Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,696 záznamů.  začátekpředchozí1681 - 1690další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení cestovního ruchu v ekonomice nových členských států EU - Bulharsko, Rumunsko
Mitáčková, Alena ; Kašpar, Václav (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj cestovního ruchu v Evropské Unii s podrobným zaměřením na Bulharsko a Rumunsko. První část zpracovává vývoj zemí EU jako celku, vzhledem k počtu přenocování, intenzitě cestovního ruchu a ubytovacím kapacitám. Druhá část popisuje faktory ovlivňující vývoj cestovního ruchu v EU a poslední část srovnává Bulharsko a Rumunsko. Cílem práce je zjistit výsledky tohoto srovnání a naznačit možný budoucí vývoj.
Tourism as a factor of regional development of the Moravskoslezky region (the Moravian-Silesian region)
Brejčáková, Michaela ; Heřmanová, Eva (vedoucí práce) ; Tittlebachová, Šárka (oponent)
Předmětem této diplomové práce je cestovní ruch a jeho vliv na regionální rozvoj Moravskoslezského kraje, kterého součástí je šest turistických oblastí (Jeseníky, Beskydy, Opavské Slezsko, Ostravsko, Těšínské Slezsko a Poodří - Moravské Kravařsko) v rámci turistického regionu Severní Morava a Slezsko. Kromě teoretické části, je součástí práce také SWOT analýza kraje a jeho charakteristika, různé analýzy a statistiky regionu v oblasti cestovního ruchu a jeho přínosu pro kraj. Jsou zmíněné i jednotlivé nástroje propagace a podpory rozvoje cestovního ruchu, a práce také poukazuje na současní úroveň spolupráce kraje, hlavně na mezinárodní úrovní, a možnosti jejího rozšíření.
Marketingová komunikace cestovní kanceláře KOVOTOUR PLUS
Maruniaková, Magda ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Diplomová práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu. Hlavními cíli této práce bylo použít poznatky získané v teoretické části pro analýzu marketingové komunikace ostravské cestovní kanceláře Kovotour Plus a na základě vlastního dotazníkového šetření vyhodnotit její úspěšnost. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována analýze základních teoretických východisek marketingu a marketingové komunikace v odvětví cestovního ruchu a předpokladů její úspěšnosti. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na cestovní kancelář Kovotour Plus a je zde vyhodnoceno dotazníkové šetření úspěšnosti její marketingové komunikace.
Marketing v rámci kongresového a incentivního turismu České centrály cestovního ruchu
Papugová, Kateřina ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce na katedře marketingu zabývající se komunikačním mixem neziskové organizace.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Voldřichová, Michala ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Vaňková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu" se zabývá situací v lázeňském hotelu Royal. Cílem diplomové práce je zpracovat situační analýzu hotelu, popsat a zhodnotit jeho současně uplatňovanou marketingovou strategii a představit návrhy na její zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány důležité pojmy a představeny postupy, které jsou pro zvolení správné marketingové strategie klíčové. Praktická část je věnována lázeňskému hotelu Royal a zahrnuje provedení situační analýzy, popis současně uplatňované strategie včetně marketingového mixu a návrhy na zlepšení do budoucna.
Vliv nízkonákladových leteckých společností na cestovní ruch
Hovorková, Dana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Němec, Vladimír (oponent)
V první kapitole je vymezen stěžejní pojem nízkonákladová letecká společnost. Historií, vznikem a postupným vývojem těchto společností a zároveň jejich charakteristikou se zabývá druhá a třetí kapitola. Následující část práce je věnována letecké dopravě a jejímu významu pro cestovní ruch. V poslední, nejobsáhlejší kapitole, je analyzován vliv letecké dopravy na cestovní ruch v České republice, a to nejprve v obecné rovině nízkonákladových leteckých společností a cestovního ruchu a následně je tento vliv posuzován a zkoumán prostřednictvím tří konkrétních dopravců a čtyř vybraných regionů.
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Šimková, Zuzana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Cílem práce je zhodnocení udržitelného rozvoje cestovního ruchu ve Zlínském kraji, analýza jeho současného stavu a nastínění možného rozvoje v příštích letech. Teoretická část je zaměřena hlavně na historii a vysvětlení pojmů souvisejících jak s trvale udržitelným rozvojem, tak s udržitelným rozvojem cestovního ruchu. Dále následuje analýza současného stavu cestovního ruchu ve Zlínském kraji. V praktické části je Zlínský kraj zhodnocen pomocí indikátorů udržitelného rozvoje cestovního ruchu na základě kritérií stanovených Evropskou unií a dotazníkového šetření, které postihuje povědomí o udržitelném cestovním ruchu rezidentů, návštěvníků, podnikatelů a pracovníků veřejné správy v kraji. K celkovému zhodnocení cestovního ruchu ve Zlínském kraji je pak použita metoda SWOT analýzy.
Cestovní ruch seniorů
Lukešová, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou cestovního ruchu seniorů. Zaměřuje se na charakterizování seniorů na trhu cestovního ruchu, zmapování současné situace na trhu cestovního ruchu seniorů a definování jeho nejdůležitějších charakteristik, včetně možné segmentace. Práce je rozčleněna do 6 kapitol.
Letiště České republiky a jejich vliv na cestovní ruch
Večerníková, Lenka ; Macháček, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kramulová, Jana (oponent)
Hlavním cílem práce je zkoumání vlinu vybraných letišť České republiky na cestovní ruch. První část analyzuje mezinárodní cestovní ruch ve vztahu k České republice. Další část je zaměřena na jednotlivá letiště, jaké služby jsou z hlediska cestovního ruchu poskytovány. Poslední část ukazuje vliv nákladů a lokace zmíněných letišť na příjezdový a výjezdový cestovní ruch. Jsou zde zdůrazněny i preference turistů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,696 záznamů.   začátekpředchozí1681 - 1690další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.