Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí184 - 193dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prevence kyberšikany na základních školách v Příbrami
KOČOVÁ, Magdaléna
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou kyberšikany. V teoretické části, která je rozdělena do tří kapitol představuji klasickou šikanu a její stupně. Krátce charakterizuji povahové rysy agresora a oběti. Dále vysvětluji pojem kyberšikana a rozdíl mezi klasickou šikanou a kyberšikanou. Představuji prostředky, kterými se kyberšikana šíří. Pro představu jaké může mít ubližování ve virtuálním světě důsledky uvádím nejznámější případy kyberšikany ve světě a v České republice. Poslední kapitola teoretické části je věnována prevenci, kdy čtenářům vysvětluji druhy prevence. V praktické části popisuji výzkumné šetření, které jsem provedla na toto téma mezi metodiky prevence na příbramských základních školách a víceletých gymnázií. V závěru interpretuji výsledky tohoto šetření.
Využití sociálních sítí neziskovými organizacemi
Sedláčková, Zuzana ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Cílem práce je navržení zásad zavedení a provozu sociální sítě pro konkrétní neziskovou organizaci. Postupovala jsem v několika krocích. Začátek diplomové práce je věnován teorii sociální sítě. Zaměřuji se zde převážně na používané sociální weby v České republice a uživatele sociálních sítí. V další části charakterizuji nestátní neziskové organizace, jejich prostředí a způsoby získání zdrojů. Nejdůležitější částí z této oblasti je analýza technologického okolí, kde jsou zmíněny důvody zavedení sociální sítě pro nestátní neziskové organizace. Další důležitou částí jsou zásady fundraisingu, tedy zásady, které by nezisková organizace měla dodržovat při oslovování potencionálních dárců. V další části je provedena analýza pěti vybraných neziskových organizací či programů na sociálních sítích. Součástí je i ohodnocení komunikace neziskových organizací přes sociální sítě s potencionálním dárcem či dobrovolníkem. V následující části práce podrobněji analyzuji program organizace Hestia a jeho působení na sociální síti. V rámci kapitoly je i technická analýza hlavního účtu programu Pět P na sociální síti Facebook. Na závěr je samotný návrh sociální sítě pro program nestátní neziskové organizace. Tato část je velmi inspirovaná z předchozích kapitol práce.
Využití sociálních sítí pro podporu konkurenceschopnosti v podnicích
Rumplíková, Blanka ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato práce je zaměřena na problematiku sociálních sítí. Sociální sítě jsou jedním z mnoha druhů sociálních médií, která jsou v úvodu práce definována a jsou popsány jejich charak-teristické znaky. Dále se práce soustředí na sociální sítě, možnosti vybraných představitelů sociálních sítí v oblasti marketingu a internetovému marketingu obecně. Jsou stanovena tři kritéria využití sociálních sítí v podnicích -- podpora prodeje, propagace a komunikace, ta jsou nejdříve popsána teoreticky, dále analyzována v prostředí konkrétní společnosti, kterou je společnost Student Agency a nakonec je v rámci těchto kritérií navrhnuto řešení zlepšení využívání sociálních sítí ve vybrané společnosti. Cílem práce je definovat možnosti využití sociálních sítí v podnicích, které podpoří konkurenceschopnost, dále popsat jednotlivé možnosti na reálné společnosti a navrhnout možné vylepšení.
Altmetrics: Alternativní cesta pro hodnocení vlivu vědeckých článků
Szarzec, Jakub
Trendy v měření vlivu vědeckých výsledků se často nemění. Tradičním kvantitativním způsobem, jak měřit vliv článků na vědeckou komunitu, je počet citací. V příspěvku jsou probírány možnosti inovativního nástroje Altmetrics, který využívá sociálních sítí. Bude nabídnuto srovnání mezi tímto nástrojem a stávajícím stavem. Mají tyto metody vliv na sdílení vědeckých informací? Jsou sociální sítě tím pravým nástrojem pro měření kvality vědeckých publikací?
Prezentace: idr-482_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-482_2 - Stáhnout plný textMP4
Využití sociálních sítí v bankovním sektoru v ČR
Balcar, Filip ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v bankovním sektoru České republiky. Jejím cílem je na základě vlastního průzkumu aktuálního stavu působení vybraných českých bank na sociálních sítích navrhnout sadu doporučení pro úspěšné působení bank v prostředí sociálních sítí. Práci tvoří čtyři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky týkající se problematiky sociálních sítí získané v již obhájených diplomových pracích. Druhá kapitola se na problematiku sociálních sítí zaměřuje teoreticky, popisuje aktuální nejdůležitější světové sociální sítě, navrhuje jejich dělení podle typických vlastností a popisuje nejdůležitější způsoby využití sociálních sítí v podnikání. Třetí kapitola obsahuje vlastní průzkum využívání sociálních sítí vybranými českými bankami, definici kritérií pro jeho hodnocení a vlastní vyhodnocení. Na základě provedeného průzkumu je poté ve finální čtvrté kapitole uvedena sada doporučení, která jsou využitelná pro úspěšné působení bank na sociálních sítích.
ICT, média a vzdělávání v informační společnosti
Škrampal, Jiří ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Současná informační společnost prochází spolu s technologickým rozvojem dramatickou změnou, která intenzivně přetváří naše vnímání všech aspektů přímo ovlivněných ICT. Spolu s nástupem nové vlny sociálních sítí se mění povaha vnímání nejen prostředí internetu, ale i sociální interakce jako takové. Některé z těchto fenoménů popsal už Norbert Wiener ve své definici informační etiky v roce 1954. Další, pro zkoumanou oblast velmi aktuální fenomén, teorii odcizení, rozebírá teoretik sociokybernetiky R. F. Geyer. Práce si dává za cíl analyzovat sociokybernetiku a možnosti přínosů jejích nových přístupů do oborů psychologie a sociologie, stejně jako přehledně zmapovat faktory z oblasti interaktivních médií a sociálních sítí, které mají přímou spojitost s negativními sociologickými a psychologickými jevy. V oblasti interaktivních médií se práce věnuje srovnání ratingových systémů, jejich přehledu, jejich problematice a aplikaci v zemích EU. V kapitolách věnovaných interaktivním médiím a ratingovým systémům práce navazuje na bakalářskou práci Vliv počítačových her na psychiku mladistvých. Práce dále zpracovává vývoj trendů spojených s ICT a internetem v českém prostředí, ve kterém se opírá o kombinaci výsledků dlouhodobé sociologické studie Doc. PhDr. Petra Saka CSc. a vlastního výzkumu.
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Vondruška, Pavel ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Nečas, Miroslav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových sociálních sítí z pohledu jejich využití pro zvyšování konkurenceschopnosti společností. První část práce se zabývá teoretickým úvodem do sociálních sítí, kde jsou definovány základní pojmy a poté charakterizovány globálně nejvýznamnější sítě. Každá sociální síť je analyzována jak z pohledu struktury jejích uživatelů, tak jsou uvedeny i jednotlivé možnosti, které poskytuje pro propagaci v rámci jejich systému -- jsou zmíněny placené i neplacené příležitosti. V závěru této části jsou uvedeny obecné možnosti využití sociálních sítí pro firmy -- způsoby měření dopadů aktivit na nich, rizika a náležitosti zajištění jejich provozu v rámci společnosti. Druhou částí práce je praktické řešení využití sociálních sítí pro podporu podnikání vybraného elektronického obchodu. Na úvod jsou uvedeny základní parametry e-shopu a je vymezeno konkurenční prostředí. Následuje analýza jednotlivých realizovaných řešení na různých sociálních sítích. Dále je navržena a realizována vlastní sociální síť zaměřená na cílovou skupinu podniku. Praktická část je zakončena závěrečnou zprávou včetně doporučení pro další postup ve využití sociálních sítí. Hlavní přínos práce spočívá v detailní analýze současné komunikace vybraného podniku na sociálních sítích včetně uvedení všech relevantních údajů, ze kterých je v závěru možné vyvodit konkrétní doporučení pro další zvýšení konkurenceschopnosti.
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Horáková, Jaroslava ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce poukazuje na rozdíly mezi vybranými sociálními sítěmi Facebook a Google+. Na začátku autor popisuje obecné charakteristiky sociálních sítí, jejich druhy, výhody, nevýhody a možná rizika, která mohou uživatele postihnout. Dále jsou krátce představeny dvě porovnávané a nejznámější sociální sítě. Hlavním cílem práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které jsou porovnány z pohledu různých uživatelů. V praktické části se autor zaobírá možnostmi propagace firmy Zentity s. r. o. na sociální síti Google+. Budou vytvořeny ukázky propojení s webovými stránkami, reklama pomocí AdWords a na závěr vyhodnocení úspěšnosti firmy.
Sociální, ekonomické a sociokulturní aspekty fenoménu CouchSurfing
Kolišová, Anna ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Dianová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce na téma "Sociální, ekonomické a sociokulturní aspekty fenoménu CouchSurfing" je věnována cestovnímu ruchu na prahu 3. tisíciletí a odkazuje především k aktuálním cestovním trendům současné mladé generace, u kterých bylo zjištěno, že v mnohém odpovídají tomu, jak funguje a co nabízí právě zmíněný fenomén soudobě nejrozšířenější cestovatelské online sítě - CouchSurfing. Primárním cílem bakalářské práce však rozhodně není zevrubný popis CouchSurfingu, ale snaha přiblížit fenomén skrze uvažování veškerých sociálních, ekonomických či sociokulturních aspektů, a to v kontextu příčinném (proč vlastně CouchSurfing vznikl), tak i dopadovém (co všechno s sebou přináší a co nebo koho ovlivňuje).
Prezentace firmy na internetu: aktuální možnosti
Sadílek, Tomáš ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce na téma Prezentace firmy na internetu: Aktuální možnosti analyzuje způsob propagace restaurantu Svatý Prokop. Metody využívané restauranty jsou velmi závislé na možnostech finančních a časových. Často se jedná o rodinné firmy, kde většinu propagační činnosti vykonávají provozovatelé, kteří se těmto aktivitám nemohou věnovat v potřebné míře. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení propagace akceptující dosažitelnost pro konkrétní restaurant.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí184 - 193dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.