Název: Specifika podnikání na čínském trhu
Překlad názvu: The particularities of doing business on the Chinese market
Autoři: Babická, Zuzana ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kulturní specifika; marketingová strategie; obchodní jednání; spotřební chování; Čína; Business negotiation; China; Consumer behaviour; Cultural particularities; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19999

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15969


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet