Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 202 záznamů.  začátekpředchozí188 - 197další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu biopotravin z pohledu konečného spotřebitele
BARTOŠOVSKÁ, Lucie
Hlavní cílem práce je analyzovat spotřebitelské preference v oblasti biopotravin a navrhnout vhodný způsob prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách zdravých výživ. Práce je založena na analýze primárních dat získané dotazováním zákazníků zdravých výživ. V závěru jsou obsaženy jak výsledky práce tak doporučení pro prodejny zdravých výživ.
Analýza nákupního a spotřebního chování v oblasti biopotravin
HLADÍKOVÁ, Soňa
Bakalářská práce je zahrnuta do řešení výzkumného záměru ZF JU MSM 600 7665806. Je výsledkem vlastního spotřebitelského výzkumu zaměřeného na nákupní chování spotřebitelů při nákupu biopotravin. Průzkum byl proveden v Jihočeském kraji, bylo dotázáno 210 respondentů. Spotřebitelé se o biopotraviny zajímají a kupují je, především ze zdravotních důvodů. Jsou však o biopotravinách nedostatečně informovaní.
Analýza akviziční marketingové strategie mBank
Zejda, Vladimír ; Jablonský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak vysvětluji nárůst klientské báze banky.
Vliv sociální stratifikace na spotřební chování
Krumlová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit informace, které jsou relevantní pro využití sociální stratifikace jako segmentačního kritéria. Teoretická část pojednává o sociální stratifikaci a společenských třídách. Pro praktickou část jsou využita data projektu MML - TGI společnosti Median. Pomocí těchto dat jsou zjištěny informace o spotřebním chování jednotlivých společenských tříd. V poslední části je prozkoumána dynamika sociální stratifikace v čase.
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Fialová, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce "Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů " je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaobírám přiblížením důležitých pojmů, které souvisí se spotřebním chováním a reklamou. V Praktické části bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření zaměřené na ovlivňování spotřebního chování rodičů dětmi a na vztah dětí k reklamě. Cílem této práce bylo zjistit, jaký mají děti vztah k reklamě a hlavně do jaké míry děti působí na spotřební chování svých rodičů.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Klášterec nad Ohří
Havránková, Irena ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní podmínky a chování zákazníků ve městě Klášterec nad Ohří. Práce se zaměřuje na potravinářský sortiment zboží. První kapitola stručně charakterizuje město Klášterec a jeho okolí. Následující kapitola se zabývá obchodní vybaveností města a popisuje jednotlivé typy větších maloobchodních jednotek. Ve třetí kapitole jsou nastíněny současné trendy nákupního chování zákazníků v České republice. Závěrečná část práce se věnuje výsledkům dotazníkového šetření, které jsou porovnány s celorepublikovými trendy.
Consumer Identity
Young, Melissa Marie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Chování spotřebitele - Cílem této práce je dokázat, že se spotřebitelé mýlí ve své domněnce, že si o svých nákupních krocích rozhodují jen oni sami. Ve skutečnosti jsou spotřebitelé na různých úrovních manipulováni obchodníky. Je to právě obchodník, který rozhodne, jaká spotřebitelská identita by měla být vytvořena. Obchodníci ovlivňují spotřebitelské pohony, motivace a emoce, aby utvrdili své spotřebitele o tom, že mají nakupovat jejich značky. Hlubší analýza dochází ke zjištění, že obchodníci manipulují se spotřebiteli pomocí řady strategií, jež se zaměřující na výzkum lidského chován. Kromě toho, obchodníci také používají různé vlivy z oblasti životního prostředí a sociálně-environmentální nástroje. Na konec je uveden praktický příklad ilustrující nadnárodní společnost Nike, který dokazuje, že obchodníci jsou si vědomy těchto metod, které používají k manipulaci spotřebitelů. V závěru této práce je velmi zřejmé, že spotřebitelé jsou snadno ovlivnitelní. Spotřebitel je jen loutka, zatímco obchodník je ten, kdo loutkou hýbe.
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Hasan, Maher Mohamad ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu určitého výrobku (voda) u mladých spotřebitelů na českém trhu. Příspěvek na studium Tato práce přispívá k současné akademického výzkumu prostřednictvím; 1. Je schopen identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na českém trhu určitého výrobku. 2. To může přispět k další akademický výzkum jako odkaz. 3. Výzkumy mohou využít poznatky získat hluboké porozumění pro rozhodování spotřebitele při nákupu určité kategorie výrobků, Česká republika.
Specifika podnikání na čínském trhu
Babická, Zuzana ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce popisuje a objasňuje spotřební chování obyvatel Číny. Zaměřuje se především na aktuální trendy a vznikající příležitosti na čínském trhu. Umožňuje čtenáři si vytvořit výchozí představu o daném tématu a o vhodné marketingové strategii. V zájmu poskytnutí celostnějšího pohledu na problematiku podnikání v Číně se práce okrajově zabývá i specifiky obchodování.
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Vimperk
Straková, Tereza ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Hlavní prioritou všeobecně používané marketingové koncepce je poznávání a uspokojování zákazníkových potřeb. Pro pochopení zákazníka nám pomáhá právě analýza nákupního chování. Cílem této práce bylo popsat nákupním chováním obyvatel města Vimperk. Součástí analýzy bylo zjistit, kde obyvatelé města a okolí nakupují, odůvodnit jejich nákup ve vybraném místě, porovnat případně zjištěná fakta s celorepublikovými trendy a zhodnotit úroveň obchodní vybavenosti města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 202 záznamů.   začátekpředchozí188 - 197další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.