Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The brand strategy : Dove on the Czech market since 1995
Neupauerová, Patrícia ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na nevyhnutelnost budování značkové strategie v současném vysoce konkurenčním prostředí, kde dochází k vysoké fragmentaci trhu, a kde se spotřebitel stává čím dál více náročným. Tato problematika je nastíněna na příkladu firmy Dove na českém trhu od rokue 1995. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The brand strategy : Dove on the Czech market since 1995
Neupauerová, Patrícia ; Kopecký, Ladislav (vedoucí práce) ; Vojtěchovská, Martina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poukázat na nevyhnutelnost budování značkové strategie v současném vysoce konkurenčním prostředí, kde dochází k vysoké fragmentaci trhu, a kde se spotřebitel stává čím dál více náročným. Tato problematika je nastíněna na příkladu firmy Dove na českém trhu od rokue 1995. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analysis of product assortment
Tobiaš, Marek ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Neupauerová, Patricia (oponent)
Diplomová práce popisuje marketing a jeho význam pro podnikání, opisuje i marketingové prostředí a marketingový mix s jeho složkami. Tyhle teoretické východiska jsou následně uplatněny v praktické části, která je zaměřena na trh zmrzliny v České republice. Analytická část také obsahuje charakteristiku produktů značky Algida na českém trhu, jejich vztah s konkurencí a veřejností.

Viz též: podobná jména autorů
2 Neupauerová, Patrícia
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.