| |
|
Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě
KROTKÁ, Veronika
Téma mé bakalářské práce je Vliv mikroprostředí na uspokojování potřeb a přání zákazníků ve vybrané firmě.Vliv mikroprostředí jsem analyzovala ve firmě Textilní galanterie ve Vyšším Brodě. Cílem bylo analyzovat faktory,které ovlivňují možnosti firmy uspokojovat potřeby a přání zákazníků. Informace pro zpracování jsem získávala z rozhovorů se zákazníky, z vyplněných dotazníků a samozrejmě od majitelky firmy. V práci jsem se zmínila o historii firmy, o dodavatelích, zákaznících, konkurentech, veřejnosti, o vlivech z vnějšího i vnitřního prostředí firmy. Na základě zjištěných informací jsem se mohla zabývat návrhy na zlepšení současné situace ve firmě.
|
|
Analýza sortimentu firmy Elit CZ spol. s r. o.
Bartuňková, Alena ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
V této bakalářské práci autorka vychází z teorie týkající se marketingového prostředí, marketingového mixu a sortimentu obchodní firmy, kterou následně aplikuje při analýze sortimentu firmy ELIT. Tato společnost působí v České republice na aftermarketovém trhu jako distributor náhradních dílů na automobily, nákladní vozy a motocykly. Podrobněji je analyzován sortiment náhradních podvozkových autodílů, jsou také uvedeni nejvýznamnější konkurenti ve sledovaném odvětví a na závěr vyvozena doporučení pro firmu ELIT.
|
| |
|
Analysis of product assortment
Tobiaš, Marek ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Neupauerová, Patricia (oponent)
Diplomová práce popisuje marketing a jeho význam pro podnikání, opisuje i marketingové prostředí a marketingový mix s jeho složkami. Tyhle teoretické východiska jsou následně uplatněny v praktické části, která je zaměřena na trh zmrzliny v České republice. Analytická část také obsahuje charakteristiku produktů značky Algida na českém trhu, jejich vztah s konkurencí a veřejností.
|
| |
|
Budování značky vybrané firmy
Gregovská, Eva ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je postihnout aktivity marketingové komunikace, spojené s budováním pozice značky Hilti v českém tržním prostředí. Na základě současného stavu těchto aktivit jsou zde navrženy a doporučeny některé alternativní cesty k dalšímu zlepšování a posilování všeobecného povědomí napříč odbornou veřejností.
|
|
Analýza postavení firmy TubEx na trhu
Šťastný, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá jednou z metod analyzování postavení na trhu - SWOT analýzou. Tato analýza identifikuje hlavní podnikové přednosti (silné stránky), jeho největší slabiny (slabé stránky) a případné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. Na jejich základě pak management činí strategická rozhodnutí. Tato práce se rovněž zabývá aplikací této metody na konkrétní podnik a na jejím základě navrhuje řešení problémů s cílem zlepšit či alespoň udržet současné postavení podniku.
|
| |
| |