Název:
Analýza trhu biopotravin z pohledu konečného spotřebitele
Překlad názvu:
Analysis of the Biofood Market in the View of the Final Consumer
Autoři:
BARTOŠOVSKÁ, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavní cílem práce je analyzovat spotřebitelské preference v oblasti biopotravin a navrhnout vhodný způsob prodeje biopotravin ve specializovaných prodejnách zdravých výživ. Práce je založena na analýze primárních dat získané dotazováním zákazníků zdravých výživ. V závěru jsou obsaženy jak výsledky práce tak doporučení pro prodejny zdravých výživ.The main purpose of paper is to analyse consumer preferences in organic food. The paper is based on an analysing of primary data got from interviewing of customers in specialized health nutrition stores. The results of paper and recommand for specialized health nutrition stores are at the close of the paper.
Klíčová slova:
biopotraviny; marketingový výzkum; specializovaná prodejna; spotřebitelské chování; consumer behaviour; marketing research; organic food; specialty stores Citace: BARTOŠOVSKÁ, Lucie. Analýza trhu biopotravin z pohledu konečného spotřebitele. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8896