Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Videomapping jako film. Filmové postupy v tvorbě skupiny Macula
Bezucha, Ondřej ; Svatoňová, Kateřina (vedoucí práce) ; Španihelová, Magda (oponent)
Videomapping se na našem území začal v širší míře objevovat až v posledních deseti letech. Jedná se o vizuální proces, kdy je na povrch reálných objektů promítaná projekce pohyblivé- ho obrazu, která s tímto povrchem kreativním způsobem pracuje. Z prostředí interiérových galerijních instalací a klubových vystoupení se tento fenomén velmi rychle rozrostl až do současného stavu, kdy je velkoplošná mappingová projekce na fasádu běžnou součástí nejrůz- nějších brandingových kampaní nebo městských slavností. Cílem této bakalářské práce je ukázat, jakým způsobem k nám videomapping promlouvá, jaký je jeho vztah k filmu, jaké jsou jejich společné rysy a odlišnosti, případně jaké stylové prvky videomapping používá. Odpovědi na tyto otázky bude práce hledat zejména v tvorbě české vizuální skupiny Macula, konkrétně pak v jejich projekcích z let 2009-2014, kdy ve skupině působili jako hlavní autoři Amar Mulabegović, Dan Gregor a Ondřej Skala. Samo- statná kapitola bude věnována historickému kontextu videomappingu a jeho vztahu k dalším formy pohyblivého obrazu. Těžištěm práce bude analýza jednotlivých mediálních rovin a po- stupů spojených s videomappingem. Práce bude vycházet z veřejně dostupných pramenů - ze záznamů jednotlivých představení, z dosud publikovaných odborných prací, z rozhovorů nebo dostupných...
Analýza mobilních platforem a možnosti marketingu aplikací
Bezucha, Ondřej ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza vybraných mobilních platforem, které v současnosti působí na trhu. Představení jednotlivých platforem z hlediska historie do současnosti, architektury a současné verze operačního systému. Na závěr teoretické části provedu porovnání dvou nejvíce nejrozšířenějších platforem dle stanovených kritérií. Cílem teoretické části je vytvořit současný obraz trhu mobilních platforem. Praktická část bude zaměřena na možnosti marketingu aplikací, průzkum distribučních kanálů platforem. Zveřejnění a propagace konkrétní aplikace a sledování její úspěšnosti přes analytický program.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.