraščík, Jan ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Mikulecký, Jan (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na téma využívání mobilních zařízení v pracovním prostředí společností, specificky pak na využívání mobilních zařízení vlastněných zaměstnanci. Práce je rozdělena na dvě části. První část práce popisuje výhody a rizika využívání mobilních zařízení ve společnostech při možnosti využívání mobilních zařízení vlastněných samotnými zaměstnanci a porovnává jednotlivé mobilní platformy z hlediska bezpečnosti. Zároveň jsou v této části práce porovnávány z hlediska bezpečnosti také jednotlivá řešení pro správu mobilních zařízení. Druhá část práce je zaměřena na metodiku zavádění mobilních zařízení ve společnostech a jejich bezpečnost. Metodika popisuje aktivity nutné k zavedení mobilních zařízení ve společnostech. V závěru této části jsou uvedena bezpečnostní doporučení, která je vhodné na mobilní zařízení ve společnostech aplikovat.
Analýza business modelů v oblasti herního průmyslu
Hejcman, Marek ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Šimůnek, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza aktuálně využívaných business modelů v oblasti herního průmyslu. Cílem je poskytnout ucelený přehled o současném ekonomickém stavu celého odvětví, způsobech distribuce, využívaných obchodních praktikách a technologiích, a to z perspektivy všech účastníků trhu. Vzhledem k méně frekventované tématice je teoretická část věnována popisu všech entit herního průmyslu. Rozebrány jsou nejen všechny subjekty podílející se na vývoji videoher a jejich následném prodeji, ale také technické prostředky využívané k hraní her a v neposlední řadě i hráči samotní. Dále je rozčleněna množina samotných videoher na dva hlavní proudy (hardcore a casual), které zároveň determinují i strukturu analýzy. Analytická část se zaměřuje na zachycení dnes nejpoužívanějších obchodních modelů a jejich kombinací pro prodej videoher. Modely jsou účelově kategorizovány do dvou skupin (zboží a služba) reprezentujících dva odlišné přístupy ke zpoplatňování herního obsahu. U jednotlivých business modelů je popsán základní princip, jeho klady i zápory, faktory ovlivňující jeho úspěšné nasazení a příklad užití modelu v praxi. Součástí analýzy jsou i ekonomicko-sociální profily dvou hlavních segmentů trhu. V závěru se pak práce na základě dosavadního vývoje oboru a současných trendů napříč herním průmyslem snaží odhadnout budoucí vývoj v oblasti business modelů pro poskytování videoher resp. celého odvětví.
Analýza mobilních platforem a možnosti marketingu aplikací
Bezucha, Ondřej ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza vybraných mobilních platforem, které v současnosti působí na trhu. Představení jednotlivých platforem z hlediska historie do současnosti, architektury a současné verze operačního systému. Na závěr teoretické části provedu porovnání dvou nejvíce nejrozšířenějších platforem dle stanovených kritérií. Cílem teoretické části je vytvořit současný obraz trhu mobilních platforem. Praktická část bude zaměřena na možnosti marketingu aplikací, průzkum distribučních kanálů platforem. Zveřejnění a propagace konkrétní aplikace a sledování její úspěšnosti přes analytický program.
Windows Phone 7 aplikace s backendem na Windows Azure
Kolín, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Řehořík, Filip (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh a vývoj v cloudu hostované služby, která umožní vývojářům her pro platformu Windows Phone 7 rozšířit jejich produkty o sociální a kompetitivní aspekt, a to za použití Platform as a Service řešení Windows Azure pro účely hostování backendu této služby. První část práce se věnuje analýze na trhu dostupných systémů poskytujících pro cílovou platformu podobné služby. Na základě této analýzy jsou ve druhé části specifikovány funkční i obecné požadavky na navrhovanou a implementovanou aplikaci, které jsou podkladem pro vypracovanou analýzu případů užití. Třetí část je věnována popisu nejdůležitějších vlastností, API a specifik systému Windows Phone 7 jako softwarové platformy. Čtvrtá část se věnuje Windows Azure jako cloudové platformě, a to jak po stránce nejdůležitějších služeb, jejich vlastností a API pro jejich využití, tak po stránce obchodních a cenových podmínek. Pátá část se zabývá architekturou a nejdůležitějšími implementačními detaily samotné aplikace. Závěrečná část obsahuje uživatelskou příručku a to jak pro koncového uživatele grafické aplikace, tak pro vývojáře se zájmem použít knihovnu s API při vývoji své hry. Výstupem této práce je navržená a naimplementovaná aplikace s architekturou klient-server připravená k nasazení backendu do prostředí Windows Azure a frontendu na Windows Phone 7 zařízeních. Klientská část této aplikace se skládá z knihovny určené vývojářům her, která pro ně zapouzdřuje API pro přístup k internetovému backendu a grafického frontendu určeného koncovým uživatelům. Serverová část, která obsahuje většinu logiky, má REST rozhraní. Architektura aplikace umožňuje budoucí rozšíření po stránce funkcionality i klientských platforem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   začátekpředchozí200 - 209dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.