|
Návrh strategie řízení obchodu v nadnárodní společnosti
Šenkýřová, Iva ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu strategie řízení obchodu v nadnárodní společnosti. A to sice zavedením internetového obchodu, který bude využit pro rozvoj společnosti ABC. Práce se zabývá teoretickým popisem logistického přístupu a jeho obsahu, pokračuje zhodnocením aktuálního stavu podniku. Práci uzavírá konkrétní návrh podoby e-shopu, tak aby společnost vylepšila svoji pozici na trhu.
|
| |
|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu Prometheus
Petříková, Martina ; Bažant, Milan (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku kvality poskytovaných služeb hotelu Prometheus v Brně. Tento hotel již nyní poskytuje služby svým zákazníkům ve vysoké kvalitě, ale potýká se s nízkou obsazeností v letních měsících a problémem s vysokou fluktuací zaměstnanců. Tato diplomová práce vychází z konkrétních a reálných ekonomických, technických a provozních údajů hotelu Prometheus. Návrhová část předkládá možná opatření, která eliminují nízkou obsazenost v letních měsících a také vysokou fluktuaci zaměstnanců. Další návrhové části přispívají k celkové prosperitě hotelu Prometheus. Realizace navržených opatření vyžadují značné množství nákladů, které ale mají vést ke zvýšení poskytovaných služeb celého hotelu.
|
|
Návrh komunikačního mixu společnosti
Štěpánová, Markéta ; Sotoniak, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost PKZ Keramika Poštorná, a. s. Cílem je vytvoření komunikačního plánu, který povede ke zviditelnění samotného podniku i jeho sortimentu. Obsahuje návrhy na doplnění komunikačního mixu formou reklamní kampaně, jež může být umístěna na billboardy, reklamní prospekty nebo použita v médiích.
|
|
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Kováčová, Andrea ; Kožoušková, Iva (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků společnosti FIWA servis s.r.o. Teoretická část práce se věnuje vymezení hlavních marketingových pojmů, metodami a technikami marketingového výzkumu. Praktická část poskytuje analýzu spokojenosti zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit teoretické poznatky spolu s praktickou analýzou a stanovit výslednou koncepci vedoucí k zajištění rozvoje podniku.
|
| |
| |
| |
|
Návrh komunikačního mixu podniku
Lesáková, Barbora ; Vacková, Světlana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu Restaurace U Panských. První část obsahuje teoretické poznatky z odborné literatury, druhá část je zaměřena na analýzu prostředí podniku, jeho marketingový a komunikační mix. Třetí část této práce obsahuje návrh komunikačního mixu a analýzu rizik, které souvisí se zavedením nového komunikačního mixu.
|
|
Návrh strategie řízení obchodu v nadnárodní společnosti
Šenkýřová, Iva ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zpracování návrhu strategie řízení obchodu v nadnárodní společnosti. A to sice zavedením internetového obchodu, který bude využit pro rozvoj společnosti ABC. Práce se zabývá teoretickým popisem logistického přístupu a jeho obsahu, pokračuje zhodnocením aktuálního stavu podniku. Práci uzavírá konkrétní návrh podoby e-shopu, tak aby společnost vylepšila svoji pozici na trhu.
|