| |
|
Návrh komunikačního mixu společnosti
Štěpánová, Markéta ; Sotoniak, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost PKZ Keramika Poštorná, a. s. Cílem je vytvoření komunikačního plánu, který povede ke zviditelnění samotného podniku i jeho sortimentu. Obsahuje návrhy na doplnění komunikačního mixu formou reklamní kampaně, jež může být umístěna na billboardy, reklamní prospekty nebo použita v médiích.
|
|
Management rizik zaměřený na spolehlivost a výkonnost lidského činitele
Štěpánová, Markéta ; Sotoniak, Tomáš (oponent) ; Kruliš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku spolehlivosti a výkonnosti lidského činitele, identifikování rizik a příčin potenciálních selhání ve vybraném podniku. Díky teoretickým poznatkům uvedeným v první části práce jsou navrženy postupy vhodné jako nástroj prevence jednotlivých selhání se zaměřením na řešení nepříznivých podmínek a stresových nebo krizových situací při působení lidského faktoru. V závěrečné části jsou navrženy postupy k motivaci zaměstnanců a jejich proaktivnímu odhalování rizik.
|
|
Management rizik zaměřený na spolehlivost a výkonnost lidského činitele
Štěpánová, Markéta ; Sotoniak, Tomáš (oponent) ; Kruliš, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku spolehlivosti a výkonnosti lidského činitele, identifikování rizik a příčin potenciálních selhání ve vybraném podniku. Díky teoretickým poznatkům uvedeným v první části práce jsou navrženy postupy vhodné jako nástroj prevence jednotlivých selhání se zaměřením na řešení nepříznivých podmínek a stresových nebo krizových situací při působení lidského faktoru. V závěrečné části jsou navrženy postupy k motivaci zaměstnanců a jejich proaktivnímu odhalování rizik.
|
| |
|
Návrh komunikačního mixu společnosti
Štěpánová, Markéta ; Sotoniak, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost PKZ Keramika Poštorná, a. s. Cílem je vytvoření komunikačního plánu, který povede ke zviditelnění samotného podniku i jeho sortimentu. Obsahuje návrhy na doplnění komunikačního mixu formou reklamní kampaně, jež může být umístěna na billboardy, reklamní prospekty nebo použita v médiích.
|